Hakutulokset

  1. K

    Auttakaa etsimään netistä! Tarvitsen iltapuvun elokuulle!

    Käytettyjä morsiusneitojen/kaasojen pukuja ois täällä: Naimisiin.infon hääfoorumi -> Myydään Ehkä sieltä löytyis joku iltapukuki?
  2. K

    Saako s-postiin tulleita kuvia poistettua?

    siis mitä? nyt en ihan ymmärrä.. Miks ne pitäis poistaa jos on huonoja? Gmailin ei kyl pitäis täyttyä jos sitä meinasit. Ja jos ehdottomasti haluat poistaa ne tilaa viemästä ni tee nii että tallennat koneelles ne hyvät ja poistat sit koko viestin. niin ainaki poistuu..
  3. K

    Tiedättekö niitä hymynaama-julisteita, jonka voi laittaa vauvan hoitotason viereen?

    me ainaki saatiin neuvolasta sillon 2vkon tarkastuksessa..
  4. K

    Miten olette treenanneet tuon alakerran kuntoon synnytyksen jälkeen?

    Mites kokemuksia geisha kuulista? Synnytyksestä jo reippaasti yli puolivuotta ja yhä lirahtelee jos oikee pomppii tai juoksee..
  5. K

    Miten toimisitte jos olisitte me? Olemme menossa Naantaliin / Turkuun 2 päiväksi

    Seikkailupuisto on täysin ilmanen mutta siellä on paljon maksullisiakin juttuja kuten pomppulinnoja, liikennepuisto ja maauimala. Mutta tekemistä riittää kyllä aivan varmasti ihan noissa ilmasissakin laitteissa.. Se on siis leikkipuisto jossa on vaan "laitteita" moooonta kertaa enemmän kun normi...
  6. K

    Kotimaanmatkailu loppuraskaudessa...

    Mulla oli la 28.8.10 ja oltii parin tunnin matkan päässä sukulaisten kans mökkeilemässä kun oli 39+pari pvää.. Olin tallentanu puhelimeeni varalta paikallisen sairaalan synnytysosaston nron. Vauva synty sit 41+6 et ei mitää hätää ollu;) Mä ainaki suosittelen reissaamaan!! Mulla ainaki ois vaa...
  7. K

    Vauvan kipulääkkeestä.

    Mä en ainakaa halua että mun lapsi kärsii kivuista ja ainaki meillä on nii rauhallinen lapsi että tuntuu että on vaikeaa arvioida kuinka kipeä on. Saattaa olla ihan ok tyytyväinen ja silti kauhee kuume ja molemmat korvat tulehtuneet. En tietenkää lääkitse turhaan mutta mielummin annan etukäteen...
  8. K

    Vauvan kipulääkkeestä.

    muistaakseni siin oli et ei alle 10kg:lle mutta lääkäri määräs sitä meillä 7kk ikäselle lähes 9kg:lle.. Sano vielä että ei kannata pelästyä vaikka siin onki et ei sais antaa.. Mut siis ei mitää ongelmaa jos lääkäri määrää ja on oikea annos eikä anna tyylii viiko kaupal.. No ehkä tää hoitaja...
  9. K

    Vauvan kipulääkkeestä.

    Mulla on semmonen panadolin annostelu ohje kortti ni sen mukaan 10kg:lle saa antaa nestemäistä 6ml max 3x pvässä TAI 125mg supon max 3x pvässä. 11 kiloselle muuten sama mut nestemäistä sais antaa 6,5ml
  10. K

    Vauvan kipulääkkeestä.

    Riippuu aika paljon myös vauvan painosta.. Meillä annettiin hiukan alle 9kg painavalle max 3xpvässä 125mg panadol suppo+ pronaxenia x2(nestemäinen kipulääke, eri vaikuttava aine kuin panadolissa). Suppojakin on eri vahvuuksilla... Minkäköhän annoit? Just sanoivat lastenpolilla kun sinne soitin...
  11. K

    Vauvan jatkuva sairastelu

    Just soitin apteekkiin ja kysyin tosta maitohappobakteerista.. Otetaan se nyt sit jokapäiväseks annokseks.. D-vitamiinia meillä on aika hyvin muistettu ottaa joka pvä. Lisäks oon ite syöny multitabsia koko raskauden ja vieläkin.. Täytyy kyllä myöntää että käsien pesussa en ole ollu nii tarkka ku...
  12. K

    Vauvan jatkuva sairastelu

    Onko muilla kokemusta vauvan jatkuvasta flunssasta? Meillä 7kk ikänen lapsi joka tuntuu olevan viikon-kahden välein kuumeessa. Tai lähinnä nyt viimeiset pari kk mennyt jatkuvalla sairastelulla mutta oli myös aivan pikkuisena muutaman kerran kuumeessa. Yhden kerran todettu korvatulehdus mutta...
  13. K

    me&i vaatteet

    Sen verran ku oon niitä huuto.netis kattonu ni tuntuu kyllä et niistä saa melkee kaikista omansa takas kun myy käytettynä tai joskus jopa enemmänki.. Riippuu tietysti vaatteen kunnosta
  14. K

    Rv13 ja onko mahdollista supistella jo sillon?

    Mulla supisteli rv 17 lähtien joka pvä mut sairaslomalle en joutunu ku muutaman pätkän ja vaavi synty 41+6
  15. K

    Käsityöihmiset: Mitä tehdä itse häälahjaksi parille, jolla tarkka design-silmä ja laatukoti?

    :O hahah Laudeliina ja saunatyyny, siinä semmoset joista hyötyä mut ei oo esillä..
  16. K

    Mistä froteemuovi isoon sänkyyn pissavahinkojen vuoksi?

    ainakin sotkasta sai..varmaa tosi monest paikast. Oisko kodin ykköses ja ikeaski?
  17. K

    Kirppislöydöt

    Kävin tänää ekan kerran Idea kirppiksellä turussa ja oli kyllä suuri pettymys:/ ei ollu oikeestaan lainkaan lasten vaatteita ja muuta en oikeestaan jaksa edes katsoa..ostin hymynaama helistimen 20senttiä:D
  18. K

    Kuuluuko alkuraskauden oireisiin vit..tus? :)

    mut eks se kuulu myös menkkojen oireisiin:D ainakin mulla..
  19. K

    En jaksa olla raskaana

    Huhhuh, ompa kyllä todella törkeä kommentti ihmiselle joka vain toteaa että hän kärsisi kaikki mahdolliset vaivat jos vain saisi lapsen. Ilmeisesti lapseton ihminen kyseessä joka kovin haluisi lapsen..

Yhteistyössä