me&i vaatteet

  • Viestiketjun aloittaja kysynvaan
  • Ensimmäinen viesti
kysynvaan
saanko kysyä teiltä äideiltä että miksi maksatte jumalattoman suuria summia kyseisistä vaatteista? merkkihän siinä vain maksaa.
Tuotteet valmistetaan suurimmaksi osaksi turkissa, kotimaisuus tai pohjoismaisuus kaukana siis.
 
[QUOTE="äiti";23270405]osa niiden vaatteista pysyy uskomattoman hyvänä kymmenien pesukertojen jälkeenkin. Voit vielä sen jälkeen myydä pienellä rahalla.[/QUOTE]

Sen verran ku oon niitä huuto.netis kattonu ni tuntuu kyllä et niistä saa melkee kaikista omansa takas kun myy käytettynä tai joskus jopa enemmänki.. Riippuu tietysti vaatteen kunnosta
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja käsbe;23270455:
Sen verran ku oon niitä huuto.netis kattonu ni tuntuu kyllä et niistä saa melkee kaikista omansa takas kun myy käytettynä tai joskus jopa enemmänki.. Riippuu tietysti vaatteen kunnosta
Mä en ikinä suostuisi maksaan lähes uuden hintaa niistä, kuitenkin ovat tosi käytettyjä. Maksimissaan 5e käytetystä. Rajansa kaikella. pyytää saa mitä vaan mutta hullu joka ostaa.
 
Minusta ne kuosit ovat mielenkiintoisia ja kestävyys JOISSAKIN vaatteissa on todella hyvä. On yks mun lempparimerkeistä. Kutsuilla en ole ikinä ollut, mutta kirpparilta/huutiksesta olen niitä ostanut, viimeksi pari päivää sitten 3 t-paitaa vauvalle kesäksi yht 21e.

Mitä tulee tuohon valmistukseen niin aika harvoja vaatteita valmistetaan Suomessa vaikka brändi olisikin suomalainen.
 
saanko kysyä teiltä äideiltä että miksi maksatte jumalattoman suuria summia kyseisistä vaatteista? merkkihän siinä vain maksaa.
Tuotteet valmistetaan suurimmaksi osaksi turkissa, kotimaisuus tai pohjoismaisuus kaukana siis.
Valmistetaanko ne turkissa nykyään? Portugali on toinen valmistusmaa.

Meandi minusta on harvoja merkkejä, jotka vielä valmistetaan euroopassa. Siitä hyvästä on oikein mukava maksaa. Mutta kerro toki mitä kaikkea muuta voi ostaa eurooppalaisena tai suomalaisena tuotantona. Tiedän jotain, mutta kaikki muutkin vaihtoehdot olisivat tarpeen.

Meandi minusta ei ole mitenkään erityisen kallis merkki. Samassa hintaluokassa on ihan kamalasti lastenvaatteita. Jostain syystä vaan meillä ei ole heiltä yhtään vaatetta.
 
"vieras"
Mä en tiedä että monellako lapsella ja minkälaisella käytöllä kirpparilla näkemäni me&i-vaatteet ovat olleet, mutta ovat kaikki olleet niin kuluneita että en lastani niihin pukisi. Mulla ei siis kokemusta ole merkin vaatteista, mutta kirpparilla nähtyjen perusteella mielikuva on huono.
 
"nipsu"
Siis jos todella me&i valmistetaan turkissa minä en IKÄNÄ enää maksa niistä vaatteista niin paljon. TSIISUS......oli se mikä firma tahansa niin jossain vaiheessa(kun menestystä on tullut) iskee AHNEUS. Jos valmistus siirtyy ...ja kankaat ostetaan valmistukseenkin halvemmalla MIKSI niin MIKSI ei voida sitten alentaa tuotteidenkin hintoja. Reimatec kankaat meni n4v sitten pilalle(ohentui rutkasti) kun lähdettiin ompelemaan kiinaan. Ja tasan me&i kankaatkin on siis vaihdettu halvempiin. Tästä lähtien katsokaa VALMISTUSMAA ja älkää antako noiden firmojen ahnehtia liikaa !!!
 

Yhteistyössä