Hakutulokset

  1. N

    Kävin tänään lääkärissä kohdunlaskeumaepäilyn takia, lääkäri sanoi että kohtu punoittaa

    En kyllä usko et hiiva aiheuttais yhdyntäkipuja... Ja kai se hoitaja/lääkäri olis nähnyt silmämääräisesti jos sulla kondylooma ois.
  2. N

    Kävin tänään lääkärissä kohdunlaskeumaepäilyn takia, lääkäri sanoi että kohtu punoittaa

    Mulla oli myös syksyllä hiiva, mutta ei sen jälkeen ole ollut. Saattoi olla että puhui kohdunkaulasta tai kohdunnapukastakin, menin niin paniikkiin kun alkoi ihmettelemään ja saatoin sekoittaa asiat. Mutta joku siellä punotti :/ Ei kai papakoetta voi ottaa väärästä paikasta... joten kai mä...
  3. N

    Kävin tänään lääkärissä kohdunlaskeumaepäilyn takia, lääkäri sanoi että kohtu punoittaa

    vähän yhdestä kohtaa, mutta laskeumaa ei onneksi ole. Kysyin, että mitä tarkoitat että punoittaa?! Sitten kysyi milloin viimeksi papakoe otettu? Sanoin että ihan nyt syksyllä että oli ihan ykkösluokkaa. Sitten selitti, että joskus saattaa noin punoittaa ja meni vielä tarkistamaan koneelta sen...
  4. N

    Minkä ikäisenä aloit odottaa ekaa lasta?

    Kone jumitti näköjään, sorry tuplavastauksesta :xmas:
  5. N

    Minkä ikäisenä aloit odottaa ekaa lasta?

    22v. Täytin 23v ennen kuin syntyi :heart:
  6. N

    Minkä ikäisenä aloit odottaa ekaa lasta?

    22v, olin ollut 3kk 23v kun syntyi :heart:
  7. N

    sain eilen kuulla meidän lapsen aivovauriolle syyn:(

    Ja en vähättele teidän tilannetta :hug: Tuli vaan mieleen kun tuo yksi kyseli...
  8. N

    sain eilen kuulla meidän lapsen aivovauriolle syyn:(

    Tosin olis kyllä pahemminkin voinut käydä... mm. tutun lapselle tuli cp-vamma pitkittyneestä synnytyksestä. Muuten normaalisti fiksu lapsi mutta rullatuolissa lopun elämää :(
  9. N

    sain eilen kuulla meidän lapsen aivovauriolle syyn:(

    Höh mikä kyssä, ap:han jo kertoi mitä motorisia vikoja lapsella on :/
  10. N

    Hiton kissa :'(

    Niin joo :| Mun vanhemmilla yksikerroksinen omakotitalo...
  11. N

    Hiton kissa :'(

    Mun vanhempien kissa osaa rapsuttaa ikkunaa ikkunalaudalla yöllä jos haluaa sisälle :D Teidän kissa ei ilmeisesti mitenkään pysty ilmaisemaan jos on talon ulkopuolella ja haluais sisälle? :hug:
  12. N

    Tuon sukupuoliketjun innoittamana, kumpaa itse toivoit esikoisesta ja..

    Tyttöä toivoin ja tytön sain :heart: Tosin jos joskus toinen lapsi suodaan niin toivoisin poikaa =) Mutta jos tulee toinen tyttö niin tottakai yhtä toivottu =)
  13. N

    Mulla tuli tänään täyteen 2kk ilman tupakkaa!!!! :)

    Siinä baarissa mihin meen on tupakkakoppi :snotty: Eli ei tartte mennä edes kylmään, mutta mutta katsotaan miten naisen käy :kieh: Mut nyt sinne suikhuuun :xmas:
  14. N

    Mulla tuli tänään täyteen 2kk ilman tupakkaa!!!! :)

    Jees mutta nyt suihkuun ja meikkaamaan :wave:
  15. N

    Mulla tuli tänään täyteen 2kk ilman tupakkaa!!!! :)

    Sen vaan huomasin että en pysty olemaan miehen kanssa joka polttaa tupakkaa :o Kauheeta ku ite oon vaatinut miehiltä ja ne on sietänyt mun polttamista, mutta nyt en sit ite huoli tupakoitsijaa :ashamed:
  16. N

    Mulla tuli tänään täyteen 2kk ilman tupakkaa!!!! :)

    Kiitos tsempeistä, yritän kyllä olla kokonaan ilman :) Ja onnea kaikille ketkä on pystyneet lopettamaan tupakoinnin :flower: Mäkin oon ollut on/off tupakoitsija että baarissa saattanut mennä askikin mutta saattaa olla monia päiviä etten polta ja sit taas tyyliin 10 tupakkaa päivässä...
  17. N

    Huomasin että mun sivuhampaan ulkoreunassa on reikä :(

    Kunhan avauduin :xmas: Harmittaa vaan kun ala-asteesta lähtien aina tullut reikiä vaikka kuin pesisi hampaat ja toisille ei tule millään... ja äiti vielä ihmettelee miten mulle on voinut tulle näin paljon reikiä kun hän ei ikinä käyttänyt samoja lusikoita jne...
  18. N

    Mulla tuli tänään täyteen 2kk ilman tupakkaa!!!! :)

    Oon polttanut 8v ja lopetin polttamisen ihan "seinään" ilman mitään niksapurkkia jne. Tulin järkiini kun tapailin muutaman kuukauden miestä joka poltti tosi paljon jopa autossa ja se haisi niin pahalle jopa mun mielestä! (ennen kaikki exät sattunut olemaan tupakoimattomia ja nyt ymmärrän...
  19. N

    Huomasin että mun sivuhampaan ulkoreunassa on reikä :(

    Ikinä ei hampaan sivupinnoilla ole ollut reikiä! Purupinnoilla kylläkin ja eilen kun pesin hampaat niin huomasin ton reiän :/ Mulla on onneks aika hampaiden tarkastukseen tän kuun lopussa niin pääsee sit porailtavaksi.

Yhteistyössä