Minkä ikäisenä aloit odottaa ekaa lasta?

  • Viestiketjun aloittaja jokkeri
  • Ensimmäinen viesti
salla
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Kiva lukea että täällä on aika monikin jo n.18 vuotiaana lasta toivonut :) itse olen 18, kesällä 19 ja ajattelin että olemmekohan hulluja kun nyt jo lasta yritetään :) Vielä ei ole tärpännyt.
onnea yrittämiseen

mä olin 18v mies oli just täyttänyt 17v tämä oli kuitenkin mein yhteinen päätös ja vauvasta puhuttu pari kuukautta ennen kun uskallettiin. seurusteltu oltiin 6kk kun vauveli sai alkunsa
ite ehdin täyttään vähän ennen 19v ja mies täytti 18v kun tyttö oli 1kk ikäinen =)

 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Kiva lukea että täällä on aika monikin jo n.18 vuotiaana lasta toivonut :) itse olen 18, kesällä 19 ja ajattelin että olemmekohan hulluja kun nyt jo lasta yritetään :) Vielä ei ole tärpännyt.
onnea yrittämiseen

mä olin 18v mies oli just täyttänyt 17v tämä oli kuitenkin mein yhteinen päätös ja vauvasta puhuttu pari kuukautta ennen kun uskallettiin. seurusteltu oltiin 6kk kun vauveli sai alkunsa
ite ehdin täyttään vähän ennen 19v ja mies täytti 18v kun tyttö oli 1kk ikäinen =)
Kiitos! :) Mekin olemme sen pari-kolme kuukautta puhuttu asiasta ja kummatkin siis haluaa. Yhdessä olemme olleet yli 2 vuotta. Ehdin kanssa täyttää hyvin 19 ennen kuin lapsi tulee maailmaan, kunhan nyt saisi sen alulle ensin :D
 
IhanaValo
Olin 21v., täytin ennen esikoisen syntymää 22v. Olikohan toisesta kierrosta pillerien lopetuksen jälkeen.
Tytöillä ikäeroa 2v.7kk ja kuopus tais tärpätä kolmannesta kierrosta.
 

Yhteistyössä