Hiton kissa :'(

Ulkona 25 pakkasta, kissa meni illalla ysin aikaan ulos ja nyt ei näy..Millään en haluu pihalle jättää mut kohta on pakko mennä nukkumaan. Yleensä ei ulkona näin kylmällä ole puolta tuntia pidempään! Hitto vieköön!!!
 
Pari vuotta sitten uutena vuotena meidän kissa oli vähintäänkin yhtä kovilla pakkasilla semmoiset 10h poissa kotoa. Oli ilmeisesti säikähtänyt ilotulitteita ja mennyt piiloon jonnekin. Tuli sitten aamuyöstä takaisin ihan kunnossa.

Kyllä se pakkanen kissankin ajaa kotiin jossain vaiheessa. :)
 
Kyllä se kisu pärjää. Meijänki kissat parhaimmillaan oli -30asteen pakkasessa 12h reissun päällä. Tulihan ne huurteisena takasin mut ihan voimissaan.
Pistä vaikka herätyskello soimaan yöllä johonki aikaan ja käyt kattoon josko näkyis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
mä niin toivon että karvakasa tulis kotiin. Pitää yöllä käydä kurkkaamassa kun neiti herää syömään että näkyykö. :snotty:
Mun vanhempien kissa osaa rapsuttaa ikkunaa ikkunalaudalla yöllä jos haluaa sisälle :D Teidän kissa ei ilmeisesti mitenkään pysty ilmaisemaan jos on talon ulkopuolella ja haluais sisälle? :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nesha:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
mä niin toivon että karvakasa tulis kotiin. Pitää yöllä käydä kurkkaamassa kun neiti herää syömään että näkyykö. :snotty:
Mun vanhempien kissa osaa rapsuttaa ikkunaa ikkunalaudalla yöllä jos haluaa sisälle :D Teidän kissa ei ilmeisesti mitenkään pysty ilmaisemaan jos on talon ulkopuolella ja haluais sisälle? :hug:
joo ei yläkertaan kuulu mitenkään :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Nesha:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
mä niin toivon että karvakasa tulis kotiin. Pitää yöllä käydä kurkkaamassa kun neiti herää syömään että näkyykö. :snotty:
Mun vanhempien kissa osaa rapsuttaa ikkunaa ikkunalaudalla yöllä jos haluaa sisälle :D Teidän kissa ei ilmeisesti mitenkään pysty ilmaisemaan jos on talon ulkopuolella ja haluais sisälle? :hug:
joo ei yläkertaan kuulu mitenkään :(
Niin joo :| Mun vanhemmilla yksikerroksinen omakotitalo...
 


Tässä mun rakas palleroiseni on :( pakko kai valvoo ja huudella..jos se kohta tulis..pitää kokeilla ruuan kanssa houkutella, mut on niin hyvin ruokittu otus että ei välttämättä nälkä kotiin aja ihan heti. Jos ei tuu niin toivottavasti löytää jonkun paikan missä ei pahasti palellu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä ikäinen kissa. Meillä vanhus jäi pakkaseen.
5v..että ei vielä ihan vanhus ole (onneksi)
Kyllä se pärjää. Mä olen käynyt yöllä "kiertelemässä" mut ne tulee vasta sitten kun niitä huvittaa.
sepä siinä, tääkin sellanen jäärä että ei varmasti tule jos ei haluu. Prkl.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:


Tässä mun rakas palleroiseni on :( pakko kai valvoo ja huudella..jos se kohta tulis..pitää kokeilla ruuan kanssa houkutella, mut on niin hyvin ruokittu otus että ei välttämättä nälkä kotiin aja ihan heti. Jos ei tuu niin toivottavasti löytää jonkun paikan missä ei pahasti palellu.
Voi pientä kultaa! Toivottavasti tulee pian kotiin.
 
pöö
kyllä se aina yhen yön pärjää.meidän kissa -27 asteen pakkaseen lähti ke iltana pissalle ja ei tullu yöks sisälle...näin kauhukuvia että aamulla jäätynyt kissapatsas pihassa..mutta ei,katti kontti aamulla jostain jemmasta,vahingoittumattomana :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
kyllä se aina yhen yön pärjää.meidän kissa -27 asteen pakkaseen lähti ke iltana pissalle ja ei tullu yöks sisälle...näin kauhukuvia että aamulla jäätynyt kissapatsas pihassa..mutta ei,katti kontti aamulla jostain jemmasta,vahingoittumattomana :)
:heart: mä toivon että näin käy nytkin..Sitä vaan on niin huolissaan kun toinen on pikkuinen maailman ihanin karvakasa :snotty: ja omat synnytyksen j'älkeiset hormonit jyllää ja äidinvaistot käy ylikierroksilla :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä ikäinen kissa. Meillä vanhus jäi pakkaseen.
5v..että ei vielä ihan vanhus ole (onneksi)
Kyllä se pärjää. Mä olen käynyt yöllä "kiertelemässä" mut ne tulee vasta sitten kun niitä huvittaa.
sepä siinä, tääkin sellanen jäärä että ei varmasti tule jos ei haluu. Prkl.
:D Juu sä tarvot lumessa tippa linssissä huutelemassa ja tää kykkii vieressä hiljaa ja kattelee et, no sieltä se taas tulee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä ikäinen kissa. Meillä vanhus jäi pakkaseen.
5v..että ei vielä ihan vanhus ole (onneksi)
Kyllä se pärjää. Mä olen käynyt yöllä "kiertelemässä" mut ne tulee vasta sitten kun niitä huvittaa.
sepä siinä, tääkin sellanen jäärä että ei varmasti tule jos ei haluu. Prkl.
:D Juu sä tarvot lumessa tippa linssissä huutelemassa ja tää kykkii vieressä hiljaa ja kattelee et, no sieltä se taas tulee.
:D itse asiassa kerran oli ollut lähipuskassa piilossa monta tuntia kun oltiin muuttamassa toiselle paikkakunnalle. Mun äiti kävi useeseen otteeseen huutelemassa, kunnes lopulta löysi puskasta :D ei vaan halunnu tulla ja sieltä kyyläsi :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Voi pinetä, toivotaan että tulee takaisin. Todella söpö kisu, niin pehmoinen, :heart:
niin on :heart: ja maailman kiltein! Puskee kasvoja, silittää tassullaan poskesta :D antaa pienten ihmistenkin paijata ja halia..oikea aarre lemmikiks. Ja esikoiselle äärimmäisen rakas!
 

Yhteistyössä