Hakutulokset

  1. N

    Kova hätä.. millä eroon peliongelmasta?

    rasisti! mulla on ollu ihan suomalainenkin mies,ihan tiedoks,ja mieheni on mua vain muutaman vuoden vanhempi(parempi niinpäin) ja ei ole mikään karvakäsi! ihan töissäkäyvä(ei koskaan elämässään ole ollut esim sossun luukulla kuten suurin osa SUOMALAISISTA!) ja arvostaa naisia,kuten suomalaiset...
  2. N

    mikä on normaali verenpaine (oon raskaana)

    on se tosi matala,mutta niin on mullakin mutta ei ihan noin matala tuo alapaine,mulla 98/70 yleensä ja ilman raskauttakin
  3. N

    miks kaikki mammat lapsineen istuu perseet homeessa kotona, kun pakkasta on

    muistan kun ite jouduttiin koulusta menemään hiihtämään liikkatunnilla vaikka oli 25-30astetta pakkasta,nyt jos on epänormaalisti tälläiset pakkaset,niin siihen suhtaudutaan kuin ruttoon ja jäädään karanteeniin kotio.... :laugh:
  4. N

    Rukoilijasirkka, eikö ole ihan sinuntyylinen takki

    söpö takki, miksei olis just kuule ketjun aloittajan tyylinen takki :laugh:
  5. N

    Miksi raskaustestin viiva yhä haalea eikä tummene???

    Kiitti :) ,laskin silleen että edellisen keskenmenon vuodosta laskurilla ja se näytti rv7,kun mulla ei ehtiny tulee menkkoja ollenkaan ton keskenmenon jälkeen,välissä toki tein testin(saman) ja näytti kaksi kertaa negatiivista,eli tämä haalea viiva ei johdu edellisestä raskaudesta. mitenköhän...
  6. N

    Miksi raskaustestin viiva yhä haalea eikä tummene???

    oon nyt testannu neljänä päivänä eikä ensimmäiseen testiin nähden viiva ole yhtään tummempi!!! onko tääkin mennyt kesken,kun edellinen km lokakuussa,ja oli myös haalea viiva ja todettiin kuolleen rv7. en vuoda onneksi(vielä),mutta ihmettelen miksi esim tänään aamupissasta tehty testi ei ollut...
  7. N

    keskenmenon/alkavan km:n kaikki mahdolliset oireet???

    niin olen katos testannu lähes joka päivä tällä viikolla,kun alunperinkin viiva oli haalea mutta selkeä positiivinen kuitenkin. lokakuussa saamani km:ssa viiva oli myös tosi haalea,mutta nyt tuo viiva tuntuu vaan yhtä haalealta vaikka jokapäivä raskauden pitäis edetä ja viivan voimistua,eikö?
  8. N

    keskenmenon/alkavan km:n kaikki mahdolliset oireet???

    kiitti molemmille vastauksista :)
  9. N

    keskenmenon/alkavan km:n kaikki mahdolliset oireet???

    panikoin taasen tuleeko jälleen km,eli laittakaan kaikki mahdolliset oireet mitä teillä on ollu keskenmenossa ja sen alkaessa. Mulla on tautisen kylmä koko ajan,kädet puutuu itsestään,alamahaa pistelee,alamaha kipee välillä(tuntuu kuin olis p-hätä),ei onnex vielä mitään vuotoa,nukkuisin kellon...
  10. N

    Sikarokote ja keskenmeno?

    heti seuraavana päivänä rokotteesta alkoi niukka vuoto joka voimistui ja sitten raskaus todettiin keskeytyneeksi :( syytän itseäni. olin niin paniikissa tuolloin sikaflunssan takia ja kahden lapseni puolesta etten vain itse heihin tartuttaisi sikaflunssa jos sen saisin kun kuuluin riskiryhmään...
  11. N

    miten määritellä rv kun km jälkeen heti raskaana?

    eli testin tein nyt ja positiivinen,yksiäkään menkkoja ei välissä ollut,kun sain juuri marraskuussa keskenmenon...! eli edellinen raskaus todettiin keskenmenneeksi 15.11 rv7. ja nyt tänään uudestaan positiivinen =) lääkärihän antaa uudelle raskaudelle "luvan" vasta yksien kuukautisten jälkeen...
  12. N

    Apua!!!

    tein raskaustestin just ja oli positiivinen,mut täs on nyt yks ongelma...oon syöny 2viikkoa tota laihdutuspilleriä "Alli"a mitä saa ylipainoiset apteekista. sitä ei missään nimessä saa käyttää raskaana olessa,mutta en tienny tästä raskaudesta enneku tänään! viikko sitten tein varmuudeks testin...

Yhteistyössä