Hakutulokset

  1. R

    Alkionsiirrossa; paljonko lääkäri määräsi Lugesteronia?

    Hei kaikille Mielenkiinnolla kysyn, kun omalla kohdallanikin määrät vaihdelleet lääkärin mukaan? Arvelen siis, voiko sillä olla merkitystä sillä määrällä alkionsiirron onnistumiseen. Onko kenelläkään tietoa. Mitä kokemuksia julkiselta ja yksityiseltä teillä on? Minulla nyt 1. IVF jälkeen 6...
  2. R

    HCG, millaisia arvoja teillä on ollut alkion siirron jälkeen varhaisraskaudessa?

    Siinä kävi niinkuin ajattelinkin. Tosiaan se ensimmäinen arvo oli sen 8 ja juhannusaattona alkoi vuoto. (menkat oli viikon myöhässä). Kävin tänään tarkastuksessa, hcg 2 ja kohtu oli tyhjä. Viimeksi meni kesken pakastetun alkion siirrossa 11/08. Ei näytä meillä onnistuvan nämä siirrot, en...
  3. R

    HCG, millaisia arvoja teillä on ollut?

    Hei Olen ollut kahden alkion siirrossa 1.6 ja eilen pp 14 testasin haalean plussan. Kävin tänään ultrassa, ensimmäinen lääkäri löysi sieltä pienen mustan ympyrän muotoisen alueen, mutta toinen konsultoiva lääkäri sanoi, ettei se ole valitettavasti mitään ja jos olisi niin pitäisi olla...
  4. R

    HCG, millaisia arvoja teillä on ollut varhaisraskaudessa?

    Hei Olen ollut kahden alkion siirrossa 1.6 ja eilen pp 14 testasin haalean plussan. Kävin tänään ultrassa, ensimmäinen lääkäri löysi sieltä pienen mustan ympyrän muotoisen alueen, mutta toinen konsultoiva lääkäri sanoi, ettei se ole valitettavasti mitään ja jos olisi niin pitäisi olla...
  5. R

    HCG, millaisia arvoja teillä on ollut alkion siirron jälkeen varhaisraskaudessa?

    Hei Olen ollut kahden alkion siirrossa 1.6 ja eilen pp 14 testasin haalean plussan. Kävin tänään ultrassa, ensimmäinen lääkäri löysi sieltä pienen mustan ympyrän muotoisen alueen, mutta toinen konsultoiva lääkäri sanoi, ettei se ole valitettavasti mitään ja jos olisi niin pitäisi olla...
  6. R

    Hcg = 2 = nega, mutta kotitesti positiivinen?? Tä?

    Siis mitä ihmettä. Olin ihan varma, että olen raskaana, oireista päätellen ja kuukautiset edelleen poissa. PAS tehty pari viikkoa sitten ja nyt on aikaa siirrosta pp17. Tein pissatestin aamulla joka näytti positiivista, mutta kun soitin verikokeiden tuloksista niin hcg 2. Väheneekö...
  7. R

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Hei Lyhyesti kerron huonot uutiset. Kävin eilen päivystyksessä kipujen ja vuodon vuoksi. Lääkäri ei löytänyt raskautta, pitäisi olla 5+2. Epäili kohdunulkoista, koska se hcg nousee hitaasti. Eilenkin vasta 763. Raskautta kohdusta ei löytynyt, eikä tosin muualtakaan. Oireet kadonneet ja tänään...
  8. R

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Soitin oysiin ja kysyin vielä kertaalleen sitä asiaa. Kuulemma ei kannata enään jatkaa sillä oman hormonitoiminnan pitäisi pystyä sitä ylläpitämään. Ja kuulemma nyt ajatuskanta on se, että koko lugeista ei ole välttämättä mitään hyötyä. Eli niiden koko hyödystä ei ole mitään todistettua. Niitä...
  9. R

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Kiitokset Belle70, pohtijatar, kolmisin ja tinuli lugeihin liittyvistä kommenteistanne. Soitin labrasta vastaukset... eli nyt pp 20 ja hcg oli noussut siitä maanantain 214:stä 576:een. Jospa se nousisi hitaasti mutta varmasti. Sain avoimen lähetteen vielä ensi viikolle labraan. Tinuli71...
  10. R

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Anteeksi pelkkä omanapaisuus :ashamed:
  11. R

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Minulla ne loppuu jo tänään. Ja tänään olisi 4+6. Onko kenelläkään kokemusta, loppuuko ne aina näin aikaisin? Muistelen ensimmäistä odottaessani käyttäneeni niitä kuukausitolkulla ja nyt ne loppuu melkein heti testaamisen jälkeen. Kävin äsken veritestissä, saan soittaa tulokset iltapäivällä...
  12. R

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    ).( Varasin sitten minäkin ultran ja olisi 11.12. Käyn vielä torstaina veritestissä, jotta näkisin suuntaa hcg arvolle. Jospa se nousisi siitä 214:sta. Edelleen sitä ruskeaa vuotoa, tänään vähän enemmänkin. Onko muilla endoa sairastavilla samaa huomiota alkuraskaudessa? Toivottavasti se ei...
  13. R

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    :heart: :heart: :heart: ONNEA PLUSSASTA Ihana uutinen!
  14. R

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Voi soja ja Belle70, kiitos teille kannustuksesta ja tiedoista. Jospa se arvo jatkaisi nousua. Taidan soittaa ja käydä loppuviikosta uudestaan, mikäli asia jää huolestuttamaan. Mietityttää vain tuo pieni ruskea vuoto, mitä on edelleen. Minullahan on paha endo, ja aina se on sellaista se vuoto...
  15. R

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Koivukuusi Olen pahoillani :hug: Ainakin teillä on hyvät alut pakasteessa. Jospa niistä keväällä sitten lähtisi. Nasu29 Sullahan nuo oireet kuulostaa hyvin samalta kuin minulla piinatessa. Sulla alkaa testipäivä lähestymään. Menee jännäksi =) ).( Kävin veritestissä tänään. Soittivat...
  16. R

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Koivukuusi Miten jakselet? Oletko testannut tänään ohjeiden mukaisesti?
  17. R

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    ).( Pelon ja pienen varovaisen onnen sekaisia tunteita. Lämpimät kiitokset teille Tinuli, Retuli, himpunpimpula, Nasu29, pohtijatar, Nippe81, milma ja kolmisin. Edelleen testi näyttää positiivista, mutta edelleen se on haaleampana kuin testiviiva. Olen tehnyt testejä perjantaista lähtien...
  18. R

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Apua, olen nyt ihan pihalla. Tein päivällä uuden testin (kotitesti.fi:stä tilatun herkän liuskatestin) ja sain siihen alta kolmen minuutin kuluttua haalean punaisen viivan. Eli plussa se oli. Eikä se vuoto ole muuttunut veriseksi, sellaista ruskeaa valuu lugejen kanssa ulos. Että Koivukuusi...
  19. R

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Eli aina se apteekin halvin testi ei välttämättä ole hyvä ratkaisu!!! Eka kerran, kun plussasin "haamuna"v. 2003, käytin testinä sitä kallista clearbluen testiä. Se raskaus meni loppuun saakka. Nyt jätän teidät rauhaan :wave:
  20. R

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Kauniskuu Kiitos tiedosta!!! Se oli erittäin tärkeä tieto minulle! En enään sitä testiä tule ostaneeksi, sillä niin paljon harmia se aiheuttaa. HUOM!! Muistakaa rakkaat siskot. Vuoto lisääntyy, valitettavasti. RouvaP pp13

Yhteistyössä