Hakutulokset

  1. R

    Oysissa hoidoissa olevat!

    Heippa kaikille! Satuin törmäämään tähän ketjuun, olen itse ollut hoidossa Oysissa, Oysin ja välillä LKS:än kautta myös. KELA korvasi kaikki matkat, mitä hoitoihin tuli. Tein vain matkakorvaushakemuksen kelalle ja lähetin sen Rovaniemen kansaneläkelaitokselle. Korvausperiaatteissahan saattaa...
  2. R

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Minäkin taidan uskaltautua mukaan! Tämähän on tosi vilkas palsta! Mukava niin! Retuli82 muistan sut tuolta lapsettomuuden puolelta, ollaan oltu hoidoissa yhtä aikaa... mukava kuulla susta täällä! Onnea luomuplussasta! Sitä se onni teettää. ON: tänään sitten oli se varhaisraskauden eka...
  3. R

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Onnea matkaan peppiina78 =) Toivotaan plussatuulia lähiaikoina!
  4. R

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Näin ainakin meillä tehtiin kesällä... ja syksyllä selvisi sulatuksesta hyvin ja edelleen kyydissä. Kahdesti sulatettu 12-soluinen sissi oli kun lopulta siirrettiin. Torstaina se varhaisraskauden ultra :/ saas nähdä miten käy.
  5. R

    Sikarokote ja keskenmeno?

    Matami71 Olen pahoillani. Kuinka pitkällä raskautesi oli?
  6. R

    Lapsettomuushoidot ja sikainfluenssarokote ?

    Itse otin piikin pp 8 ja nyt mennään 5+4 ja piikistä alkaa olemaan yli kaksi viikkoa.
  7. R

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Joppuolen pahoillani :hug: Tietääkseni tämä oli sun ensimmäinen IVF? Kuule, kyllä se vielä siitä iloksi muuttuu. Ei vielä tänään, mutta joku päivä varmasti. Ainakin jotain yritystä oli. Itselläni vielä jännitykset edessä... vasta 5+2 menossa ja kyllä uutisesi säikäytti. Hyvä, kun pääsin...
  8. R

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Duffy minäkin aikanaan aloin odottamaan 1 IVF 1. PAS ja lopulta sain vauvan juuri sellaisesta testipäivän roskishaamusta... joten eihän sitä tiedä. Ystäväni alkoi vuosi sitten odottamaan 3. IVF pp14 roskishaamusta..... viivan juuri ja juuri näki, lopputulos onnellinen. Toivotaan parasta :heart:
  9. R

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Heippa kaikille :wave: Olen ollut tässä vuoden ajan taustailemassa ja siirtoja vuoden sisällä 1 IVF hoidosta on tehty yhteensä 7. Tämä viimeinen siirto tehtiin 21.10 ja kävin veritestissä tiistaina tuloksena 232. Jospa se siitä nousisi. Ajattelin vain kertoa sen vuoksi, että vaikka...
  10. R

    Lapsettomuushoidot ja sikainfluenssarokote ?

    Itse kävin veritestissä tiistaina ja tulos oli 232... otin/sain sikainfluenssarokotteen jo viime viikolla tuntemusten vuoksi.
  11. R

    Lapsettomuushoidot ja sikainfluenssarokote ?

    Kyselin myös omalta lääkäriltäni ja kuulemma sen rokotteen voi huoleti ottaa ja näin sanoivat sitten rokotuspaikassakin.... ja sain sen... koska jos nyt tärppäisi niin en missään nimessä haluaisi riskeerata sitä raskautta sikaflunssalla ja hoitajat näyttivät ohjetta jossa luki, että siitä ei ole...
  12. R

    Lapsettomuushoidot ja sikainfluenssarokote ?

    Hei, kysyisin teiltä tätä ajankohtaista asiaa mielenkiinnosta, koska itse parhaillaan piinailen ja tuloshan on joko tai. Onko kukaan sattumalta kysynyt lääkäriltään ohjeita, että mikäli sattuu hoidosta raskautumaan, mitä tehdään sen rokotteen kanssa tai mikä olisi suositus? Ja vähän...
  13. R

    PIINAILIJAT

    Nostan ketjua ja liityn itsekin piinailijoiden joukkoon... mikäli täällä enään ketään piinailijoita matkassa on... Itse pp6 vasta menossa ja juilii munasarjoissa niin penteleesti... pelkään kohdunulkoista.... :| Mitään muita oireita ei ole muuta ku toi oikean puolen juiliminen.
  14. R

    Moniko oikeasti meidän palstalaisten vanhemmista on miettinyt, että "voinko nostaa lapseni tililtä rahaa ja ostaa hänelle xxx tavaran"?

    Alaikäisen lapsen tiliä (mikäli sitä ei ole avattu lahtoittamistarkoituksessa ja tili on suljettu myös tilinomistajaltaeli lapselta siihen saakka kunnes hän täyttää 18-vuotta) voi käyttää molemmat viralliset huoltajat. Rahaa saa tallettaa ja nostaa, vanhemmat päättävät lapsen varojen käytöstä...
  15. R

    Lapsettomuuskeskusteluissa käytettäviä lyhenteitä ja niiden selityksiä

    Nostan taas vaihteeksi, jos on uusia hoitojen aloittelevia palstoilla meidän vanhojen (valitettavasti) lisäksi. :flower:
  16. R

    Pieni gallup, auttakaa: Milloin aloitatte lugesteronit?

    Martiska: eli 2 päivää ennen alkion siirtoa aloitat lugejen käytön? Onko se siis näin yleistä?
  17. R

    Alkionsiirrossa; paljonko lääkäri määräsi Lugesteronia?

    Mulle eivät ole koskaan ehdottaneet julkisella, että aloittaisin niiden lugejen käytön jo ennen pakastetun siirtoa. Ihmeellistä.
  18. R

    Pieni gallup, auttakaa: Milloin aloitatte lugesteronit?

    Voitko kertoa miksi sulle tehdään lääkkeellisesti tuettu PASsi... siis mitä se tarkoittaa? Itselleni tehdään passit ihan normaaliin kiertoon, lääkkeenä ainoastaan ne luget? Mitä toimenpiteitä sulle on tehty, että on päädytty tekemään lääkkeelliseen passiin? Mietin vain, että saankohan minä...
  19. R

    Pieni gallup, auttakaa: Milloin aloitatte lugesteronit?

    Mulle lääkäri määrännyt aina pakastetun alkion siirron jälkeen seuraavana aamuna aloitettavaksi ne luget... ja mietin, että meneekö se ihan oikein ja olisin kiinnostunut muiden kokemuksista. Kiitos vastauksistanne! :heart:

Yhteistyössä