Hakutulokset

  1. P

    Enkä vieläkään raskaana :(

    Miten voitte raskaaksi tulla ilman lääkitystä?
  2. P

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Vielä häiritsen teitä:) Mulla olis pitäny alkaa normaalisti menkat 9päivä, vaan ei alkaneet, joten onkohan ollut myöhäinen ovis, koska lämmötkin olleet keskiviikosta asti koholla 0,3-0,8astetta.. Ja se vilutus.
  3. P

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Kiitos! Eli mullakin vielä toivoa raskaudesta =)
  4. P

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Ihan semmosta kyselisin, että onko teillä vilu kovasti raskauden alussa??
  5. P

    Voiko olla kiinnityskipua??

    Mulla on jatkuvasti kylmä, ihan yölläkin välillä :ashamed: . Lämpö normaalia korkeampi. Onkohan mussa joku tauti, kun se prolaktiini arvokin oli korkea.
  6. P

    Hui kamalaa:(

    Ai jaa, voipi ollakkin.Kylmä vaan jatkuvasti :snotty:
  7. P

    Voiko olla kiinnityskipua??

    Mulla taas korkeella, mutta negasin :'( tai normaalia korkeammalla.
  8. P

    Voiko olla kiinnityskipua??

    Ei kai vielä noilla päivillä kiinnittyis? Ovista tai flunssaa ajattelisin.
  9. P

    Hui kamalaa:(

    Viime viikon limailin. Mulla on ollut tähän asti noin 28-30 päivää. Lääkäri sanoi, että voi kuitenkin tulla raskaaks, jos ovis tulee.
  10. P

    Hui kamalaa:(

    Negaa!! Silti on: -Kylmä -Väsy ja lämmöt koholla... :'( :'( :'( :'( :'( :'(
  11. P

    Hui kamalaa:(

    Ei vielä mitään, kun mulla on aika ens viikolla lääkärille. No mulla oli viikon hirveesti limoja ja nyt koholla lämpö. Teen testin uusiks tänään, kunhan pääsen kauppaan.
  12. P

    Hui kamalaa:(

    Mulla oli prolaktiini 1500 ja jotain päälle!! Menkat myöhässä ja lämpö korkeemmalla, kuin normaalisti!! Mitähän nyt :/ ?? Onkohan vaarallista.
  13. P

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Tyyliin joka toinen päivä, niin se piisaa ilman ovisten metsästelyä mun mielestä :whistle:
  14. P

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Ängen tänne. Jennyli: eikö miehesi halua usein? Toivottavasti nyt oviksen aikaan kuitenkin. Minulla kierto sekaisin vissiin. Kp.38 menossa ja testi oli alkuviikosta negaa. Onneksi ens torstaina on lääkärille meno, että näkee paremmin tilanteen sisätutkimuksessa.
  15. P

    Myöhäinen ovis tms.

    :attn:
  16. P

    Raskaustesti negat! Silti raskaana? Onko kokemusta?

    Samaa mietin ja kyselinkin :/
  17. P

    Myöhäinen ovis tms.

    Eli kp. 37 menossa. Oviskipuja tai kipuja ja limailua oli viime viikolla enemmän ja nytkin ihan hiukan, testi negaa eilen jälleen :ashamed: . Voiko näin myöhään olla ovis, koska menkkojen olis pitänyt normaalisti alkaa jo 9.2 Lämmöt seilaa ihan miten vaan, että en osaa niistäkään mitään...
  18. P

    Valkovuoto ja menkat tiessään

    No en oikein tiedä, kun ei mulla välttämättä aina ovista.
  19. P

    Valkovuoto ja menkat tiessään

    En tiiä yhtään. Kipuja välillä munas.kohdalla.

Yhteistyössä