Enkä vieläkään raskaana :(

• Viestiketjun aloittaja toisenkin kerran äidiksi
  • Ensimmäinen viesti
toisenkin kerran äidiksi
Sanokaas kannattaako heittää kirvestä kaivoon... mulla kierrot vaihdelleet hieman, edellinen oli 26pvää ja pisin kierto mikä ollut oli 30pvää, nyt menossa kp26 ja tänä aamuna testasin puhtaan negan.
Vauvaa yritetty kohta vuosi, pikkuhiljaa alkaa masentaa kun ei meille taideta nyyttiä enää suoda... :(

mammu
Alkuperäinen kirjoittaja toisenkin kerran äidiksi:
Sanokaas kannattaako heittää kirvestä kaivoon... mulla kierrot vaihdelleet hieman, edellinen oli 26pvää ja pisin kierto mikä ollut oli 30pvää, nyt menossa kp26 ja tänä aamuna testasin puhtaan negan.
Vauvaa yritetty kohta vuosi, pikkuhiljaa alkaa masentaa kun ei meille taideta nyyttiä enää suoda... :(
tsemppiä vaan, välillä se kestää! Odottavan aika on niin pitkä mutta jälkeenpäin tuntuu että aika usein olikin ihan sopiva. Jos tuntuu ettei siltikään kuulu mitään niin ehkä menisin selvittämään asiaa, joskus joku pienikin juttu voi siihen vaikuttaa.

pieni ihme
Minäkin ehdin masentua monta kertaa negojen vuoksi. Olin ehtinyt jo soittaa lääkäriaikaa lapsettomuustutkimuksiin kun siitä muutaman viikon päästä saikin varata neuvola-aikaa. Älä vielä masennu. Yli vuosi meni meillä ja johtui kai pitkästä kierrostani

ap
Oiskohan vielä minkäänlaisia toiveita saada tässä kierrossa plussaa? Jos vaikka loppuviikosta testailis? Vai onko se nyt vaan karu totuus että toivo on tässä kierrossa menetetty... :/

t 77
Meillä tehtiin ensimmäistä 1.5 vuotta ja kakkonen on saanut tulla jo yli vuoden.Kyllä välillä ottaa kupolista tosi paljon ja kirves tekis mieli heittää kaivoon. Tsemppiä!

kolmannen kerran äidiksi
Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon! Testi ei välttämättä näytä edes vielä.. Testasin tällä kolmannella kerralla plussan vasta kp 46.. Mulla toki kiertojen vaihtelut ollu pidempiä kuin sulla ja niiden vuoksi söin Primolutiakin.. Ootko tikutellu ovista?? Kannattaa kokeilla ettei tuu "ohilaukauksia" ;) Ja kannattaa varata aika gynekologille, kun jo vuosi yritystä takana.. Tsemppiä sulle!! Kyllä se nyytti vielä teillekin tulee.. :)

ap
En oo ovista koskaan tikuttanu, kun on touhuiltu kalenterin mukaan, siis noita ovislaskureita hyödyntäen. Vaan eipä taida niihin olla ollenkaan luottaminen.
Kiitos tsempeistä, tällä hetkellä olo aika pessimistinen...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En oo ovista koskaan tikuttanu, kun on touhuiltu kalenterin mukaan, siis noita ovislaskureita hyödyntäen. Vaan eipä taida niihin olla ollenkaan luottaminen.
Kannattaa, mun siskolle selvisi kun alkoi ovistikkuja käyttämään, ettei hänellä ollut koko ovulaatiota. Löytyi PCO, kaksi kuukautta söi lääkkeitä ja raskautui.

Kokeileppa niitä tikkuja, ja jos ovis löytyy niin eikun hommiin!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kannattaa, mun siskolle selvisi kun alkoi ovistikkuja käyttämään, ettei hänellä ollut koko ovulaatiota. Löytyi PCO, kaksi kuukautta söi lääkkeitä ja raskautui.

Kokeileppa niitä tikkuja, ja jos ovis löytyy niin eikun hommiin!
Muoks: ja ellei löydy, niin lääkäriin.

Mulla keskenmenon jälkeen kierrot heitteli välillä 26-37 päivää. Söin tuossa kolmen kierron ajan lugesteronia ja kolmannella kierrolla tärppäsi. :heart: Tosin uskon muidenkin asioiden vaikuttavan tärppiin kuin vaan lääkityksen.

Kannattaisko sun hakea lääkäriltä lääkitys, joka tasaisi kiertoa? Tärppionnea! :flower:

Sampsa
Samassa jamassa. Itsellä kanssa ollut vauva haaveissa 9 kuukautta. Olen tikuttanut oviksia, peitto on heilunut silloin, mutta kun ei tärppää niin ei tärppää.. Kohtalotovereita siis löytyy. Itsekin suunnittelen meneväni 3-4 kuukauden päästä tutkimuksiin sitten :(

cee
Meilläkin vauva toiveissa ja puoli vuotta yritystä takana ilman yhtään plussaa... Olen 25v ja mieheni 30v. Olen tosi huolissani koska äitini ja tätini tulleet aina heti ekasta raskaaksi. Mulla on kierto tosi säännöllinen 28 pv lähes aina, päivällä tai parilla saattaa joskus heittää. En oo vielä testaillu ovista.. ja mulla lisäksi endometrioosiepäily ja aika laparoskopiaan joskus kolmen kuukauden päästä,vaikka ultrassa ei kyllä mitään outoa oo näkynyt.
Aika paljon huolestuttaa ja vauvakuume on kova meillä molemmilla... =(

vieras
Mä jouduin kans tänään pettymään kun menkat alkoi :( Ihmetyttää suuresti kun mulla on aina ollu säännöllinen kierto 28 pvä ja nyt oli menossa vasta kp 25 ja tosiaan alkoi menkat. Me ollaan yritetty heinäkuusta asti mut kyl se siltikin harmittaa vaikka näin vähän aikaa vasta yritetty. Nyt kun mä olin ihan varma et nyt se tärppäs mut ei.. No meillä on kaks aiempaakiin tärpänneet kolmannella kerralla niin täytyy toivoa et nytkin olis niin ja ens kuussa plussaisin :)

jk
meillä meni 5 vuotta ennen kuin vauva siunaantui ja siis ihan luomuna tuli kun olin jo lopettanut haaveilemisen.Menkat mulla aina heitellyt ja raskauteen en todellakaan uskonut kunnes vihdoin tein testin ja viikkoja olikin jo 10 ja risat:)

hyperprol mamma..
Alkuperäinen kirjoittaja Abby:
Mulla vissiin prolaktinoomaa tai en tiiä, mut korkeella arvo silleen, mut alle 2000 kuiteskin..
hei.. miulla todettu hyperproaktinemia eli maitohormnoonnin liikatuotanto -91..

lekuri sano että alle 50% mahd raskautua koskaan.. no siihen ne sitten tyssäs erinnäisemmät haaveet lapsista..

sitten -93 menin naimisiin..-94 synty eka, -98 toinen, -01 kolmas, -05 neljäs, -07 viides ja kuudes tulossa ennen uutta vuotta tänä vuonna..

miun prolaktiini arvot alussa oli yöi 5000 mikä on todella korkee.. nyt huidellaan lääkityksen aikana jossain 200 ja 500 välillä..raskaana ja imettäessä en lääkettä käytä..

ja kierrot 28 vrk tai jopa yli vuoden...

:hug: kaikille jotka haaveilee nyyteistä..ja yks hyvä keino on olla stressaamatta vaikka ei heti kuuluis..meillä tärpännyt aina siihen kun miusta on alkanut vaakamambo tuntua 'ihanan vapaalta kun lapi on jo "iso"..' :D

jaana
Alkuperäinen kirjoittaja toisenkin kerran äidiksi:
Me oltiin yritetty yli vuos ja oli aika varattu lapsettomuustutkimuksiin, pari päivää ennen aikaa näytti raskaustesti plussaa. Seuraava raskaus alko heti ekasta kierrosta.

Alkuperäinen kirjoittaja hyperprol mamma..:
Alkuperäinen kirjoittaja Abby:
Mulla vissiin prolaktinoomaa tai en tiiä, mut korkeella arvo silleen, mut alle 2000 kuiteskin..
hei.. miulla todettu hyperproaktinemia eli maitohormnoonnin liikatuotanto -91..

lekuri sano että alle 50% mahd raskautua koskaan.. no siihen ne sitten tyssäs erinnäisemmät haaveet lapsista..

sitten -93 menin naimisiin..-94 synty eka, -98 toinen, -01 kolmas, -05 neljäs, -07 viides ja kuudes tulossa ennen uutta vuotta tänä vuonna..

miun prolaktiini arvot alussa oli yöi 5000 mikä on todella korkee.. nyt huidellaan lääkityksen aikana jossain 200 ja 500 välillä..raskaana ja imettäessä en lääkettä käytä..

ja kierrot 28 vrk tai jopa yli vuoden...

:hug: kaikille jotka haaveilee nyyteistä..ja yks hyvä keino on olla stressaamatta vaikka ei heti kuuluis..meillä tärpännyt aina siihen kun miusta on alkanut vaakamambo tuntua 'ihanan vapaalta kun lapi on jo "iso"..' :D
Sulla kivasti tullu muksuja:)...Mä tuskin saan, kun pitis tutkii pää..en uskalla mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
:hug: Noi negat on nii ärsyttäviä... me yritettiin kakkosta reilu 5 vuotta ja nyt on tärpänny viikkkoja tasan 15 :heart: suna menisin lekuriin tai aloittaisin käyttään niitä ovistikkuja..
Meillä tulossa 3v. täyteen tossa touko-kesäkuulla..
menen gynelle kesäkuulla.

Yhteistyössä