Hakutulokset

  1. Pipariakka

    Hermot menee pk-hoitajaan..

    Sitä minäkin olen miettinyt :D Mutta ilmeisesti sen kysymyksen takana on se, että ajatellaan lapsen "tottuvan" liian lämpimällä liian lämpimiin vaatteisiin ja sitten kun tulee tosi kylmä niin ne toppavaatteet eivät tunnu enää tarpeeksi lämpimiltä. Mulla itellä ei kyllä toimi noin. +5 pidän jo...
  2. Pipariakka

    Hermot menee pk-hoitajaan..

    Pusero, housut ja sukat. Mutta tämä meni nyt meidän pukeutumisesta jauhamiseksi toisen pinossa. Ap:lle sanoisin, että sinä tiedät parhaiten mitkä ovat sopivat vaatteet lapsellesi. Ei siihen pitäis pk:n tädillä olla mitään sanomista.
  3. Pipariakka

    Hermot menee pk-hoitajaan..

    Toppapuku, villapuku, alla t-paita+pusero, pitkikset+collegehousut, paksu kypärähattu, villasukat ja -lapaset, toppakinttaat ja Kuomat. Noilla. Viime talvena kun oli tosi kylmiä päiviä, mutta ulos piti päästä, niin joinakin päivinä oli kaksi villapukua siellä alla. Joko pyörryit? Toinen lapsi...
  4. Pipariakka

    Mitä mieltä mun uusista pikkujoulukengistä? *kuva*

    Voi vitsit, ootpa saanut edullisesti noin ihanat. Pitäiskö lähtä Tallinnaan...
  5. Pipariakka

    Kinkkupiirakka unohtui pöydälle...

    Peesailen sanasta sanaan.
  6. Pipariakka

    TIlasin minusta hienon vaate kokonaisuuden.. mitäs te tykkäätte? :)

    Minkälaisia farkkuja pyöreiden sitten pitäisi käyttää kun ei bootcut kerta käy? Pillifarkut näyttää niin naurettavilta kun on revaa ja reittä!
  7. Pipariakka

    löytyykö netistä jossain valmiita tutkintopohjia malliksi?

    Jaa-a ap... et sitten tule meidän tk:n uudeksi lääkäriksi!
  8. Pipariakka

    Hermot menee pk-hoitajaan..

    Me muuten laitetaan aina mukaan pk:iin toppahaalari, vk-haalari ja villapuku + muut vermeet tietty myös. Siellä sitten hoitajat katsovat sään mukaan mitä laittavat lapsille. Tuo vilukissalapsi on jo 5v, että osaa itse sanoa ja valita mitä haluaa. Aina se valitsee toppahaalarin ja usein alle...
  9. Pipariakka

    Hermot menee pk-hoitajaan..

    No sehän liikkuu! Välillä menee kovaa vauhtia, välillä saattaa jämähtää hiekkalaatikolle leikkimään pitkäksi aikaa. On muutenkin kova liikkumaan. Mutta sillä on sama kuin minulla, villasukat pitäis olla koko ajan jaloissa sisälläkin. Ja itekin muuten pidän toppatakkia jo kun lämpötila laskee +5...
  10. Pipariakka

    Hermot menee pk-hoitajaan..

    Meidän lapsella on nyt ollut toppahaalari ja Kuomat päällä viikon ajan. Silti toissapäivänä (+5) vikisi, että palelee :O Laitettiin villapuku päälle niin johan oli onnellinen. Just samanlainen vilukissa kuin minä. Toinen lapsi taas on tullut isäänsä eikä tarvi läheskään niin paljon vaatetta.
  11. Pipariakka

    Mitä mieltä mun uusista pikkujoulukengistä? *kuva*

    Paljon muuten maksoi?
  12. Pipariakka

    Ihanaa! Me mennään nyt lasten kanssa kolaamaan pihaa:) Lunta ainakin 20cm!

    Olen kateellinen : / Tulis jo lumet!
  13. Pipariakka

    Uusi tutkimus: Veriryhmä voi vaikuttaa hedelmöittymiseen!

    Miksi tuossa puhutaan vain A- ja O-ryhmistä? Ois kiva tietää muistakin. Terv. B+
  14. Pipariakka

    Mitä mieltä mun uusista pikkujoulukengistä? *kuva*

    Hienot on! Ite näyttäisin naurettavalta nuo päällä, mutta tosiaan jos on säärtä niin varmasti on hyvännäköiset. Laita sitten kuva koko asusta. Rajaa pää pois jos et halua näyttää naamaa.
  15. Pipariakka

    Mikä on kallein hankkimasi vaate lapsellesi?

    Talvihaalarit täälläkin. Jotain 80e.
  16. Pipariakka

    Otatko lapselleni influenssarokotuksen?

    Ei oteta
  17. Pipariakka

    Leivoin kakun. *Kuva K-18*

    uuuu... :whistle: Kelleppä teit? Oliko omat muotit? :D
  18. Pipariakka

    taapero tippui portaat

    Mites tässä kävi?
  19. Pipariakka

    ,,Kuva,, mun uusista sohvista:)mitä lupasin laita tänne

    Tykkään :) Mutta parempi tosiaan tummemman maton kanssa.

Yhteistyössä