TIlasin minusta hienon vaate kokonaisuuden.. mitäs te tykkäätte? :)

Ei sanoneet mutta iskivät kaksi tuubii ainetta laitettavaksi. Siis miten voi jopa kostutustipat olla kauheita laittaa...ja ny pitäs tunkaista se ab - tahna sinne...: / Mutta pakkohan se on. :hug: takaisin.
:( Mä oon joutunu kans laittamaan sitä joskus molempiin silmiin nuorempana.. Ei nähny hetkeen yhtään mitään. No, mut jos se menis sillä pois ni ei tarttis sit enää huolehtia :)
 
ihan kiva :)

kenkiä oon itsekin kattonut, mutta en enää tilaa ellokselta mitään. Edelliset saappaat oli aivan ihanat, mutta kummassakin kengässä sisällä kantapään kohdalla niitit pystyssä ylöspäin, lävisti ihon kun sruvasin jalkani sinne. Tein valituksen ellokselle niistä ja lähetin tietysti kengät takasin, ei tullu mitään pahoitteluja eikä mitään. Olin tosi pettyny. Ja niitti oli vielä kummassakin kengässä..
 
[QUOTE="hmmmmm";22338102]Sinulla ikää 35+? :)[/QUOTE]

haha :D mistä sitä tietää jos mä teenki näistä niin nuorekkaan näköset :LOL: No, mä tykkään tollasista vaatteista :D Mä voin sit laittaa kuvaa ku ne on mun päällä.. Sit ku ne tulee :)
 
JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="hmmmmm";22338102]Sinulla ikää 35+? :)[/QUOTE]

Minulla on... enkä saisi oltua tuossa asussa. Toisaalta, Stasi on 14 v. ja voisi tuohon tälläytyä.

*hyräilee "toiset on luotuja kulkemaan"-sävelellä


Toiseeeet on luotuja mummoiksiiii, toiseeeeet on mummoja luonnostaaaan...*
 
MeMa
Jokaisella on oma tyylinsä, ja kannattaa kyllä ostaa sellaisia vaatteita joissa itse viihtyy.
Monesti yksinkertaiset perusvaatteet tuntuvat tylsiltä, mutta itse viihdyn vastaavissa, ja käytän samoja vaatteita useita vuosia. Kun on koko joukko "tylsiä" vaatteita, niitä voi kuitenkin yhdistellä useilla erilaisilla tavoilla, ja lopputulos on kaikkea muuta kuin tylsä.
Nuo AP:n valitsemat vaatteet ovat mielestäni tosi kivat!!
 
---
Saappaat näyttää kivoilta, darkut tylsiltä ja neulepaita tylsältä. Pidät vissiin farkkuja noiden saappaiden kanssa sitten? Mun mielestä bootcuttien kanssa ei ole mitään järkeä pistää saappaita, eikö oikeastaan muiden housujen kuin treggingsien tai pillifarkkujen...
 
minäpäs
tuon malliset farkut on vähän mennyttä aikaa. Itse käytän nyt vaan pillejä ja saappaiden sisällä. Neule ihan ok jos on tosi hoikka. Ja mulla kans tarttis olla lahje pituus vähintään 86 cm.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minäpäs;22338668:
tuon malliset farkut on vähän mennyttä aikaa. Itse käytän nyt vaan pillejä ja saappaiden sisällä. Neule ihan ok jos on tosi hoikka. Ja mulla kans tarttis olla lahje pituus vähintään 86 cm.
Kannattaa ennemmin pukeutua siihen farkkumalliin, joka kunkin kropalle käy eikä muodin mukaan.

Enpä ole nähnyt vielä ketään, jolle oikeasti nuo pillihousut sopisivat. :D Hirveän näköisiä eivätkä todellakaan imartele puoliakaan niistä, joilla noita näkee...
 
Osittain OT mutta juuri tuon tyyppiset neuleet minkä ap osti ovat nyt muotia. :) Musta oli ehkä kaikista värivaihtoehdoista tylsin, mutta sen kanssa voi esim. laittaa jonkun ison ja näyttävän korun piristämään.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22337984]Apua, älä nyt ainakaan mitään tissivöitä tohon enää sotke... Kaikenkaikkiaan tylsä kokonaisuus. Paita on aika järkky, vähääkään mutkaisella vartalolla näyttää jätesäkiltä :D Bootcut farkut sopii vain tosi laihoille ja tosi pitkille... muilla näyttää lähinnä naurettavilta. Kengät on melkosen mauttomat.

Mutta, pääasia että itse pidät :)[/QUOTE]

No ei susta ainakaan pukeutumisneuvojaa tulis :D
 

Yhteistyössä