Hakutulokset

  1. M

    Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

    MarsaParsa ::hug: Voimia teille sinne :hug:
  2. M

    Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

    Maikki70 Aloituspäivä 22.06.2009 Pituus:148 Paino aloittaessa: 91,6 Painoindeksi aloittaessa: 41,5 Painoa nyt: 89,1 Viikon pudotus: --- Pudotus yhteensä: 2,5 Painoindeksi NYT: 40,6
  3. M

    Kerho perustettu reilusti ylipainoisille

    Kiitos neuvoista, hakemus laitettu eteenpäin :hug:
  4. M

    Kerho perustettu reilusti ylipainoisille

    Hei Missä se kerho on kun en löytänyt mistään??? :hug: Liittyisin kyllä kerhoon jos tietäisin missä kerho on...
  5. M

    Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

    Maikki70 Aloituspäivä: 22.06.2009 Pituus: 148 Paino aloittaessa: 91,6 Painoindeksi aloittaessa: 41,5 Painoa nyt: 89,1 Viikon pudotus: 2,5 Pudotus yhteensä: 2,5 Painoindeksi NYT: 40,6
  6. M

    - 30kg ja elämäntapa muutos

    :hug: :hug: :hug: Toivottavasti sun ahmiminen vähenisi, olen hengessä mukana... Tiedän miltä tuntuu kun syömisellä ei ole mitään rajaa... Kannattaa mennä syömishäiriöliiton sivuille, itse kävin eilen siellä ekaa kertaa, sieltä vois saada vertaistukea :hug: , saan kyllä sultakin apua kun...
  7. M

    - 30kg ja elämäntapa muutos

    Hei Nalatus! "Kiva" kuulla että jollakin on samanlainen ongelma...Tänään taas en ole ahminut...JEE!!! :hug: :flower:
  8. M

    Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

    Heips! Käykö täällä enää ketään...? Tänään olen kohtuullisesti syönyt, hyvä juttu! Ahminut en ole ollenkaan...
  9. M

    Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

    Mulla meni juhannus "överiksi" syömisen suhteen mutta toivon saavani täältä kannustusta elämäntapamuutokseeni... Hyvä että löysin tän sivun ku yritän pisteitä laskemalla tiputtaa painoa... Onko kenelläkään ahmimishäiriötä? Mulla on kausittain, yritän kovasti päästä jojo laihduttamisesta pois...
  10. M

    Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

    Aloituspäivä 22.06.2009 Pituus:148 Paino aloittaessa: 91,6 Painoindeksi: 41,5
  11. M

    - 30kg ja elämäntapa muutos

    Heips, Onko kenelläkään ahmimishäiriötä? Mulla on kausittain, syön miesten annoksia ja ylikin mutta en oksenna ikinä...Nyt yritän Painonvartijoiden pisteillä päästä painosta eroon...Kun luin teidän kirjoituksia ni tuntu että täältä voisin saada vertaistukea elämäntapamuutokseen...Itsenäisesti...
  12. M

    - 30kg ja elämäntapa muutos

    Heips, Pituus on 148cm ja painan 90,2 eli pudotettavaa on n 30kg

Yhteistyössä