- 30kg ja elämäntapa muutos

Heips, Onko kenelläkään ahmimishäiriötä? Mulla on kausittain, syön miesten annoksia ja ylikin mutta en oksenna ikinä...Nyt yritän Painonvartijoiden pisteillä päästä painosta eroon...Kun luin teidän kirjoituksia ni tuntu että täältä voisin saada vertaistukea elämäntapamuutokseen...Itsenäisesti lasken pisteitä en käy painonvartijoissa punnitsemassa itseäni... Kirjoitellaan
 
:hug: :hug: :hug: Toivottavasti sun ahmiminen vähenisi, olen hengessä mukana... Tiedän miltä tuntuu kun syömisellä ei ole mitään rajaa... Kannattaa mennä syömishäiriöliiton sivuille, itse kävin eilen siellä ekaa kertaa, sieltä vois saada vertaistukea :hug: , saan kyllä sultakin apua kun kirjoittelen sulle ja muille painonsa kanssa kamppaileville, mutta on se BED ikävä kaveri :hug: Tsemppiä kaikille :)
 
koomisinta tässä mun ahmimisessa on, että en syö ns naposteltavia, kuten karkkeja tai sipsejä.. mä vetelen rehellistä ruokaa! :eek:
esim, teen mulel ja pojalle jauhelihakastiketta, jota on sen verran, että riittää melkein 5 päiväksi, nii kattila on tyhjä jo toisena päivänä.. (parhaimmillaan ollu 5L:n kattila täynnä pelkkää kastiketta)

en ymmärrä..

yleensä pärjään päivän sillä, että syön töissä sopivasti (yli 60% lautasesta rehuja), juon työpäivän aikana 1-2 energiajuomaa (laittii tottakai!) ja kotona sitten vetelen vaa juotavaa, että en syö lainkaan..

nykyään vetelen parhammillaa 3 lämmintä ateriaa päivässä.. prkl!!!!!!!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall:
 

Yhteistyössä