No niin, puntarissa käyty ja painoni on 92,8kg eli siitä sitten lähetään rutistamaan.
Mulla on kanssa pari lasta 2v. ja 6kk. Mulle kävi kyllä niin köplästi tuon painon kanssa kun kuopusta odotin, että ihän häveten saa kertoa.. Mulla todettiin raskausajan daiapetes viimesimmässä raskaudessa joten jouduin sitten tosi tarkasti seurailemaan syömisiäni ja sen avulla sain painon nousun pysymään kurissa. Se nousi kaikkiaan 8-9kg. Mutta mites kävikään kun synnytin :headwall: Paino ei ole tippunut ollenkaan. Eli nyt kun olen saanut syödä, ni herranjestas sitten olen syönyt. Mies saa pitää puolensa, että jotain suuhunsa saa
Mä olen ollut painonvarjoissa kanssa useampaan otteeseen ja todennut sen tosiaan tehokkaaksi tavaksi laihtua, mutta nyt ajattelin, että jos te olette minun tsemppausryhmäni.. Painonvartijoissa aina sanotaan, että kaikkea voi syödä, siis herkkujakin kun syö kohtuudella. Mut mulle se ei vaan toimi, mun on helpompi olla kokonaan ilman kun pitää tuo kohtuus, niin se vaan on. Jos herkuttelen tänään, niin huomennä tekee niin paljon mieli herkkuja, että pää hajoaa.
Mulla on kanssa yksi hyvä herkutteluvinkki niille jotka rahkasta tykkää..
Elikkä 2 kanamunan valkuaista vaahdotetaan, lisätään purkillinen rahkaa, marjoja (mustikkaa, mansikkaa, vadelmaa ym.mistä kukin tykkää) ja makeutusainetta.
On todella hyvää, täyttävää ja pinonvartijoiden mukaan pisteitä menee ainoastaan tuosta rahkasta. Kananmunan valkuaisia saa paivässä syödä 2 ilman pisteitä! Suosittelen, kannattaa kokeilla
Olis kivä jos tästä porukasta sais aktiivista tsemppausta, karikoilta tuskin voin nimittäin välttyä. Tuultapäin..