Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

Mulla meni juhannus "överiksi" syömisen suhteen mutta toivon saavani täältä kannustusta elämäntapamuutokseeni... Hyvä että löysin tän sivun ku yritän pisteitä laskemalla tiputtaa painoa... Onko kenelläkään ahmimishäiriötä? Mulla on kausittain, yritän kovasti päästä jojo laihduttamisesta pois :saint: Tästä on hyvä jatkaa porukalla p.s. yritän lisätä liikuntaa päivittäin hiukan
 
Heips,

Mä käyn aamulla ja näin illalla. Päivisin joskus piipahdan,jos mies on kotosalla....
Tän päivän pyörälenkki takana, nyt vielä vatsoja... Syöty ihanan kevyesti, salaattia, kanaa, ananasta ja mansikoita...jospa nesteet lähtis liikkeelle...

Eipä taida muut ehtiä tänne piipahtamaan ;)
 
Juhannus jäi päälle :ashamed: Huomenna taas terveelliseen elämään..PAKKO!!

Joku aikaisemmin kyseli asuinpaikkoja, Espoossa asun ja nettiin kerkeän yleensä vain aamulla jos herätään ennen kukonlaulua. Tällainen ilta-surffailu on tooosi harvinaista herkkua..

En nyt pääse kurkkaamaan edelliselle sivulle kuka teistä oli se sisukas joka pärjää 500 kalorilla päivässä ja on pudottanut kesäkuun aikana jo 13 ja rapiat.. Ihan oikeastikko?? Viherrän kateudesta sekä itsekurin, mutta ennenkaikkea menetettyjen kilojen vuoksi :whistle: Koskeeko päähän, onko jotain jippoja joilla pääsit alkuun? Vinkkejä otetaan vastaan..

Anu
 
Mä en ole jaksanut ajatella laihdutusta ollenkaan..mutta karkkia en ole ostanut, eli pidän kiinni siitä että kerran viikossa on karkkipäivä =) Liikkuakaan en ole paljon jaksanut..mutta jospa tänään lähtis vaikka pyörälenkille. Vaa alla en pysty käymään, kun meidän poika hajotti sen...täytyy ostaa uusi. Yritän pysyä tässä remmissä mukana ja saada jotain tuloksiakin aikaan. Tosiaan nesteet pitäs saada liikkeelle eli niitä vinkkejä kehiin =) Ja tsemppistä kaikille! :hug:
 
Onko muilla sama ongelma.. Herkut huutelevat kaapista :ashamed: Aamulla pistin miehen mukaan töihin neekerinpusut, mutta kummasti vaan vaahtokarkit kutsuivat kahviaikaan :snotty:

Paino oli kyllä tippunut edellis aamusta muutaman sata grammaa, mutta kuinkahan paljon oliskaan ollut jos en olisi kajonnut niihin vaahtiksiin tai ottanut lisää "makaroonimössöä"
Nyt on himo valmiisiin nuudeliaterioihin, kamalasti vaan menee niistä paikkareiden pisteitä ja onhan niissä useimmissa rasvaa n.20%. Pilkon sekaan tomaatin tai lihaa jos sattuu olemaan ja NAM !Salaatteihin ei ole mahdollisuutta jo ihan rahan takia, mutta kaupassa käyn myös niin harvoin että just tomaatit kestävät väliajan jääkaapissa. Selityksen makua...

Tänään olisi tarkoitus virittää penskoille uima-allas pihalle ja viettää "rantaelämää" Saa oma nahkakin vähän terveempää väriä :kieh:

Mukavaa päivää kaikille..

Anu
 
vaikka juhannuksena (kaikesta mässäämisestä huolimatta) sain 1,4kg pois painoa, niin oon varma, että nyt on tullu korkojen kera takaisin, sillä meille tuli jussina ero, ja suruuni syön... |O

ihan mitä vain löytyy kaapista... tänään taas ruokakauppaan, ja katotaan vaan, et kaikkii mässyi lähtee mukaan, vaikka pitäis painoa pudottaa... :headwall:
 
Nalatus Voi ei!! :hug: Tunnesyöminen on kyllä tosi vaikea paikka, TODELLAKIN TIEDÄN mistä puhun, syön sekä iloon että suruun, aina siis löytyy syy syödä :ashamed:

Minulla toimii noissa ikävissä tunnetiloissa viha.. Vihalla pääsee pitkälle ja vaikka kallion läpi, tosin on kamalan kuluttavaa. Auttaisko sua tässä tilanteessa. Vaikka en yhtään tiedä teidän tarinaa niin älä itseäsi ainakaan ala syyllistämään, suhteessa ja erossakin on aina kaksi ihmistä ja molemmat hoitavat osansa. Nyt vaan naisen sisulla ja ylpeydellä eteenpäin ja haistatat pitkät koko tyypille. Pistät itses niin timmiin kutoon että ukkeli tulee tuntemaan mistä jää paitsi ;) Pelkkiä sanojahan nää on, eikä nyt varmasti yhtään lohduta, mutta onneksi aika ihan oikeasti parantaa haavoja..
:hug:

Anu
 
Alkuperäinen kirjoittaja anuaanua:
Nalatus Voi ei!! :hug: Tunnesyöminen on kyllä tosi vaikea paikka, TODELLAKIN TIEDÄN mistä puhun, syön sekä iloon että suruun, aina siis löytyy syy syödä :ashamed:

Minulla toimii noissa ikävissä tunnetiloissa viha.. Vihalla pääsee pitkälle ja vaikka kallion läpi, tosin on kamalan kuluttavaa. Auttaisko sua tässä tilanteessa. Vaikka en yhtään tiedä teidän tarinaa niin älä itseäsi ainakaan ala syyllistämään, suhteessa ja erossakin on aina kaksi ihmistä ja molemmat hoitavat osansa. Nyt vaan naisen sisulla ja ylpeydellä eteenpäin ja haistatat pitkät koko tyypille. Pistät itses niin timmiin kutoon että ukkeli tulee tuntemaan mistä jää paitsi ;) Pelkkiä sanojahan nää on, eikä nyt varmasti yhtään lohduta, mutta onneksi aika ihan oikeasti parantaa haavoja..
:hug:

Anu


Kiitos sanoistasi!

itseänihän mä tässä syytän, mutta en tullut ajatelleeksi, että voin kääntää tämän motivaatioksi laihdutukseen! tuo mitä sanoit, että näyttää miehelle, mistä jää paitsi oli MIANIO IDEA!

täytyypä motivoida itseään sillä!!!! KIITOS!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
vaikka juhannuksena (kaikesta mässäämisestä huolimatta) sain 1,4kg pois painoa, niin oon varma, että nyt on tullu korkojen kera takaisin, sillä meille tuli jussina ero, ja suruuni syön... |O

ihan mitä vain löytyy kaapista... tänään taas ruokakauppaan, ja katotaan vaan, et kaikkii mässyi lähtee mukaan, vaikka pitäis painoa pudottaa... :headwall:
:hug: voi,en osaa sanoa mitään, olen pahoillani että teillä päädyttiin eroon :(
Toivotaan että saat käännettyä ahmimisen laihduttamiseen ja niinkuin anuanua sanoi koeta kääntää sinun eduksesi asia, miehen tappioksi :) :hug:
 
Täällähän on tapahtunut vaikka mitä...
Nalatus :hug: Voimia sinulle. Minulle kanssa tunne syöminen on tuttua, juuri eilinen meni ihan läskiksi (sanan joka merkityksessä) kun itsellä hieman huononpi päivä ja sitten tietenkin kaupasta tarttui mukaan mehujäätä ja popkornia dippeineen :snotty:
Mutta nyt todellakin näytät mistä kana pissii ja mistä jää mies paitsi, kaikki energia siihen eikä asioiden märehtimiseen.

En ole uskaltanut käydä puntarillakaan kun nyt on tullut syötyä niin epäterveesti. :ashamed: Ja nyt on vielä viikonloppu edessä Helsingissä siskolla ja sielä tulee aina syötyä kaikenlaista hyvää... voihan itku.
 
Aargh!! Söin eilen grillimakkaran ja kanaa.. Kamalan suolaista, paino oli tänään kilon enemmän kuin eilen aamulla |O Kalorien puolesta ihan jees, mutta suolaa niin kamalasti. Tänään soppalinjalla..

-Anu-
 
Mä rekisteröidyin kiloklubi.fi sivuille. Hiukan näkee paljonko syö ja mitä ja samoin miten liikunta vaikuttaa kulutukseen.

Katsotaan kuinka se motivoi. Sivuston mukaan mulla menee tavoitteeseen 80kg 47 viikkoa aikaa! Että ensi kesäksi pitäs olla bikinikunnossa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja anuaanua:
ellanhelmi energynet on kanssa hyvä.. saa kalorit laskettua helposti.. pudottajistakin tykkään, keskustelut ovat vaan kovin nihkeitä eikä sivuilla tunnu oikein olevan elämää.





Kiitti vinkistä pitääkin tsekata :)
Pudottajissa olenkin jo mutta jotenkin jäänyt sekin kun siellä on niin hiljaista....
Tänään punnitus ja kuinkas kävikään:( no huomenna töihin ja siitä uudella innolla eteenpäin... kovasti olen lenkkeillyt eilen ja tänään aamulla käynyt kävely/hölkkä lenkillä muiden vielä nukkueassa :)

Kuinkas muilla on viikko mennyt??



 
MarsaParsa
Aloituspäivä: 15.6.2009
Pituus: 165 cm
Painoa aloittaessa: 119 kg
Painoindeksi aloittaessa: 43.709
Painoa nyt: 114,7
Viikon +/-: - 4,3 kg
Pudotus yhteensä: 4,3 kg
Painoindeksi nyt: 42,13

TAVOITE: 70 kg


ellanhelmi
Aloituspäivä: 1.1.2009
Pituus: 175cm
Painoa aloittaessa: 117kg
Painoindeksi aloittaessa: 38.204
Paino nyt: 112,5kg
Viikon +/-: +500g
Pudotus yhteensä: -5kg
Painoindeksi nyt: 36.571

TAVOITE: 80-85 kg


katjuska 76
Aloituspäivä: 15.6.2009
Pituus: 170cm
Painoa aloittaessa: 110kg
Painoindeksi aloittaessa: 38.062
Painoa nyt: -
Viikon +/-: -
Pudotus yhteensä: -
Painoindeksi nyt: -

TAVOITE: ainakin 90kg


Nalatus
Aloituspäivä: 15.06.2009
Pituus: 168,5cm
Painoa aloittaessa: 95kg
Painoindeksi aloittaessa: 33,7
Paino nyt: 95kg
Viikon +/-: nada
Pudotus yhteensä: 0
Painoindeksi NYT: 33,7

TAVOITE: 60kg tai alle


anuaanua

Aloituspäivä: 22.06.2009
Pituus: 158cm
Painoa aloittaessa: 86.5kg
Painoindeksi aloittaessa: 34,6
Paino nyt: 86.5kg
Viikon pudotus ---
Pudotus yhteensä: ---
Painoindeksi NYT: 34,6

TAVOITE: 70kg tai alle

Maikki70
Aloituspäivä 22.06.2009
Pituus:148
Paino aloittaessa: 91,6
Painoindeksi aloittaessa: 41,5
Painoa nyt: 91,6
Viikon pudotus: ---
Pudotus yhteensä: ---
Painoindeksi NYT: 41,5
 
Ensiksi maanantai aamun paino :D

anuaanua
Aloituspäivä: 22.06.2009
Pituus: 158cm
Painoa aloittaessa: 86.5kg
Painoindeksi aloittaessa: 34,6
Paino nyt: 84.3kg
Viikon pudotus 2.2kg
Pudotus yhteensä: 2,2kg
Painoindeksi NYT: 33.8

TAVOITE: 70kg tai alle







Mukavalle näyttää tuo viikon pudotus, ikävää vaan on se että taitaa olla suurin osa juhannusmakkaroiden sitomaa nestettä.. Vaan ihan kiva katseltavaksi ;)

Tänään alkoi nutrikuuri. Ensiksi viiden päivän startti ja sitten ainakin 3 päivää suklaapirtelöillä.

Tervetuloa kataja Meillä onkin lähes samat sentit ja kilot, mukava kun on samassa tilanteessa oleva vertailukohde ja tsemppaaja.









Mukavaa maanantaita kaikille..

Anu
 
heips,pääseekö mukaan??
olen tässä vuoden aikana synnyttänyt 2 kertaa ja nyt täytyy kyllä saada molemmista tulleet raskauskilot pois..
eli:
Aloituspäivä: 15.06.2009
Pituus: 170cm
Painoa aloittaessa: 92kg
Painoindeksi aloittaessa: 31,83
Paino nyt: 90kg
Viikon pudotus 1
Pudotus yhteensä: 2kg
Painoindeksi NYT: 31,1

TAVOITE: 72

Eli pitkä matka ois vielä :) hitaasti mutta varmasti
 
luppa- Tervetuloa minun puolestani =)

Himppasen samassa veneessä ollaan.. Esikko on tosin jo 1v.8kk ja tämä toinen juuri kuukauden täyttänyt. Jo odottaessa päätin että läskit lähtee kunhan mahasta pääsen eroon.. Juuri kun raskauduin viime syksynä olin saavuttanut painon jolla esikosta raskauduin. Vaikka uusi raskaus olikin toiveissa ollut ja ihana asia, kyllä pänni kun pelotti että rutistus menisi hukkaan. Nyt on kuitenkin enää muutama kilo pudotettavana tuohon painoon ja sitten sulatellaan vanhoja läskejä. Niissä onkin tekeminen..

Anu
 
Hei vaan kaikille!
minulle tuo ruoka puoli tuottaa ongelmia eli tulee syötyä liikaa ja kyllähän ne herkut maistuu. Tällä hetkellä liikunta harrastuksena on pihalenttis jota pelaan 2 päivänä viikossa. Tarkoitus olisi alkaa tekemään vatsa ja selkalihas liikkeitä ja venytellä.

kataja
 
Perustin kerhon kaikille joilla paljon pudotettavaa.
Siellä voisi turista ihan rauhassa ja myös ne jotka häpeävät painoaan,myös nimimerkillä,pääsisivät mukaan.
Kerhon nimi on Isosta pieneksi ja salasana on porkkana :D
Joten jäsenyyttä vaan hakemaan. =)
 
Huomenta!

Ensimmäinen päivä nutreja on takana ja pikku hiki on päällä kokoajan. Ei ole kummemmin nälkä ja ne ruuat on ihan oikeasti niin hyviä :p

Pistänpä huvikseni aamupainot..





1.aloituspäivä 84.3kg
2.83.7 kg (-600g)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
jatkuu..ehkä..:D

Anu






 

Yhteistyössä