Hakutulokset

  1. A

    PAS joulu/tammikuu

    Ja tuhannesti onnea Mooalle! Ite olen yrittänyt elellä rauhaisaa joulunaikaa ja olla miettimättä hoitoja. Mutta nyt taas totuus valkeni kun täti tuli kylään ja tänään aloin napsimaan zumenoneja. Kontrollíultra on sovittuna 7.1 ja pas on sitten toivottavasti samalla viikolla jos hyvin kaikki...
  2. A

    PAS joulu/tammikuu

    Saanen liittyä tähän pinoon :D Aika monessa sitä on jo tullut oltua... Negaa testasin 28.pv toisen icsin tuoresiirrosta (tai eka oli siis ivf keväällä 2007) Nyt alkaa elämä pikkuhiljaa voittamaan, mutta lujille se tällä kertaa otti. Vielä olis kaksi huurunenää pakkasessa ja siirto varmistui...
  3. A

    IVF marras/joulukuu

    Pinon alussa kirjoittelin enemmän.... nyt en ole jaksanut... vaikean puntion jälkeen testasin tänään negan... mieli tosi maassa :'( Tsemppiä kaikille ja mukavaa loppuvuotta!
  4. A

    IVF marras/joulukuu

    :hug: ja halit darmalle...olis olllut niin kiva piinailla yhdessä :/ Mulla on h-hetki käsilllä ens viikolla. Munasolut on nyt kasvanut paremmin kuin aiemmin mut annoskin on kyllä ollut isompi. Huomenna on vielä toka kontrolli ja sitten tietää mikä päivä ens viikolla punktio tehdään...
  5. A

    IVF marras/joulukuu

    Noita hymiöitä ilmestyy ihan tyhjästä vaikka painaakin sulkumerkkiä....
  6. A

    IVF marras/joulukuu

    Mä yritin tossa joku päivä kirjoitella tänne pinoon työkoneelta mutta ei se näköjään ole tullut perille :/ Hlämänperhonen kyseli että miks mulla on puregon annos niin isolla heti alkuun (250yks/vrk).... Mulla on meneillä nyt toka ivf-hoito. Ekasta tuoresiirto sekä pas ei tuonut toivottua...

Yhteistyössä