Hakutulokset

  1. A

    IVF marras/joulukuu

    :D Jes! Pitkä odottelu on nyt ohi... Ja jotain edes alkaa vihdoin ja viimein tapahtua!!! Kävin tänänään lekurilla ja huomenna alan pistelee... 250yks puregonia per vrk. Olo on tällä hetkellä vielä ihan ok. Siirto on siis suunniteltu viikolle 46.
  2. A

    IVF marras/joulukuu

    Täällä suunnalla on nyt pelkkää odottelua... procren on siis pistetty ja eka ultra on kuun lopulla.... onneksi vielä ei ole ilmaantunut pahempia oireita mutta pahaa pelkään että loppuaika ennen puregonin pistelyä on yhtä h...ettiä!!! Viimeksi oli ihan maassa ja saikulla :ashamed: Tsemppiä...
  3. A

    IVF marras/joulukuu

    Pistelin eilen procren-piikin ja heti illalla tuli aika kaamee olo... ja tänä aamuna oli alavatsa tosi kipee mut nyt on onneks olo jo tasaantunut :) Kyllä odottavan aika on pitkä kun eka ultrakin on vasta kuun lopulla ja siirtoon on kuukausi :ashamed:
  4. A

    IVF marras/joulukuu

    Itselläni alkaa piikittely huomenissa. Siis pitkän kaavan mukaan tehdään ja alkioiden keräys on suunniteltu viikolle 46. Siis laitan huomenna se "alasajopiikin" ja sitten mukaan tulee ilm. vielä nenäsumute. Soittelin jo huolestuneena polille ja turun väestöliittoon että mitenkä mahd. hoitajien...
  5. A

    IVF marras/joulukuu

    itekkin olen miettinyt tota raskautumisen mahdollisuutta ennen hoitoja ja pistosten aloittelua.... se olisi kyllä jo kohtalon ivaa jos niin kävisi kun tässä ollaan jo reilu kolme vuotta tahkottu :/ Mulla pistokset aloitetaan lokakuun alkupuolella. Viime ivf-hoidossa meillä ei ollut juurikaan...
  6. A

    IVF marras/joulukuu

    Meillä on takana yksi Ivf-hoito tossa menneen talven keväällä. Tuoresiirrosta ei tärpänny eikä sitten passistakaan. Meillä suurin kustannus oli ne lääkkeet. Ihan tarkalleen en muista mutta kalliita ne olivat. Siinä heti kättelyssä tulee se kelan maksukatto täyteen (reilu 700 euroako se mahtoi...
  7. A

    IVF marras/joulukuu

    Mulla tehdään ivf ns.pitkän kaavan mukaan eli laitan ensiksi piikin joka laskee mun oman hormonitason ihan minimiin ja sit alan pisteleen kans sitä Puregonia.Näin toimittiin viimeksikin ja siitä ekasta piikistä tulee ihan vaihdevuosimaiset oireet eli nuppi sekoo :headwall: .Viimeksi mä vaan...
  8. A

    IVF marras/joulukuu

    Ihan vaan aikani kuluksi aloin katseleen keskusteluja ja samalla ajattelin kirjoitella. Meillä ei ole vielä tapahtunut YHTÄÄN mitään! Rassaavaa tämä odottelu... En kyllä muista että olisin viimeiseen kolmeen vuoteen odottanut menkkojen alkua näin paljon kuin nyt :laugh: Pääsis edes johonkin...
  9. A

    IVF marras/joulukuu

    Yölliset terveiset täältä töistä! Mun mielestä se punktio oli helpompi juttu mitä ennalta ajattelin. Pienen tujauksen ne antavat rauhoittavaa ja kipulääkettä sen verran ettei se punktio sattuisi. Pientä nipistelyä kuitenkin tuntui mutta mies oli siinä vierellä tukena niin kyllä se siitä meni...
  10. A

    IVF marras/joulukuu

    Just tiputtelin itseni pois tuolta elo/syyskuun pinosta kun meidän toka ivf siirtyy marraskuulle. Suunnitelmissa on että punktio tehtäis vko:lla 46. Missäs päin suomea ootte hoidoissa? Me käydään toimenpiteissä turun väestöliitossa mut seurannat yms. tehdään satakunnassa. Ja onkos teillä eka...
  11. A

    2 IVF elo/syyskuu

    ...Ja hyvät jatkot ja tsemppiä kaikille piinailijoille... Meille selvis että ruuhkien takia hoito menee vasta marraskuulle :ashamed:... niin että taidan siirtyä toiseen pinoon odottelemaan :headwall:
  12. A

    2 IVF elo/syyskuu

    Ulpulummukalle ja helinäkeiju75:lle ja kaikille muillekkin piinailijoille :hug: Mulla itselläni on vasta huomenna kakkoshoidon eka suunnittelukäynti... Katotaan nyt miten sitten aletaan hommaa hoiteleen. Toivottavasti ei taas ihan samaa rataa kuin ekalla kerralla. Meinaan vaan kun ekasta...
  13. A

    2 IVF elo/syyskuu

    Viime aikoina ajatukset on onneksi ollut vähän muualla...nimi näet muuttui 18.8.07 :heart: Mutta nyt kun arki taas palasi niin ajatukset tulevasta 2.ivf.stä valtaa taas mielen. Eka suunnittelukäynti on vasta 27.8 ja siirto (jos siihen asti päästään) menkkojen mukaan menee sitten jonnekkin...
  14. A

    2 IVF elo/syyskuu

    :attn: Mulla toka ivf syyskuussa turun väestöliitossa ;)
  15. A

    2 IVF elo/syyskuu

    Tänään tuli vihdoin aika toiseen ivf:n suunnitteluun, elokuulle!!! Eka hoito oli rankka ja toiseen olen lähdössä sekavin mielin... mutta en ole ajatellut antaa vielä periksi. Luomuihmettä odottelen ja kaikkeni teen sen eteen että josko sittenkin tärppäis :p Mun on todella vaikeaa olla...

Yhteistyössä