Hakutulokset

  1. Tietotoimisto

    Miksi ihmiset ovat niin neuroottisia nurmikon kanssa?

    Mä ainakin välillä katselen kävelyllä toisten pihoja ja arvostelen, että kuka on hoitanut pihansa hyvin ja kuka pitää pihaansa rehottavana kaatopaikkana. Olen sen verran esteettinen kotipihojen suhteen, että arvostan hoidettuja pihoja.
  2. Tietotoimisto

    Velvollisuudet parisuhteessa

    Ikävää kyllä, jos kumppaneiden halut eivät kohtaa. Ikävää sekin, että aina pitäisi mennä vain toisen halujen mukaan, vaikkakin toisaalta ketään ei voi pakottaa haluamaan. Kinkkinen homma.
  3. Tietotoimisto

    Maituisiko?

    Hmm, etkö @Keckman tiedä, että monilla ihmisillä on inhokki- ja suosikkiruokansa, eli kaikki ruuat ei maistu kaikille, oli kuinka nälkä tahansa?o_O
  4. Tietotoimisto

    Maituisiko?

    Maistuisi kuvassa olevat pizzat! :p Jalapenot kruunaa kaiken. Kommenttina lisään, että jos minulla on nälkä 'kuolisin mielummin nälkään', kuin söisin pinaattilettuja. Eli se siitä, että ihminen syö nälässä mitä vain kommenttiin.
  5. Tietotoimisto

    Tukisukkien käyttäjiä?

    Miksi et pidä pitkiä hameita, jotta tukisukat ei näy?
  6. Tietotoimisto

    olenkohan syönyt tänään liikaa

    Kuulostaa äkkiseltään arvioiden aika vähältä määrältä kalorillisesti. Onko sulla mitään tietoa, että monta kcal tuossa on? Mä arvaan, että max 1000 kcal? Saatan olla väärässäkin. Jos energiaa on noin vähän suosittelisin syömään hieman enemmän ja lisäämään myös kasvisten määrää. Ruokaa 1200-1500...
  7. Tietotoimisto

    Lempijäätelösi?

    Mun on: Pirkka Yogurt naturale Ingman Oreo Papagallo aito vanilja, pistaasi ja lakritsi ben&jerry's Greek Style Vanilla Honey Caramel
  8. Tietotoimisto

    Kelloja siirretään ensi yönä

    Kaikennäköistä!:ROFLMAO:
  9. Tietotoimisto

    Mistähän sitä saisi itselleen tyylitajun vaatteiden suhteen

    Mä lähtisin ensin miettimään, että minkä mallinen kroppa sulla on. Oletko päärynä, tiimalasi, omena vai tasapaksu banaani? Onko sulla ylipainoa hieman vai paljon? Sitten lähtisin pukeutumaan sun oman kropanmallin mukaan korostaen hyviä puolia ja peittäen huonoja. Sitten miettisin myös ikää...
  10. Tietotoimisto

    Maistuisiko?

    Jaa, no sitten kyllä kuulostaa tosi namilta!:p Juustoo omnomnom:)
  11. Tietotoimisto

    The ketju

    Kampa/hiusharja (hoitoaine), tuli mieleen.
  12. Tietotoimisto

    Maistuisiko?

    No, ei näytä ihan minun täytteiltä. Nuo valkoiset juuston vieressä näyttää hieman epämääräisiltä, mitä lie leinevät. Ehkä voisin silti maistaa pienen palan.
  13. Tietotoimisto

    Mitä sanoisit/tekisit jos äitisi

    Olisin todella huolissani hänen muusta terveydestä, koska äidille on tehty kohdun poisto kymmeniä vuosia sitten. Lisäksi ikäkin on jo pian 70.
  14. Tietotoimisto

    Miltä tämä ruokavalio kuulostaa?

    Kasvikset puuttuu.
  15. Tietotoimisto

    Imetyksen lopettaminen parempien öiden toivossa?

    Syy vauvasi yöheräilyyn taitaa olla kiinteidenruokien syömättömyys/liian vähä kiinteidenruokien syöminen. Kyllä sun 8kk vauvan kuuluisi syödä kiinteitä enemmän tuossa iässä. Mun vauva söi 8kk iässä yhden ison ja yhden pienen vauvanruokapurkin ja yhden pienen hedelmä/marja -purkin ja tämän päälle...
  16. Tietotoimisto

    Vauvanvaatekauppoja..juhlamekkoja ja juhlakenkiä mistä?

    Tässä oli joitain ihan hyviä linkkejä. Lisää linkkejä kaipaisin kumminkin. Vielä en löytänyt ehkä ihan sopivaa mekkoa ja kenkiä. Ehkä jonkun vaihtoehdon kyllä löysin(y)
  17. Tietotoimisto

    Vauvanvaatekauppoja..juhlamekkoja ja juhlakenkiä mistä?

    Huomaan, että on kamalan vaikea löytää alle vuoden ikäiselle tyttövauvalle juhlamekkoja ja juhlakenkiä netistä. Joitan löysin, kuten baby banda. Nyt kaipaisin lisää linkkejä muilta vanhemmilta vauvanvaatekauppoihin, joissa on pikkuvauvoille juhlavaatteita :X3: 10kk tyttövauvalle pitäisi löytää...
  18. Tietotoimisto

    G:paljon painat (vastausvaihtoehdot)

    Näköjään ei harmaat pysty vastaamaan ja tämä on munkin mielestä todella harmillista:ninja:
  19. Tietotoimisto

    G:paljon painat (vastausvaihtoehdot)

    Tehdäämpä näitä kyselyitä lisää ajankuluksi:X3:

Yhteistyössä