Hakutulokset

  1. K

    carenan rattaat mitä vois pyytää

    myy mulle! =)
  2. K

    Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

    Mä en ole jaksanut ajatella laihdutusta ollenkaan..mutta karkkia en ole ostanut, eli pidän kiinni siitä että kerran viikossa on karkkipäivä =) Liikkuakaan en ole paljon jaksanut..mutta jospa tänään lähtis vaikka pyörälenkille. Vaa alla en pysty käymään, kun meidän poika hajotti sen...täytyy...
  3. K

    Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

    Itse olen monen monta vuotta yrittänyt laihduttaa, mutta ei oikein ota tuulta alleen tämä projekti..no 10 kg olen saanut pois, mutta se on lähtenyt ihan itsekseen. Jospa saisi tsemppiä ja motivaatiota, kun olisi joku samassa jamassa oleva :) Herkut on mun pahe, ja liikkumaan on hankala saada...
  4. K

    Iisalmesta uusia kavereita

    Heissan! Minäkin olisin uusia kavereita vailla, asutaan Pöllösenlahdella. Mulla on kolme lasta, 8v, 5v ja 2v ja kovasti haaveilen neljännestä. Itse olen 32v. Laita vaikka sähköpostia, jos kiinnostaa tutustua :) catju_28@hotmail.com
  5. K

    Onko täällä kenelläkään lapsia joilla monialainen kehityshäiriö tms...?

    meillä on pojalla just tuo monialainen kehityshäiriö. 5v todettiin, nyt on 8v. reipas ekaluokkalainen, pienluokkaan onneksi pääsi. Monessa taidossa on ottanut ikäisiään kiinni, mutta kyllä niitä ongelmiakin on.
  6. K

    Iisalmesta kotiäitejä?

    Olen kolmen lapsen äiti ja olisi mukava saada uusia ystäviä, sellaisia joilla on aikaa ja kiinnostusta viettää aikaa yhdessä kahvitellen, ulkoillen jne. :) mulla lapset p01, t03 ja p07
  7. K

    iisalmelaisia paikalla?

    moi! :)
  8. K

    Mukaan laihduttajat ! NYT SE ALKAA !1.1.09.

    mäkin voisin tulla mukaan..nyt uskallan, kun täällä oli joku muukin yli 100 kiloinen. Mulla ei ole ihme ja kumma tullut jouluna yhtään lisää, nyt olisi tavoitteena päästä kaksinumeroiseen painoon..tsemppi on kova, mutta jospa se kestäisi tällä kertaa kauemmin kuin ensi tiistaihin :ashamed...

Yhteistyössä