Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

Moikka vaan kaikille =)

Täällä 30v. Tamperelainen nainen huhuilee laihdutsukavereita, nettikavereita tai vaikka myös lenkkikavereita ihan oikeassakin elämässä.

Lähtäpainoa olisi 119 :ashamed: ja projekti alkaa minun osaltani maanantaina. Tarkoitus olisi syödä kevyesti ja lisätä liikuntaa. Olen kyllä puntari riippuvainen, mutta ajattelin jos ison punnituksen ja tulokset merkkaisi aina sunnuntaisin.

Itsellä painonpudotus on ollut jojoilua koko elämän, mutta jos nyt saisi muutettua elämää ihan roppakaupalla, kun on hyvä syy. Meillä lapsettomuus hoidot kesken ja lääkäri uskoo myös laihdutuksen auttavan asiaa.


MarsaParsa
Aloituspäivä: 15.6.2009
Pituus: 165 cm
Painoa aloittaessa: 119 kg
Painoindeksi aloittaessa: 43.709
Viikon +/-: -
Pudotus yhteensä: -
Painoindeksi NYT: -

TAVOITE: 70 kg

http://www.mehilainen.fi/dynamic/fin/bmi.htm
 
Itse olen monen monta vuotta yrittänyt laihduttaa, mutta ei oikein ota tuulta alleen tämä projekti..no 10 kg olen saanut pois, mutta se on lähtenyt ihan itsekseen. Jospa saisi tsemppiä ja motivaatiota, kun olisi joku samassa jamassa oleva :) Herkut on mun pahe, ja liikkumaan on hankala saada itseään, vaikka lenkkeilystäkin tykkään.

Aloituspäivä: 15.6.2009
Pituus: 170cm
Painoa aloittaessa: 110kg


TAVOITE: ainakin 90kg


 
Täällä 31 vuotta tänä vuonna täyttävä äiti hämeestä. Lahduttaa pitäs, tahto on kova,mutta...
Joo ei auta selitykset, itse "aiheuttu" itse korjattava tilanne :)

Aloituspäivä: 1.1.2009
Pituus: 175cm
Painoa aloittaessa: 117kg
Painoindeksi aloittaessa: 38.204
Paino nyt: 112kg
Viikon +/-: -
Pudotus yhteensä: -5kg
Painoindeksi NYT: 36.571

TAVOITE: 85 kg

Pyöräilen töihin,kunhan taas on kesäloma vietetty. Kovasti olen koettanut käydä lenkillä kolme kertaa ainakin viikossa. Mutta kun ei ole lenkkiseuraa niin tuppaa usein jäämään. OTETTAVA nyt tosissaan. Meillä on tulossa isot sukuhäät lokakuussa ja haluan näyttää hyvältä enkä lihavalta "kotiäidiltä" joka on antanut itsensä repsahtaa :(


 
MarsaParsa
Aloituspäivä: 15.6.2009
Pituus: 165 cm
Painoa aloittaessa: 119 kg
Painoindeksi aloittaessa: 43.709
Painoa nyt:
Viikon +/-: -
Pudotus yhteensä: -
Painoindeksi nyt: -

TAVOITE: 70 kg


ellanhelmi
Aloituspäivä: 1.1.2009
Pituus: 175cm
Painoa aloittaessa: 117kg
Painoindeksi aloittaessa: 38.204
Paino nyt: 112kg
Viikon +/-: -
Pudotus yhteensä: -5kg
Painoindeksi nyt: 36.571

TAVOITE: 85 kg


katjuska 76
Aloituspäivä: 15.6.2009
Pituus: 170cm
Painoa aloittaessa: 110kg
Painoindeksi aloittaessa: 38.062
Painoa nyt: -
Viikon +/-: -
Pudotus yhteensä: -
Painoindeksi nyt: -

TAVOITE: ainakin 90kg

 
Tein meille listan jota jokainen voi sitten päivitellä kun haluaa.

Minä tulin sopivasti kipeäksi, joten lenkille en varmaan huomenna pääse, mutta muuten laihis alkaa ihan normaalisti huomenna. Ajattelin kalorilaskurin avulla laskeskella kaloreiden määrää. 1200 kaloria olisi varmaan sopiva määrä per päivä.
Minä olen käyttänyt tätä, vaikka maksaakin. http://kalorilaskuri.fi/



 
Tänään se sitten alkaa oikein urakalla :) Kohta lähdetään neidin kanssa pyörälenkille ja illalla uudestaan.
Aamulla painoa oli 111kg että siitä se toivottavasti lähtee!!

Tsemppiä MarsaParsa ja Katjuska 76 =)
 
täällä kanssa isompikokoinen laihduttajanalku..

Aloituspäivä: 15.06.2009
Pituus: 168,5cm
Painoa aloittaessa: 95kg
Painoindeksi aloittaessa: 33,7
Paino nyt: 95kg
Viikon +/-: nada
Pudotus yhteensä: 0
Painoindeksi NYT: 33,7
TAVOITE: 60kg tai alle

eli olen vasta-alkaja..

kattoiko kukaan muuten sitä dokkaria, mikä tuli subilta toissailtana?? niistä pro-ana tyypeistä??

mitä mieltä olitte?
 
MarsaParsa
Aloituspäivä: 15.6.2009
Pituus: 165 cm
Painoa aloittaessa: 119 kg
Painoindeksi aloittaessa: 43.709
Painoa nyt:
Viikon +/-: -
Pudotus yhteensä: -
Painoindeksi nyt: -

TAVOITE: 70 kg


ellanhelmi
Aloituspäivä: 1.1.2009
Pituus: 175cm
Painoa aloittaessa: 117kg
Painoindeksi aloittaessa: 38.204
Paino nyt: 112kg
Viikon +/-: -
Pudotus yhteensä: -5kg
Painoindeksi nyt: 36.571

TAVOITE: 85 kg


katjuska 76
Aloituspäivä: 15.6.2009
Pituus: 170cm
Painoa aloittaessa: 110kg
Painoindeksi aloittaessa: 38.062
Painoa nyt: -
Viikon +/-: -
Pudotus yhteensä: -
Painoindeksi nyt: -

TAVOITE: ainakin 90kg


Nalatus
Aloituspäivä: 15.06.2009
Pituus: 168,5cm
Painoa aloittaessa: 95kg
Painoindeksi aloittaessa: 33,7
Paino nyt: 95kg
Viikon +/-: nada
Pudotus yhteensä: 0
Painoindeksi NYT: 33,7

TAVOITE: 60kg tai alle

 
Tervetuloa Nalatus mukaan remmiin :wave:

Täällä minä olen 39 asteen kuumeessa ja menkatkin alkoi :( Puntarilla en ole uskaltanut käydä, kun nuo menkat tuo aina turvotusta. Katsotaan sitten sunnuntaina miten pelkkä ruokavalio on vaikuttanut. Hitsiläinen kun kerrankin olisi motivaatiota käydä lenkillä niin sitten olen sidottuna sänkyyn :| Tuli ostettua Thaimaasta ipod lenkkejä varten, nekun siellä ei maksanut juuri mitään. Ja lenkkaritkin on uudet B) , nyt siis vain odotellaan että parannun.

Mitenkäs teillä ellanhelmi, katjuska 76 ja Nalatus on päivä sujunut?
 
Ihanaa lisää tsemppaajia ja tsempattavia :)
Tervetuloa Nalatus :wave:

Mä katsoin sen pro-ana dokkarin, todella järkyttävää,mutta toisaalta ihailtavaa kuinka joku voi pitää noin hyvin itsekurin |O Joo mutta toivon ettei kukaan joutuisi moista kestämään/kärsimään! Minun järkeen ei mene miksi laihan pitää laihduttaa...sairaushan se onkin...

Kiitos kysymästä MarsaParsa, hyvin on mennyt. Salaattilinjalla oltu, pyörälenkillä käyty joka päivä ainakin kerran, hiukan noi sateet kiusanneet,motivaatio hiukan kadoksissa. Tiedän että tästä se nyt lähtee kunhan juhannuksen yli päästään. Heinäkuussa vaihtuu työpiste kuukaudeksi,joten työmatkakin pitenee =)

Kuinkas muilla??

Pikaisia paranemisia MarsaParsalle :)
 
pitäkää hulluna, mutta mä lumouduin siitä dokkarista.. sain jotenkin uutta pontta laihdutukseen..

nyt olen sitten parina päivänä kirjoitelut blogintapaista tästä laihduttamisesta..

toinen päivä jo menossa, että olen syönyt alle 500kcal/vrk..

eli syön vain töissä, ja sielläkin mahd. vähän.. hullua ja epäterveellistä, teidän, mutta kerran kuukaudessa annan yhden päivän (ei vuorokausi) itselleni lahjaksi, että saa syödä ja juoda mitä vain..

pitäisi kyllä läskit alkaa liikkumaan... oikeesti..

oon kokeillu jo about kaikkea, joten äärikeinot otettava käyttöön aluksi..
 
Onneksi en nähnyt dokkaria :eek: Olisi vain tullut huono olo. Itse sairastanut teininä anoreksiaa ja se ei ole mikään leikin asia. Mutta se siitä...

Täällä on syöty tasaisesti, aamulla muroja ja rasvatonta maitoa, sekä joku hedelmä. Päivän mittaan hedelmää tai porkkanaa. Ruoaksi olen tehnyt ison kulhollisen tonnikala-feta salaattia, jota syöty parissa pienessä erässä. Illalla yleensä leipää ja teetä ja hedelmiä. Välillä herkutellut kirsikoilla :p Kalorit on ollut 900-1300 välillä, tiedän kyllä, että 900 on liian vähän, mutta kipeänä ei tahdo mikään maistua...

Uskaltauduin puntariin aamulla ja puntari näytti 115,8 kg. Taisi olla tossa alkupainossa vielä lentoturvotusta, kun on noin vauhdilla on pudonnut. Tultiin sieltä reissusta viime perjantaina ja puntarissa kävin lauantaina, joten ihan mahdollista.

Edelleen olen petipotilaana ja nyt rupeaa kyllä jo ahdistamaan, kun ei pääse tekemään mitään ja on aivan veto poissa.

Mitäs muilla on juhannus suunnitelmissa? Meillä on sisarusjuhannus, kokoonnutaan kaikki iskälle, saunotaan, pelataan pelejä, grillataan ja nautitaan hieman kuohujuomaa. Odotan innolla, että olemme kaikki yheskoos :heart:
 
uusi aamu uudet kujeet.. huoh..

hairahdin sitten eilen juomaan yhden light siiderin, jossa oli liikakaloreita 150/0,5L.. saamari...

nooh.. muuten päivä meni hyvin! muutaman haukun vesimelonia, hunajamelonia, ananasta ja mansikkaa otin töissä, kun tarjottiin, ja kotona noin 300g vesimelonia lisää.. ei pitäis olla kamalasti kaloreita... ja piti nälkää yllättävän hyvin!

mutta sitten yöllä.. huoh.. painajaisia painajaisten perään ja kamala nälkä koko ajan.. siihen sain ratkaisun ja helpotuksen, kun kävin haukkaamassa 50g vesimelonia ja painuin takaisin sänkyyn!

sain eilen sitten vaa'an kotiin..

pelotti ihan hulluna mennä vaa'alle.. viimeksi mut on punnittu melkee 4vk sitte sairaalas (kuntoutus) ja vaaka näytti siellä ällöttävät 98kg..
nyt sitten eilen illalla vaaka näytti jotain, mitä en meinannu uskoo.. 85,8kg!!!!!!!!!!

eli vajaassa neljässä viikossa on paino tippunu TEKEMÄTTÄ MITÄÄN 12,2kg!!!!!!!!!!!!!!!

kyllä mä oon tyytyväinen, vaikka matka on piiiiiiiiiiiiiiiitkä tavoitteeseen, mutta hyvällä alulla ollaan!!!!
 
Heips,

Pyörälenkillä käyty aamulla 1,5h painona 16kg takana mukana ;) Ihanaa oli taas polkea vastatuuleen :D Illalla uusiksi.

Kovasti herkkuja osteltu juhannusta varten vielä ei ole onneksi sortunut, toivotaan että vieraat syövät suurimman osan niistä :)

Hauskaa juhannusta kaikille ja otetaan kevyesti :hug:
 
Huomenta ja hyvää Juhannusta kaikille :wave:

Täällä vaaka näytti tänään 115 kg =) Saa nähdä mitä se näyttää sunnuntaina kun tänään on grilliherkkuja ja siideriä luvassa. Yritin kyllä valita kevyitä herkkuja ja siiderit ovat kanssa lightia, mutta miten tämä herkuttelu vaikuttaa painoon, pelottaa B)
 
Huomenta!

Olisin liittynyt joukkoonne, jos vaan passaa..

Pudottelen taas viimeisiä raskauskiloja ja sitten olisi vuosien saatossa kerättyjen löllöjen vuoro. Sain painon jo viime syksynä 82:een pudoteltua, mutta sitten taas raskauduin. Nyt on sama urakka edessä. Lenkille pääsen toivottavasti pian, esikon jos saan jätettyä ukon hoiviin ja sektiohaava pikkusen vielä tuosta paranee... Hyvin olen parantunut, reippaita lenkkejäkin on tullut tehtyä, mutta sellaiselle kunnon spurtille en vielä uskalla lähteä. Leikkauksesta on kuitenkin vasta vajaa kuukausi.

Syömisiä pitäisi todellakin vahtia, nytkin pistelen eilisen pizzan jämiä.. Kamalasti oli kerännyt nestettä..Toivottavasti painon lasku jatkuu nesteiden poistumisen jälkeenkin..

Pakko palata lisäämään.. Kuulostaa kuin lapsia olis kamalasti ;-) mutta kaksi niitä vaan on. . Otto syntyi 10/07 ja Anni onkin tämä tuore tapaus 5/09. Tosin ukon mukana tulleita on myös muutama, mutta niiden tekoon minulla ei ole osaa eikä arpaa :)


anuaanua

Aloituspäivä: 22.06.2009
Pituus: 158cm
Painoa aloittaessa: 86.5kg
Painoindeksi aloittaessa: 34,6
Paino nyt: 86.5kg
Viikon pudotus ---
Pudotus yhteensä: ---
Painoindeksi NYT: 34,6

TAVOITE: 70kg tai alle
 
MarsaParsa
Aloituspäivä: 15.6.2009
Pituus: 165 cm
Painoa aloittaessa: 119 kg
Painoindeksi aloittaessa: 43.709
Painoa nyt:
Viikon +/-: -
Pudotus yhteensä: -
Painoindeksi nyt: -

TAVOITE: 70 kg


ellanhelmi
Aloituspäivä: 1.1.2009
Pituus: 175cm
Painoa aloittaessa: 117kg
Painoindeksi aloittaessa: 38.204
Paino nyt: 112kg
Viikon +/-: -
Pudotus yhteensä: -5kg
Painoindeksi nyt: 36.571

TAVOITE: 85 kg


katjuska 76
Aloituspäivä: 15.6.2009
Pituus: 170cm
Painoa aloittaessa: 110kg
Painoindeksi aloittaessa: 38.062
Painoa nyt: -
Viikon +/-: -
Pudotus yhteensä: -
Painoindeksi nyt: -

TAVOITE: ainakin 90kg


Nalatus
Aloituspäivä: 15.06.2009
Pituus: 168,5cm
Painoa aloittaessa: 95kg
Painoindeksi aloittaessa: 33,7
Paino nyt: 95kg
Viikon +/-: nada
Pudotus yhteensä: 0
Painoindeksi NYT: 33,7

TAVOITE: 60kg tai alle


anuaanua

Aloituspäivä: 22.06.2009
Pituus: 158cm
Painoa aloittaessa: 86.5kg
Painoindeksi aloittaessa: 34,6
Paino nyt: 86.5kg
Viikon pudotus ---
Pudotus yhteensä: ---
Painoindeksi NYT: 34,6

TAVOITE: 70kg tai alle




Tervetuloa Anuaanua mukaan vaan, joukkoon mahtuu aina lisää tsemppaajia :)
Yllättävän hyvin meni Juhannus ( ainakin tähän asti) ei mitään normaalia enempää syömistä, pihvia, ja salaattia vaan siis kevyesti. Pahempi ehkä noin sipsit joita tuli muutamia illalla syötyä :ashamed: No huomenna uudestaan laihislinjalle :=)
Onkos teille hyväksi havaittuja nesteenpoistovinkkejä??
Sitten mietin että voitasko jakaa omia salaattivinkkejä yms. kevyitä reseptejä??
 
MarsaParsa
Aloituspäivä: 15.6.2009
Pituus: 165 cm
Painoa aloittaessa: 119 kg
Painoindeksi aloittaessa: 43.709
Painoa nyt: 114,7
Viikon +/-: - 4,3 kg
Pudotus yhteensä: 4,3 kg
Painoindeksi nyt: 42,13

TAVOITE: 70 kg


ellanhelmi
Aloituspäivä: 1.1.2009
Pituus: 175cm
Painoa aloittaessa: 117kg
Painoindeksi aloittaessa: 38.204
Paino nyt: 112kg
Viikon +/-: -
Pudotus yhteensä: -5kg
Painoindeksi nyt: 36.571

TAVOITE: 85 kg


katjuska 76
Aloituspäivä: 15.6.2009
Pituus: 170cm
Painoa aloittaessa: 110kg
Painoindeksi aloittaessa: 38.062
Painoa nyt: -
Viikon +/-: -
Pudotus yhteensä: -
Painoindeksi nyt: -

TAVOITE: ainakin 90kg


Nalatus
Aloituspäivä: 15.06.2009
Pituus: 168,5cm
Painoa aloittaessa: 95kg
Painoindeksi aloittaessa: 33,7
Paino nyt: 95kg
Viikon +/-: nada
Pudotus yhteensä: 0
Painoindeksi NYT: 33,7

TAVOITE: 60kg tai alle


anuaanua

Aloituspäivä: 22.06.2009
Pituus: 158cm
Painoa aloittaessa: 86.5kg
Painoindeksi aloittaessa: 34,6
Paino nyt: 86.5kg
Viikon pudotus ---
Pudotus yhteensä: ---
Painoindeksi NYT: 34,6

TAVOITE: 70kg tai alle

 
MarsaParsa
Aloituspäivä: 15.6.2009
Pituus: 165 cm
Painoa aloittaessa: 119 kg
Painoindeksi aloittaessa: 43.709
Painoa nyt: 114,7
Viikon +/-: - 4,3 kg
Pudotus yhteensä: 4,3 kg
Painoindeksi nyt: 42,13

TAVOITE: 70 kg


ellanhelmi
Aloituspäivä: 1.1.2009
Pituus: 175cm
Painoa aloittaessa: 117kg
Painoindeksi aloittaessa: 38.204
Paino nyt: 112kg
Viikon +/-: -
Pudotus yhteensä: -5kg
Painoindeksi nyt: 36.571

TAVOITE: 85 kg


katjuska 76
Aloituspäivä: 15.6.2009
Pituus: 170cm
Painoa aloittaessa: 110kg
Painoindeksi aloittaessa: 38.062
Painoa nyt: -
Viikon +/-: -
Pudotus yhteensä: -
Painoindeksi nyt: -

TAVOITE: ainakin 90kg


Nalatus
Aloituspäivä: 15.06.2009
Pituus: 168,5cm
Painoa aloittaessa: 95kg
Painoindeksi aloittaessa: 33,7
Paino nyt: 95kg
Viikon +/-: nada
Pudotus yhteensä: 0
Painoindeksi NYT: 33,7

TAVOITE: 60kg tai alle


anuaanua

Aloituspäivä: 22.06.2009
Pituus: 158cm
Painoa aloittaessa: 86.5kg
Painoindeksi aloittaessa: 34,6
Paino nyt: 86.5kg
Viikon pudotus ---
Pudotus yhteensä: ---
Painoindeksi NYT: 34,6

TAVOITE: 70kg tai alle

Maikki70
Aloituspäivä 22.06.2009
Pituus:148
Paino aloittaessa: 91,6
Painoindeksi aloittaessa: 41,5
Painoa nyt: 91,6
Viikon pudotus: ---
Pudotus yhteensä: ---
Painoindeksi NYT: 41,5

 
:wave: Tervetuloa Maikki70 mukaan :wave:


Mistäs päin kaikki olette?? Itse olen Hämeenlinnasta.
Ihanaa aurinko paistaa viimeinen lomaviikko alkamassa, ja intoa laihdutukseen on paljon! Aloitan tänään nesteenpoistopillereiden käytön. Toivotaan että laittavat nesteet liikkeelle, liikuntaa koetan lisätä. Nyt olenkin tehnyt vatsalihasliikkeitä kotona iltaisin,niin paljon että tuntuu... pitäs varmaan lähteä uimahalliin uimaan, kunhan pääsen töihin niin saan alennuskortin ;)

Kuinkas muilla on tosiaan juhannus mennyt ja punnitus sunnuntaina??
 
stadin likka täällä rustailee..

hyvin oli menny vaikka oli juhannus..

pyrin syömään vain 500kcal/vrk.. (edelleen)

ja paljon grillattua ja simppelii, ananasta, lihaa ilman lisukkeita ja sooseja.. hedelmiä... vihanneksia..


Aloituspäivä: 01.06.2009
Pituus: 168,5cm
Painoa aloittaessa: 98kg
Painoindeksi aloittaessa: 33,7
Paino nyt: 84,4kg
Viikon +/-: -1400g
Pudotus yhteensä: 13,6kg
Painoindeksi NYT: 29,8
 

Yhteistyössä