Hakutulokset

  1. N

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Samaa asiaa olen miettinyt kuin Skatta eli toivottavasti fb-ryhmä ottaa avoimin mielin uusia jäseniä vielä myöhemminkin vastaan. Itse aion liittyä heti kun vaan np-ultrassa on käyty ja satu armuus. Ultra siis reilun viikon päästä. Kun en tosiaan vu:ssa ole käynyt enkä vielä ole sydänääniäkään...
  2. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Kettulalle halaus ja jaksamisia, Ralliruudulle tsempitykset että kaikki olisi kuitenkin kunnossa, toivoa on vielä :) Onpas täällä hiljaista... Kaikki on nauttineet KESÄsäästä ulkona niin ettei ole koneelle kerinneet? :)
  3. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Mulla kanssa selkä kipuilee, tosin se on mulla aika kroonista kun kärsin skolioosista. Ei mun mitään lääkkeitä onneks tarvii syödä kun välill hampaita kiristelee kun pahemmin juilii. Liikunta auttaa mulla paljon, siis yleensäkin eikä vaan vain raskauden aikana. Joka päivä tarttis liikkuu ja...
  4. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Tömpsikselle tsemppiä huomiseen ja tervetuloa uusille! :) En ole oikein kerinnyt/viitsiny kirjoitella kun tietokone on rikki, lueskellut olen kyllä puhelimellla. Tää kirjoittaminen on vaan niin hankalaa näin... Olisko jollain hyviä ruokavinkkejä? Jotain helppoa mikä uppoaa? Oon tosi...
  5. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Tömpsiksen kuulumisia odotellessa... Toivottavasti kaikki hyvin kuitenkin!
  6. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Liikun 1-5 kertaa viikossa, riipouu miten ehdin. Huono olo ja ahdistus tulee jos ei liikkeelle pääse. Yleensä juoksen, mutta on hienoo jos saa itsensä edes kävelylle tms. Katsotaan kuinka pikään pystyy vielä juoksentelemaan... Saunominen jääny tosi vähälle. Ei tee mieli mennä kuumaan ja sit...
  7. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    jen_ni sull on np-ultraan viisi päivää, laskinko oikein et olis siis viikolla 10+6??? Ku mietin vain et mulla ei oo ku neljä pv sun jälkeen la ja mulla on np-ultra vasta kolmen viikon päästä!!! Mäkin haluun jo aikasemmin :D Milloin np-ultra on yleensä, siis millä viikoilla? Oloja ei vielä ole...
  8. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    *evaparadise* mulla on kans huimausta...inhottava vaiva! Koitan juoda tosi paljon vettä, se mukamas vähän auttaa. Se vaan kun ei oikeen mielellään mee esim. kassajonoon tms. missä joutuu seisoon kauan paikallaa. Toivottavasti menee ohi jossain kohtaa.
  9. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Aina_ älä paruta, ei olis pitäny laittaa Wiskaria soimaan :D Niin, onhan se karua ja typerää ja epäreilua, että niin monelle on tullut suru-uutisia ja vastoinkäymisiä. Meidän kaikkien, keillä kyytiläinen on vielä matkassa niin pitäisi vaan muistaa olla onnellisia ja kiitollisia siitä mitä on...
  10. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Fb-ryhmään liityn minäkin np-ultran jälkeen. Lakritsa mulla on sama homma eli työsopimus kesällä katkolla, toivottavadti saan jatkaa silti. Tiedän että tää ei kuitenkaan pysy salassa niin pitkään et saisin jatkosta tiedon. Aika mälsää toisalta joutua tälläistakin stressaamaan mut eipä voi...
  11. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Hei, onko teitä fb-ryhmässä montako ja onko keskustelu aktiivista? Liityn kyllä minäkin mielelläni mukaan mutta vasta np-ultran jälkeen että saan varmuuden tästä, vu:ssahan en käynyt. Jaksamisia kaikille tovereille! :) Ja jes, viikkoja löytyy jo 8+5 oihta saa taas poksua ja sit enää...
  12. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Voimia**annamay*! Toivotaan et on harmitonta.... Mulla on kanssa noita unia ollut jo useempana yönä et jotain pahaa tapahtuu... Viime yönä vuosin limaa ja se tarkoitti keskenmenoa, sit oon aiemmin nähny et ekalla lääkärikäynnillä todetaan et ei siel mitää oo ku kohtu ei oo yhtää suurentunu...
  13. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Kemikaaleista tulikin paljon keskustelua... Aihe on hyvä ja mielenkiintoinen. Toisaalta kuulun siihen joukkoon, joka haluaa elää mahdollisimman puhtaasti ja käyttää eko-tuotteita ja mahdollisimman vähän jalostettuja raaka-aineita jne. Mutta toisaalta olen myös niin laiska, että aina en...
  14. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Kannatan niin tuota valikkoa!ei oo meinaa ihan yks eikä kaks himoo mitkä on iskenyt :D
  15. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Tekstii tulee palstalle semmoista kyytii ettei perässä pysy! :D hiusten värjäämisestä aika monet kuitenki värjää eikä niistä lapsista kolmipäisiä tuu... Itse ajattelin et jos pari-kolme kertaa värjäis... Entäs ns. luontaistuotevärit? Kellään kokemuksia? Jamuistakaa sitten kaikki käydä vähän...
  16. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Dopplerista en aio hankiia oman mielenterveyteni kannalta... Muutenkin stressaan helposti ni ei mun elämästä tulis mitään enää sitten :D olishan se hauska mut itteni tuntien niin...
  17. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Varoitus, seuraa omanapa-avautumista... Mää en kestä! Tän palstan lukeminen on ihan mahdotonta. Mua siis ällöttää kovin kaikki makea ja kaikki perus kunnon ruoka, ainoastaan kaikki pikkusuolaset uppois ja appelsiinimehu. En nyt muist kuka kirjotteli salt&vinegar -sipseist ja kuka popcorneist...
  18. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Tervetuloa uusille! Mun mielestä ekassa neuvolassa ei kuunnella sykettä, kun eiks se ala kuulumaan sin viikon 10 tienoilla? Mä on niin väsynyt ja saamaton!!! En haksa yhtään mitään ja sen takii kiukuttelen ku pikkumuksu. Esikoinenki ihmetteli varmaan tänää et mitä toi äiti ny sekoilee :D...
  19. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    ]Nimistä on jo valmiiina. Tosin kerkee muuttuu vieö monta kertaa. Oli meillä esikoisellekin nimi valmiina mut loppujen lopuks nimi päätettii parii päivää ennen nimiäisiä :D synnytys edelinen oli rv40+5 ja kesti sairaalan mukaan 6h eli säännöllisitä supistuksista. Itse öaskin et n 25h koska...
  20. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Na-dene Subwayn patongit..... slurps! Nyt heti vois yhden vetästä! Sun himo iski muhun samalla hetkellä kun kuin sun viestiä :D

Yhteistyössä