Hakutulokset

  1. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Siis en ole vuorokauteen kerinnyt lukemaan ja täällä on niin monta sivua tullut tekstiä, että kääk!!! :D Ihanan aktiivisia olette kanssaodottajat! Hoitopaikasta : ollaan mietitty et esikoinen olisi mennyt syksyllä hoitoon, nyt siis kotihoidossa kun oon niin vähän töissä, mutta nyt en sitten...
  2. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Jen_ni sillon ku odotin esikoista niin työnimi oli möhkis, kuten sullakin näyttää nyt olevan! Hih! Nyt se möhkis 1v6kk sai äidin nukahtaa ennen häntä ku olin äske yöunille nukuttaas... Jaa mikä alkuraskauden väsymys??? :D o-ou, työkaveri ehdotteli viikonloppuna viihteelle menoa, pakko...
  3. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Kettula ihanaa kun muutkin tekee noita raskaustestejä vaan :D
  4. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Moikka kaikille uusille ja muillekin! :wave: Meitä alkaa olla jo paljon! Ja alkaa jo osalla LA:t lähennellä joulua! Itse olen aina ajatellut ettei sitten ikinä tehdä lapsia niin että ne syntyis joulukuussa, mutta täälläpä sitä vain ollaan eikä enää haittaa! :) Lapsiahan siis kait saadaan eikä...
  5. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Onko joku joKus tehnyt noita sukupuolitestejä, pitikö paikkansa??? Olen vöhän skeptinen niitä kohtaan. En tiedä vielä haluanko tietää tulevan vauvan sukupuolen, esikosta ei tiedetty mut olin iha varma et on poika ja tyttö tuli :D tää on klisee, mut iha sama kumpi kunhan pysyy kyydissä ja on...
  6. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Tömpsis pitiki moikata sua aiemmin mut vissii unohtu! Mut moi siis! :) kirjoittelin silloin syyskuisissa -11 nimimerkill sanzilla, mut se on kadonnut johonki bittiavaruuteen... En tie muistatko ku olin mukana vain viimeisen kolmanneksen. Nyt otetaan vanhinko takaisin ja palstaillaan alusta ati :D
  7. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Huomenta! Harmillist lukea surullisia uutisia täältä. Pysykäään loput palleronalut mukana! Eskoinen tuli yöllä viereen nukkumaan. Mikä ihme siinä on et pitää sit vääntäytyy äitin ja iskän väiin poikittain???:D oon taas ihan jumis ku könöttänyt laidalla puolen yötä... Nyt tuli viimein...
  8. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Hei, toimiiko kellään muulla puhelimella näpyttelevällä nuo värit ja paksennokset omaan tekstiin??? Tylsää!!! Mä en ainakaan nykyään enää ikinä ehdi koneelle, et sori vaan tulee vissiin olee tasasen harmaata tekstiä täöltä päin :D
  9. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Aina mulle tuli eilen kanssa stressi tosta samasta asiasta kun sullekin, eli mitä kaikkea voikaan tapajtua... Esikoisesta en muista yhtään stressaanneeni (tai no varmaan stressasin mut se oli erilaista...). Tosiaan nyr kun tiedostaa mitä kaikkea voi tapahtua niin on jotenkin aivan paniikissa...
  10. N

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Toi fb ryhm kuulostaa kivalta, täytynee liittyä kunhan ensin saa itselle iskostettua päähän et on oikeesti raskaana! Niin epätodellinen olo kun tosiaan melkein vuosi yritettiin niin ehti jo tottua et menkat alkaa jne... Himoja tai muitakaan oireita ei ole vielä ollut. Tulis nyt edes...

Yhteistyössä