Hakutulokset

  1. N

    KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

    No jo on kumma, MYMOSA katsotako viestini edellä!
  2. N

    KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

    Nö höh, ei se tullutkaan punaisella...uusi yritys: eli minut saa laittaa taustalle, syyt löytyvät edeltä.
  3. N

    KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

    Minut saa laittaa taustalle, en oikein ehdi palstailemaan ja muutenkin perheenlisäys-"projekti" jää nyt joksikin aikaa tauolle.
  4. N

    KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

    Mymosa: Mulla kp 2/32. En tiedä voisiko nyt olla kyseessä varhainen keskenmeno, koska vuoto on ollut runsaampaa kuin mitä mulla ikinä. Toisaalta mitään kipuja ei ole kyllä ollut, pitäisi varmaan olla jos olis km. Mutta mitäpä tuota turhaan pähkäilemään, joka tapauksessa vauvaa ei meille...
  5. N

    KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

    Huomenta ja anteeksi hiljaiseloni (syykin selviää kohta)! En nyt tiedä mitä kropassani tapahtuu, mutta niukka tuhruttelu, jota minulla oli, lähes loppui kunnes eilen illalla alkoi vuotaa enemmän. Ja tämän aamun perusteella täti sieltä kuitenkin tuli eli mulla nyt kp1/32. Niitä r-oireita mulla...
  6. N

    Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

    Huomenta, edelleen tuhruttaa...Outoa tää on, kun nyt¨tuntuu että ne r-oireetkin vähenevät. Odottelen vielä menkkoja muutaman päivän, jospa ne nyt kuitenkin ovat tulossa...
  7. N

    Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

    Voihan jännitys...Elättelin alkuviikosta toivoa raskautumisesta, kun paleli, oli huono olo ja flunssakin tuli. No toissapäivänä alkoikin sitten tuhruttelu, joten tuli iso pettymys alkavista menkoista. Mutta mutta, kun eilenkin vaan vähän tuhrutteli ja tänään ei vielä ole tullut mitään?! Ja olo...
  8. N

    Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

    Moikka vaan, ihan hävettää taasen kun en ole kirjoitellut:ashamed: Itse asiassa ihan pikaisesti olen käynyt vain lukemassakin, niin vaan hurahti aika ensin joulun, sitten lomaviikon ja sitten uuden vuoden pyörteissä! Minulle voi päivitellä kp1/26, niin taas täti kurvasi paikalle eli eikun yk 4...
  9. N

    kolmatta kaipaavien joulukuu

    Tuhannesti onnea Miuski!:heart::hug: Minulla tämän aamuisen hoitoon/töihin lähdön jälkeen on fiilikset, ettei yhtään lasta meille enää!! Esikoista en meinannut millään saada petiin eilen illalla, tuloksena väsy ja hirmuinen kiukku tänä aamuna...Kaikki oli pielessä; vääränlaiset farkut...
  10. N

    kolmatta kaipaavien joulukuu

    Mullekin voi päivitellä tänään kp2/24-27. Täti tuli, niinkuin arvelinkin kun jäi yritys vähäiseksi, vaikkakin vähän myöhemmin aikaisempiin kiertoihin verrattuna. Ilmeisesti alkaa hormonitoiminta tasaantua ja kiertokin normalisoitua NuvaRingin lopettamisen jälkeen. Muutto takana ja osittain vielä...
  11. N

    kolmatta kaipaavien joulukuu

    Kiirusta kuuluu, "tukka putkella" juoksua niin töissä kuin kotona. Muutto viikonloppuna edessä, joten aika on menny kotona pakkaamiseen ja asioiden järkkäilyyn... Oon käynyt lukemassa ketjua satunnaisesti, mutta kirjottelemaan en oo ehtiny, mutta nyt viimein. Hiljaisempaa on ollu makkarin...
  12. N

    * * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

    Tätihän sieltä tuli, ett mulla nyt kp4/20-24. Eikun uuteen yritykseen eli yk 2:n! En oikein jaksanut uskoakaan, että olis vielä tärpänny. Mut myönnettävä on, että pettymyshän se menkkojen tuleminen kuiteskin oli...
  13. N

    * * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

    Miuski: Se vuoto on ollu välillä punasempaa ja välillä rusehtavaa, semmosta tihruttelua...Eilen illalla tuli viimeksi rusehtavaa vuotoa, tänä aamuna ei vielä ole näkynyt mitään. Mullakin oli sillon toisen raskauden alussa suttuvuotoiluja ja mietinkin, että onko nyt sit raskaudesta kyse vai onko...
  14. N

    * * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

    Viimein minäkin ennätän kirjoittamaan, niin kiirusta on ollut, että olen vain satunnaisesti kerenny ketjua lukemaan. Eli mulla nyt menossa kp 23/?. Viimeisin kierto ehkäisyn lopettamisen jälkeen oli siis 20 eli tosi lyhyt, ilman hormonaalista ehkäisyä mun kierrto on ollu 28-32. Oviksen...
  15. N

    * * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

    Minäkin taidan täältä taustalta "aktivoitua". Olen kyllä käynyt lueskelemassa kuulumisia ja voi olla, että jatkossakin ennätän vain lueskelemaan, mutta koitan välillä kirjoitellakin. Eli meillä siis lapset syntyneet -04 ja 07. Kuumeiltu miehen kanssa vaihtelevissa määrin, mutta nyt viimein...
  16. N

    *** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

    Ainiin, unohtui vielä että taidan jäädä vielä taustalle seurailemaan, ilmoittelen sitten kun tosi yritys alkaa...
  17. N

    *** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

    Jospa minäkin uskaltaudun ketjuun... 30 vuotta täynnä, lapset poika -04 ja tyttö-07. Joskus haaveilin neljästä lapsesta, näiden kahden jälkeen alkoi tuntua että max. 3 riittää. Mies on kuumeillut kolmatta jo pidempään, minä täällä se jarrutteleva osapuoli. Mutta nyt viime aikoina olen alkanut...

Yhteistyössä