Hakutulokset

  1. J

    mikä on ammattisi/koulu

    lähihoitaja
  2. J

    voiko adoptoida vaikka maksuhäiriö?

    aaiijjaaa....
  3. J

    Inseminaatio

    suikku: teroja innsin jälkeen?? Kui sä niitä otat?
  4. J

    Gallubin tynkää pukkaa :D Ketä viel paikal?

    töissä täälläkin... :kieh:
  5. J

    voiko adoptoida vaikka maksuhäiriö?

    niin siis voiko/saako adoptoida vaikka on "nimi mennyt" ?
  6. J

    painonvartijoihin kesäkuussa,löytyykö palsta tukea

    mulla on inssi edessä, varmaankin tällä viikolla jo. mutta tuskin tärppiä tulee koska reippaasti olen ylipainoinen minäkin... motivaatiota ei meinaa sit millään löytyä laihduttamiseen, vaikka vauvakuume on kova... enkä toisaalta tiedä jos "jaksais" pisteitäkään laskea, tehokastahan se on. ja...
  7. J

    Pahin kriisi minkä olet/perheesi kokenut!!

    lapsettomuus.
  8. J

    Leivonnaisia ILMAN vehnäjauhoja?

    no melkeinpä kaikkea mutta ei vehnäjauhoja.. perunajauhoa löytyy.. kuin myös mannaryynejä,kaura-ruis ryynejä... kananmunia ja leivinjauhetta sekä vaniljasokeria ja sokeria...
  9. J

    Rahaaa 2e tilillillä ja seuraavaks tulee 26.6!

    vip lainaa?
  10. J

    Leivonnaisia ILMAN vehnäjauhoja?

    Olen parhaillaan yövuorossa (hoitokodissa) ja tekis mieli leipoa jotain.. Mutta ilman vehnäjauhoja ei taida onnistua? Googlasin jo vähäsen, mutta hunosti löytyy.. Vinkkejä, kiitos!
  11. J

    Huhuu kaikki PCO-laiset..!!!

    ehdottaisit toisia hormoneita? puregon+pregnyl? niin ne mulle teki kun ei tärppiä tullut clomeilla vaikkakin munasolu kasvoi sillä.. (ovista tosin en saanut).. puregon+pregnyl yhdistelmä toimii mulla hyvin, ainoa tapa millä ne saa mut ovuloimaan. meillä täs kierrossa inssi, tänään on KP2...
  12. J

    tehdäänkö inseminaatio lääkkeelliseen vai luonnolliseen kiertoon?

    mulle tehdään kyllä hormoneitten avulla eli puregon+pregnyl... mulla pco..
  13. J

    Huhuu kaikki PCO-laiset..!!!

    Milliäinen: Minkälaisi hoitoja olet käynyt läpi jo? Missä hoidossa?
  14. J

    Huhuu kaikki PCO-laiset..!!!

    ILMOITTAUDUN MUKAAN Meillä eka inssi tiedossa... tänään alkoi vuoto (tosin terolutien avulla, koska on taukoa hoidoissa ollu n 3kk) eli perjantaina mennään klinikalle ja ultrataan ja saan reseptit käteen ja ei kun piikittämään taas. (puregon + pregnyl). Mulla siis PCO (mm. ylipainoa) miehen...
  15. J

    Inseminaatio

    meillä eka inssi tiedossa... tänään alkoi vuoto (tosin terolutien avulla, koska on taukoa hoidoissa ollu n 3kk) eli perjantaina mennään klinikalle ja ultrataan ja saan reseptit käteen ja ei kun piikittämään taas. (puregon + pregnyl)... minä KPnä teillä muilla on ollut inssi? toki voi vaihdella...
  16. J

    Ylipainoisena lapsettomuushoitoihin

    kiin.. mikä syynä teidän lapsettomuuteen?
  17. J

    Hei, onko kellään jääny clomeja?

    HUOMIO! Laki kieltää reseptilääkkeiden myynnin ja lahjoittamisen eteenpäin. Näinollen kaikki reseptilääkkeisiin liittyvät myynti/lahjoitus ilmoitukset poistetaan välittömästi. Kaksplussan keskustelupalstan valvojat.
  18. J

    Hei, onko kellään jääny clomeja?

    lääkkeitä ei saa myydä.
  19. J

    Kuka tietää uusista Kelan korvaus jutuista???

    no jospa menisit kelan toimistolle juttelemaan?

Yhteistyössä