Tuntuu, että omat kriisit ovat pieniä... :ashamed: Noh, isäni kuoli -95 olin 10v, pikkusiskoni oli 6v, sydämenpysähdykseen. Kun odotin esikoista (se ei ole kriisi, ja ihana tyttö onkin :heart: ) äitini kuoli pari päivää plussaamiseni jälkeen, -05. Ei edes keritty kertoa... :ashamed: Ja kun odotin nuorimmaista -08, niin mieheni mummi kuoli. Ja olimme todella läheisiä... :heart: Mummin mökin myyminen ihanalta Saimaalta :kieh: , johtuneen hänen omien lapsien välisestä riidasta säilyttää... Vaikka lupasivat vielä mummin kuolin vuoteella, että mökki säilytetään.
Iso v*****s, kun olemme menossa Pärnyseen, niin se asunto joka vuokrattiin ekaksi, niin omistajan ex-vaimo olikin huijari!
Ja viime viikolla tiedettiin vasta asiasta, akka keräsi varaus maksut ja buukkasi huoneistot niin täyteen, että ei mitään rajaa... Akka otti rahat ja lähti menee... :kieh: Ja emme ole ainut perhe jota kusetettiin... olisikohan joku vajaa 20 perhettä + jäsenet... Eli aika iso luku. Ja meitäkin on 4 meidän perheessä. Ukko ei ole saanut kaikkia perheitä edes kiinni tai ei ole sposti osotetta. Ja me olimme yksi niistä perheistä. Ja juhannukseksi olisi tarjoitus lähteä. Laivat ja kaikki ollaan maksettu!
Tieto tuli ystävä perheeni kautta, heille tuli sentää ukolta postia. Varaus maksu oli 112?, ja kuviteltaa 112?x20 perhettä... Jaa-a... :kieh:
Mieheni siskon koiran kuolema -eilen (meidän koiran isän) revenneeseen haimaan... Ja koiralla oli vasta ikää 4 vuotta. Ja sillä koiralla oli aivan mahtava persoona :heart: . Todella hyvin menestynyt maailmalla näyttelyissä. Itse olen touhunnut koiran kanssa koko hänen pienen iän, ja nyt tämä kosketti todella kovasti. Perheenjäsen. :'(
Tsemppiä kaikille "kovasti" kokeneille... :hug: :heart: