Hakutulokset

  1. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    ONNEA Liss tyttärest! Mukavan kokoisen pikku prinsessan sait :) Onnea Vili-pojalle ja perheelle nimestä :) Pian olettekin saaneet ristiäiset hoidettua! Meillä on tosiaan vasta 19pvä, täytyy toivoa että vaavi mahtuu kaksoisleukoineen kastemekkoonsa :D Kuudes ihme :) kera ihmeensä 3viikkoa
  2. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Onnea BABYlonialainen pikkupoikasesta :) :flower: Onnea Jatiska ylläririnsessasta :) :flower: Synnytyskertomuksia odotellaan ;) No onpa teille bluebaby nyt jännitystä vielä loppumetreille vauva kehitellyt!
  3. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    OnneaONNEAOnnea uusille vauvaperheille :flower: :kiss:
  4. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Juu, meillä myös pitkät kynnet, varsinkin ne peukalot :D Just eilen kahden viikon kunniaksi niitä yritin leikellä ;) ulkona sillai oikeesti vaunuilemassa käytiin keskiviikkona. Oltaisi varmasti ulkoiltu jo enemmänkin mutta tää tauti nyt sotkee kuvioita. Pari kertaa sitä ennen ollan oltu...
  5. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    ONNEA Rinsessasta Löllötelijä :flower: Yhdyn myös tuohon että ns ennakkoaavistuksia ei tarvita ;)
  6. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Tällä on näköjään alkanut loppurynnistykset :) Onnea matkaan kaikille :) :) Mulla ainakin tuli ensin se limatulppa klöntti ja sitten just tollasta tummanruskeeta. Ruskeen alkamisesta 9h päästä vauva maailmassa ;) Meilläkin vauvaan myös iskenyt nuha niinkuin muuhunkin perheeseen. Ei oo...
  7. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Mä ainakin oon ollu tosi turvoksissa vissiin kun nyt on painoa reilu viikossa pudonnu jo yli kymmenen kiloa :) ONNEA saraneito pikku Bertilistä :) :flower:
  8. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Kättärillä ne kassit ja Pamperslaatikot on ruokailutilan hyllyssä vapaasti itse otettavissa.
  9. K

    Suurperheelliset Odottajat

    :wave: Täällä vilkuttelee kohta viikon vanha (synt 11.4 klo 23.12) pikku rinsessa :heart: Tässä huhtikuisista kopioitua synnytyskertomusta jos jotakuta kiinnostaa ;) : Mun synnytystä ei kyllä ennakoinut mitkään merkit. Satunnaisia kipeähköjä supistuksia oli silloin tällöin. Ed iltana...
  10. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    ONNEA pääsiäispupusesta Mallamia :)
  11. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Onnea peppi78 Pienestä tytöstä :flower:
  12. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    ONNEA :flower: felina ja Ceali poikasista :)
  13. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    ONNEA Sale81 Pikku Portsarista :) Aikamoisen Jässikän pusersitkin, onneksi kaikki hyvin nyt :heart:
  14. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Onnea Adelei ja Melissa84 Aikamoisista Poikasista :) :flower: Mua ei haitannu olla sairaalassa yhtään :D Saivat potkia pois kun sulkua pukkas taas :p
  15. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Kiitos :heart: onnitteluista! Ihan uskomatonta miten suloisen ihania nuo vauvat on ja niihin vaan koko ajan rakastuu lisää ja lisää :heart::heart::heart: Mä oon myös mukana jos joku meille huhtikuisille järkkää vauvapinon. En myöskään ole FB:ssä. Mun synnytystä ei kyllä ennakoinut mitkään...
  16. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    :wave: Suloinen "pieni" prinsessamme :heart: syntyi keskiviikkona 11.4.12 klo 23.12. rv 40+1. 3810g ja 52cm. Tänään tulimme kotiin. Kaikki hyvin :) Tsemppiä kanssaodottajille loppurutistuksiin ja Runsain Mitoin ONNEA kaikille jo synnyttäneille :flower: Kuudes ihme :) + tyttö kohta 3vrk
  17. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Mä tilasin Waarin meille yökylään 150km päästä :ashamed: Nyt siivoilen että tulis lähtö. Maha on nyt tyhjennetty... Kuudes ihme :) Ihmetellen menoa......
  18. K

    Suurperheelliset Odottajat

    Onnea Liljan äippä poikasesta! Hienoa että on ollut noin onnistunut syntymä :) :flower: Toivoisin samaa kun täällä aletaan olemaan lähtökuopissa, pelottaa ihan kamalasti :$ Onnea taaperotx5 odotukseen :) Voi että ikuinenkuumeilija miten kamala tilanne. Ei saisi jättää tuollaiseen...
  19. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Huomenta! Toivottavasti Championkin olisi jo tositoimissa ;) Mua alkoi viime yönä pelottaa : / En halua synnyttää. Tuli nimittäin pari jykevää supistusta kera limatulpan...Närästys vielä kaupanpäälle niin tuli valvoskeltuakin vähän, makuuasennossa tosin. Ja nukahdinkin sitte aamuyöksi vielä...
  20. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Voi felina, vai hyviä vinkkejä synnytyksen käynnistykseen :D Ja tää on ironiaa juu...Täällä on kyllä kaikkee nähty ja kokeiltu mutta ei kyllä taida olla keinoa millä lähtis oikeesti tulemaan, tulee kun tulee. Tosin mulla on kokeilematta täälläkin mainostettu vibrasauvominen ja nännien hieronta...

Yhteistyössä