Joku oli kysellyt kuulumisia jo aikapäiviä sitten? Mä oon ollut niin vauvassa kiinni kokoaika, etten ole kirjoitellut.. Lukenut kuitenkin olen ihan kaiken mitä tänne on päivitelty.. Se kun käy helposti imetyksen yhteydessä puhelimella.
Meillä imetys lähtenyt upeasti alkuongelmien(eli asennonmetsästyksen) jälkeen käyntiin. Neiti syö tosi paljon ja kaukaakin hyvin, eli vaippoja kuluu. Maitoallergia epäilyt tosin vähän on alkaneet taas, sillä vatsaa vääntää kovasti, niin, ettei tiedetä mitenpäin pitäisi olla, kakka vähän vihertänyt eilisestä asti. Eilen tuli syönnin jälkeen melkein kaikki maito pukluna ulos, ei siis ollut mitään tavallista liikojen maitojen ulos pulautusta. Omasta ravinnosta olen nyt alkanut kitkemään munaa, viljoja yms yms.. Laktoosia sisältävistä tuotteista ei mulla hätää, sillä niitä en muutenkaan käytä oman laktoosi-intoleranssin takia. Toi laktoosiallergiahan on muuten periytyvää. No mutta pahimmilta huudoilta vältytään masua hieromalla, masulla makaamaalla, sitterissä keikkumalla ja minun rinnalla kyljellään hyssyttelemällä.
yöunet on alkaneet olla suht pitkiä, viime yönä nukkui kymmenestä puol viiteen asti, sit syötiin noin tunnin ajan ja nukuttiin taas kasiin asti. Oon tosi tyytyväinen, sillä meille on muodostunut jo jonkinmoinen rytmi ja mä oo missään vaiheessa joutunut valittamaan mistään muusta, kuin ehkä alapään kivuista alussa. Nythän tikitkin jo sulaneet suurimmilta osin. JES. Nyt ihmettelen vaan kokoaika, kuinka ihmiset raskausaikana, että mulla tulee olemaan vauvan kanssa sitten vaikeaa, minulle kateellinen täti vittuillakseen varoitteli, että tulen tarvitsemaan pitkää pinnaa jne. MIKSI? Tämä neiti on helpoimmasta päästä ja siksi mun päähän ottaa, kun kysellään, että väsyttääkö, meneekö hermot tai onko alkanut jo kaduttaa. Ei todellakaan mikään muu kaduta, väsytä tai vie hermoja kuin idioottien kyselyt. Ja näin helpon (en tiedä onko helppo enää, kunhan tästä kasvaa, mutta toivossa on kiva elää!) tytön vuoksi, en käsitä muiden äitien väsyitkuja. Noh, kai mä itse sitten aikanaan väsähdän?
Me ollaan reippailtu tosi paljon ja pyöritty itiksessä shoppailemassa ja kavereiden kanssa kahvittelemassa.
Aloin omaksi ilokseni kirjoittamaan blogia alusta, se toimii mulle vähän kuin päiväkirjana josta voin sitten myöhemmin lukea mitä murun kanssa ollaan puuhailtu jne. Raskausaikanahan aloitin, mutta aika kului kaikkeen muuhun, yritin ottaa vauvattomuudesta kaiken irti, eli aika nopeasti lopetin kirjoittelun silloin.
Käykää tsekkaamassa jos kiinnostaa
IN THE SHADE OF THE OLD APPLE TREE
Kuulun nyt siis tähän tuttuun nuortenmammojen massaan nykyään, o ou
Nyt puetaan prinsessan kanssa ja suunnataan ukin kanssa reippailemaan.
Ainiin siitä limatulpasta, mulle se oli pitkään täysmysteeri kunnes 2-3.4 välisenä yönä aiheeseen oli tullut läpikuultava limaklöntti. Seuraavana, eli laskettua aikaa vastaavana yönä alkoikin jo veristä limaa tippua. Neuvolassa 4.4 pissanäytteessä näkyi jopa verihiutaleita, hieman jo rusehtivat sillä oli hyytynyttä verta.. Samana päivänä alkoi supistelu, seuraavana aamuna meni vedet ja siitä 24 h 45 min ja prinsessa oli ulkona. Eli mulla ainakin enteili limatulppa synnytystä ja tosi tarkasti jopa!
Nyt mä oon ihan rohkeissani, kun veljen vauvan sukupuoli on jo tiedossa
tiedänpähän mitä shoppaan kun kuunvaihteessa rahat tulee tilille.
<3 ekulainen & pikku Luna 19 pvä !