Hakutulokset

  1. bellona

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** lokakuussa

    Killi meillä on tytöllä (atooppinen iho) käytössä sellainen apteekin rasva kuin Repair, on ainut mikä oikeasti auttaa. Grace mä testasin noita vaunuja liikkeessä ja jos ostettais tuplat niin ne olis ne. Mutta ei osteta, kun en usko että tulis juuri yhtään käyttöä. Bellona 28+4
  2. bellona

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    Mulla on melko samat kokemukset kuin Sanlella, epiduraalin sain ja sen jälkeen ei tuntunut mitään, edes epparin leikkaamista ei huomannut. Mulla oli tosi rauhallinen synnytys, epiduraalin jälkeen nukuin 3 tuntia ja sit kätilö tuli herätteleen että nyt se syntyy. 12 minuuttia ponnistusta (piti...
  3. bellona

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    Jessie mulla on ihan sama tunne nyt kun sf menee keskikäyrän yläpuolella ja viimeksi taas alakäyrillä... tää on ainakin kuukauden verran isompi kuin viimeksi ja oikein harmittaa kun on vielä niin paljon jäljellä ja nyt jo on kaikki (esim. tytön pukeminen jos yhtään pistää vastaan tai mitkään...
  4. bellona

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    Neuvolalääkärissä käyty. Supparit oli pehmittäneet kohdunsuun mutta oli vielä kiinni, joten sen puolesta kaikki ok. Saikkua tarjosi, mutta en nyt vielä aikonut ruveta lomailemaan, kun vasta pari kuukautta olen ehtinyt olla töissä. Kotona ehtii istua tarpeeksi sitten marraskuun jälkeenkin...
  5. bellona

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    Mä oon käyttänyt IcePoweria jos on ollut tarvis, pakkauksessakin sanottiin että sitä saa käyttää raskaana (paitsi sitä HotPower-muotota). Auttaa ainakin mulla muutenkin paremmin kuin Mobilat.
  6. bellona

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    Firesun ootko syönyt jotain lääkkeitä verenpaineeseen? Mulla oli viime neuvolassa 80/140 ja täti vaan meinasi että ihan normaalithan nämä. Viimeksikin oli varsinkin loppuraskaudesta paineet korkealla ja lääkäri arveli myöhemmin, että tyttö syntyi niin pienenä (2800 g) sen takia. Takaisin...
  7. bellona

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    meemee :hug: , en osaa kyllä kuvitellakaan miten tuosta itse selviäisin, mutta onneksi on hyvänlaatuinen kuitenkin! Koivunkäpy kyllä se rauta imeytyy ruuasta parhaiten. Ruisleipää ja mustaa makkaraa vain vetelet, mulla ainakin pysyi noilla edellissä raskaudessa hemppa yli 140 koko ajan. Nyt...
  8. bellona

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    No meillä kyllä mies auttaa silloin kun on kotona, ts. se auttaminen on käytännössä sitä että menee tytön kanssa esim. puistoon että saan tehdä kotitöitä, kun tytön kanssa se on melkein mahdotonta ellen roikota Ergossa mukana eikä siinäkään enää oikein jaksa olla, on niin iso. Mutta siis...
  9. bellona

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    meemee :hug: Killi siis :o ei meillä mitään hätäkastenimiä ole kyselty. Mullakin on supistellut jo parin viikon ajan jos touhuilen jotain kovempaa. Yleensä ihan kivuttomasti, mutta eilen kun pyöräilin vauhdilla töistä kotiin ja menin puolijuoksua tyttöä hakemaan hoidosta (olin luvannut...
  10. bellona

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    Ootte kirjoitelleet niin paljon, etten meinaa pysyä mukana. Alkaa olla töissä sen verran kiirettä, ettei koneella juuri jouda istumaan, ja sitten ilta menee tytön kanssa tiiviisti, kun mies on sen verran vähän kotona. Nyt juuri tuli ja onneksi leikkii tytön kanssa kun mulla on maha sen verran...

Yhteistyössä