Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    itseasiassa just eilen siistin itse itseäni. ja sokkona mentiin :cool:. sit peilin eteen tarkastaan miltä näyttää. mut alkaa olla aikasta harvassa tuo siistiminen eilen tytär mua yritti saada luisteleen, mut ei saanut ylipuhuttua. totesin et aivan liian riskialtis laji mulle tällä hetkellä...
  2. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    raskausarvet: ei ole näkynyt, esikoisesta tuli muutamia. maha on kyllä alkanut tummumaan??? liekö verisuonia tullut pintaan vai mitä. mielialat on ollut lähes normalia viime ajat. ei suuria tunteen purkauksia. kelan päätöksistä ei ole kuulunut. äitiyspaketin otin rahana ja se raha tuli jo...
  3. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    en usko et ois ukko oikeesti lähössä risteileen. halus vaan nähdä todennäköisesti mun reaktion, onko se 3pv hiljaiuus, ei reaktiota vai täys rähinä. ja joutui pettyyn kun en juur siihen reagoinut mut tulin tänne hehkuttaan meitin poju kääntyi eilen oikein päin. se on liki koko raskausajan...
  4. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    mulla lipastossa koot 56-62cm loput odottaa pussissa meijän vaatehuoneessa. ja lajiteltu on bodyt, alaosat, potkarit, sukat+tumput, pipot, yökkärit. muutama tosi nätti paita+housut yhdistelmä on omassa osiossaan. mulla on masua taas kiristänyt niin pirskatisti. onneks keskiviikona neuvola ja...
  5. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    minnarun täälä kainalot märkänä pitkin päivää vaikka ei juur mitään edes tekis. aikasemmin oli selviä "kuumia aaltoja" mutta nyt on ihan tasasen lämmintä. mut ei mitenkään hiki valuen, ainut oire se aina kainalot märkänä (dödöstä huolimatta) mahan ympäryksen piruuttani mittasin ja aavistelin...
  6. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    laittelen kanssa pyyntöjä kerhon puolelle, kunhan tästä löydän sinne. sit on 3 foorumia seurattavana,mut mitäpä tässä muutakaan puuhais vauvaa odotellessa :D makean syöntiä pitäs rajoittaa... mut ei tunnu menevän perille mun pää kopassa. nyt kävelin sittariin hakeen 2kpl litran jäätelö...
  7. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    sairaalakassi on suunnittelu asteella, mut sitäkin tärkeempi on keretä laittaa pikkusen kotiintulo vaatteet valmiiks. kyllä mies mulle osaa vaattetta/tossua tuoda tarvittaessa. mulla vaan yks ikean lipaston laatikko vauvan vaatteita. siellä on 50-62cm ja loput vaatehuoneessa, nyt tuli niin taas...
  8. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    nitta mäkin olin/olen pieni kokoinen 157cm ja esikoista aloitettiin odottamaan 50kg lähtöpainosta. ja samaa mietittiin mullakin et mahtuuko vauva tuleen. joten 38 viikolla kävin vauvan painoarvio ultrassa ja siinä samalla se ultraaja sanoikin et ei se vauvan paino ole niin tärkeä kuin se et...
  9. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    sunniee ja kun ollaan kumpikin tre suunnalta niin ei voi olla eri kaupunkien välisiä erojakaan. nyt alko niin mietityttään tuo aamuinen soitto. pitääpä kysellä kun sinne neuvolaan ens viikolla menen. yritin kyl kysellä et pitäskö mulla jo olla useammin käyntejä, mut se sijainen vaan totes et ei...
  10. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    kiitos uudesta pinosta! mulle aamulla soitettiin et sulla ois tänään neuvola. mä siihen ihan H et eihän ole kun vasta 11pv. no täti sit vaan totes et joo se 11pv näkyy täällä, on vaan joku söhlännyt aikojen kanssa. mut eniten harmittaa et se oli taas joku sijainen joka soitti : /. joka totes...
  11. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    mä kans yritän kiertää kaikki lääkkeet kaukaa raskauden aikana. oisko 4 panadolii ottanut tähän mennessä. närästykseen en ole mitään ottanut koska närästys ei niin pahaa ja onneks muita vaivoja ei ole. särkyihin rupee tottuun kova jano on taas palannut ja tulee koko ajan juotua ja nyt sitten...
  12. M

    Minkä ikäinen olit kun sait ekan lapsen?

    21 ja tekemällä tehty vauveli, eli iloisia oltiin kumpikin
  13. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    mä olen tytön terveyskorttia käyttänyt hyväksi hankintoja tehdessä. eli heinäkuussa (4kk vanha) meijän likka oli 65cm pitkä. sen mukaan olen jo parit 70cm shortsit hommannut. mut sukkahousuja +potkareita tarvis vie hankkia enmmän. tuntuu et meillä hirveesti 62cm-> ja pieniä tosi vähän. 50cm ei...
  14. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    naive onnittelut uudesta plussasta :flower: joulu sujui odotettua helpommin. mulla kesti hermo ja kukaan ei tuputtanut mulle mielipiteitänsä =) joka vuosi tää ei olekkaan ollut näin helppoa. suklaata e myöskään meille ostettu kotiin joten nyt kova hinku lähteä tarkastamaan tarjontaa mitä ois...
  15. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    kävin äkkiseltään kopsaan laren mokkatoffeekakun ohjeet ja nyt ois aika alkaa toimiin et kerkee sit illalla hötkähtää sohvalle. tänään vie tarkotus mennä likan kanssa keskustaan hakeen yks lahja ja ahdistaa jo valmiiks. ei toivettakaan et autolla mentäs kyl julkisilla nyt liikutaan. muuten...
  16. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    mariaja mulla myös odotellaan työn antajalta Y17 lomaketta ja just olin puheissa kirjanpitäjään joka lupas toimittaa sen jos ehtii tällä viikolla tai viim. tammikuun ekalla viikolla. sanoi et toimitti sen edellisetäkin äippälomalaisesta vasta muutamaa viikkoa ennen (en sit tajunnu kysyä mitä...
  17. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    perätilasta: meillä kun jässikkä majailee poikittain niin täytyy vaan toivoo et tajuaa sit aikanaan "oikein"päin pyörähtää. mut just viimeks neuvolassa lääkäri sano et vasta 34 viikolla aletaan seuraileen tarkemmin. kyllähän niistä vauvan kääntämisitä ja kääntöyrityksistä on kuullut...
  18. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    jassukka ei sit viekään onnistunut. kun avasin niin ei mitään kuvaa. mä en ole vielä edes yrittänyt lisäillä masu ym. kuvia tänne, kun siihen menee hetki tai ikuisuus ennen kun saan sen onnistuun... lare minkä kokoseen vuokaan tuo muutama sivu sitten laittamasi resepiti ois hyvä tehdä...
  19. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    painosta on kyllä tullut kyselyitä, mut aika maltillisesti. viimeks töistä hyvin läheinen työkaveri kyseli ja katteli pää kallellaan et no onkos sulle painoa tullut, ei ainakaan kasvoista huomaa... ja sit katteli jalkoja (siis reisiä ja oli hiljaa...) kyl tää 10kg on reisiin hyvin ujuttautunut...
  20. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    sunniee laitoin sulle yksäriä. likka koiran kanssa yli 2h lenkillä.ei mun tartte itteeni paljoo enään illalla sohvalta liikutella lenkille :D. niin ja siis eivät ole vielä edes palanneet lenkiltään.. masu asukki tykkäs haddowaysta (vai miten se kirjotetaan..) aamusta eri biisejä kuuntelin...

Yhteistyössä