Hakutulokset

  1. I

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

    kävin tekkeen uuven alotuksen.:D Koristelen sitä vähän myöhemmin, kun nyt en ennätä.. Tarkistakaa kp:t että meni oikein. Noppikselle :hug: :hug:
  2. I

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10 Tervetuloa kaikki mukaan kanssamme kuumetta nostelemaan ja tietenkin plussia saamaan! ********sunnuntai 27.12.2008*********** cristina................tyttö -02....................kp2/26-28 * yk22 ittnafele.............poika...
  3. I

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

    Lupaan sitten kysellä apua teiltä. :) SIttenpä asiasta toiseen. Pitäsköhän vielä tähän kiertoon niitä ovistikkuja tilata? :whistle: just oon saanu vierotettua itseni noista laborantin hommista...:D
  4. I

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

    Ja tosiaan mammastiinalle onnea haamusta! :flower:
  5. I

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

    No mites se päivittäminen tapahtuu? :ashamed: Sori kyselen tyhmiä.. Voikohan sitä kopsaamista testata jotenki?:D Elekee sitten oloko vihasia, jos en heti ossaa.. :saint:
  6. I

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

    Nemu: Mulla taitaa olla yk 4, jos nyt en ihan väärin muista.. :ashamed: Mie voisin muuten alkaa päivittämään, mutten tiiä osaanko.. :snotty: tt77: Testaappas uudestaan, jos vaikaa oisitkin raskaana. =)
  7. I

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

    tt77: :hug: Tiedän tuon tunteen. :/ noppikselle peukut pystyssä! d =) b Mulla koulutuksena hevostenhoitaja, tällä hetkellä opiskelen perhepäivähoitajaksi ja töitä teen samalla.
  8. I

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

    Kp 1/28 :(
  9. I

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

    Mama84: :hug: Toivon totisesti, että vielä saisit plussan. Mä en oikein usko, että toi nega enää plussaksi muuttuisi. Kun ei näkyny minkäänlaista haamun haamuakaan vaikka kuinka testiä kääntelin ja tirkistelin. Apteekin omalla testasin. Sain tänään kuulla, että mulle tulee tammikuun alussa...

Yhteistyössä