Hakutulokset

  1. I

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

    Moi! En ole kauheasti koneelle kerennyt ja nettiyhteyskin meni poikki, kun en noita laskuja ollu maksanu.. :ashamed: :ashamed: :( Mut voi poistaa kokonaan listalta. Ikävä kyllä, mun pikkukakkoshaaveet siirtyy jonnekkin hamaan tulevaisuuteen. Mies tuskin koskaan kävelee ja elämä tällä...
  2. I

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

    Täällä kp 2/28-miljoona.. Sukkaparille :hug: ja muillekkin sitä tarvitseville. Mies alkaa olla jo "normaalinpi", ei vielä muisti pelaa ja joutuu opettelemaan ihan perusasioita alusta.(kävelemään ja kirjottamaan) Mutta lääkärit ovat hyvin luottavaisia hänen suhteensa. :heart: Mie oon kyllä...
  3. I

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

    Apua! mulla ei oo menkat alkanu vieläkään. Kp:t on nyt 33/ 28-32. :o Viimeks puuhasteltu 6.1 ennen miehen onnettomuutta. Voiko olla mahollista että sillon oon raskautunu? Toki tää voi johtua stressistä, mut jospa kuitenkin...
  4. I

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

    Moi taas,pitkästä aikaa. Juurikin olin tulossa kirjoittamaan, että josko joku alkaisi päivittelemään. ITsellä ollut niin karmea tammikuu, ettei tosikaan. :( Juuri sen edellisen lupaukseni jälkeen, sattui onnettomuus, jossa sekä mieheni, että poikani olivat mukana.. :'( :'( Onneksi molemmat...
  5. I

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

    Moikka moi.. Pahoitteluni jälleen päivityksen viivästymisestä. Meillä kone kosahti ihan kokonaan ja sitten tuli noi jouluhälinät jne..Seliseli.. Nyt aioin parantaa tapani, joten huudelkaas ne kp:t niin saan listan kokonaan ajantasalle. Ja Mamalle onnea hirmuisesti plussasta!! :heart:
  6. I

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

    Voi p*rkeleen p*rkele!!meijän tietokone simahti!! En siis taaskaan voi päivittää sivuja.. Anteeks.
  7. I

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

    Moikka taas pitkästä aikaa! Suuren suuret pahoittelut, etten ole joutanut päivittämään listaa, huomenna lupaan pyhittää teille aikaani sen verran, että paan lista ajan tasalle. Sellasta kiitoo ollu tää elämä, että huhhuh! Mutta nyt täytyy koulunn lähteä ja sitä ennen viedä poika hoitoon...
  8. I

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

    Stinkkeri: testaisit nyt..oon koko aamupäivän kytänny millon tuut kertoo testin tuloksen. Ai miten niin mulla ei oo omaa elämää..:D
  9. I

    meidän p-kodissa outo juttu...

    Meillä kätellään siksi, että vanhemmille ja joskus myös hoitajalle on epäselvää, että kumpi komentaa/on vastuussa lapsia hakiessa ja tämän heipan sanomisen jälkeen vastuu siirtyy vanhemmille. Meille annettu tää ihan yleisenä ohjeena.=)
  10. I

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

    Stinkkerille toivon kovasti sitä plussaa!=) Ja pahoitteluni jälleen myöhästynyttä päivitystä. :ashamed: Just koulusta tulin, pitäs maate painua, että jaksas aamulla taas.. zukulle onnea plussasta! :heart:
  11. I

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

    En tiiä menikö noi päivitykset edes vähän sinnepäin.. Jos jollain on väärät kp:t tai jotakin, niin voisitteko laittaa vaikka yv:tä, kun en aina kerkiä kaikkia juttuja lukemaan. On ollu niin p*ska viikonloppu, ettei tosikaan. Poikaki vaan kiukuttelee ja vinkuu ja tekkee kaikkee mitä ei sais...
  12. I

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

    Pahoitteluni, etten eilen kerennyt listaa päivittämään. :ashamed: Tuli kaksi varahoitolasta ja sittenpä hoitolaisia olikin 6.. :o kaks oli vielä reilun vuoden ikäisiä.. On hoitajat vähän sairastellu ja lähes kaikki jotka työhön kykenevät joutuvat sitten ottamaan ylimääräsiä. Työpäivän jälkeen...
  13. I

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

    Jaahans,se ois niinku kp 1.:( toivotaan mimmelille parempaa onnea!:)
  14. I

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

    JEE!! MEILLÄ TOIMII NETTI! :D Pahoittelut päivityksen viivästymisestä. :ashamed: Täällä ei menkkoja vieläkään, vaan ei oo kyllä mitään oireitakaan.. :( Tänään meinasin testata uudelleen ja maanantaina soittaa gynelle jos testi nega, eikä menkat ala. Hieman huolestuttaa, kun mulla ei ole...
  15. I

    Negatiivinen raskaustesti

    Mulla on vastaavanlainen tilanne, paitsi ettei hormonaalista ehkäisyä ole ollut 4 vuoteen ja synnytyksestäkin aikaa kolmisen vuotta.. Tänään teen uuden testi menkat jo melkei viikon myöhässä, olleet kuitenkin pitään säännölliset.
  16. I

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

    Mie en voi päivittää tota etusivua,ku ei netti toimi.puhelimen kautta surffailen.. Kellopeliappelsiini: miekin meen huomenna ouluun,koulutukseen tosin.taidetaan melko lähekkäin asua.:)
  17. I

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

    Tää hemmetin kone heitti mut ulos ja ei antanu kirjautua takas, vasta ku nyt. :kieh: Tein testin ja aivan täysin puhdas negahan sieltä tuli. :( Nyt poika vaatii syliä.Pitää mennä.
  18. I

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

    5minuuttia. :D
  19. I

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

    No niin nyt on testi haettu ja sen ois parempi sitten olla +, nimittäin tein sellasen työn auraamattomalla jalkakäytävällä 3vee poikaa lykkiessä ja takas tullessa oli vielä ostokset, että huhhuh! Tulipahan kunnon liikuntaa! :D Nyt sitten oottelen että alkas pissittään.. :D Lupaan pitää...
  20. I

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

    Emmie uskalla testata.. :ashamed: Ja pitäs nyt eka raahautua sinne apteekkiin... :whistle: Kiva lähtee käveleen tonne lumituiskuun pojan kans. :kieh: muoks.. Mitähän ihmettä tää nyt on, alko vihloon aivan pirusti alamahaan oikeelle puolelle ja samaan aikaan tuli kauhee päänsärky.. :o...

Yhteistyössä