Negatiivinen raskaustesti

• Viestiketjun aloittaja kettu77
  • Ensimmäinen viesti
kettu77
Kysyisin kokeneempien vinkkiä/tietoa oheiseen tilanteseen: lopetin pillereiden syönnin lokakuussa tarkoituksena mieheni kanssa yrittää esikoista. Ovulaatiotesti näytti positiivista 8.11 ja innostuneena tein ensimmäisen raskaustestin jo seuraavana viikonloppuna. Testien tekoa olen jatkanut muutamien päivien tauolla ja viimeisimmän tein eilen 29.11 aamulla. Testit ovat aina olleet clearbluen ja aina näyttäneet negatiivista.

Kuukautisia ei ole kuitenkaan tullut. Lisäksi tämän viikon keskiviikkona yhtäkkiä rinnat aristuivat. Toinen normaalista poikkeama on, että nenä ollut tukossa erityisesti nukkumaanmentäessä, mutta ei flunssaa.

Olenkin nyt ihan kysymysmerkkinä. Järkeni sanoo, että en ole raskaana. Clearblue mainostaa 99% varmuutta ja olen nyt niin monta testiä ehtinyt tehdä, että kyllä olisi pitänyt jo näkyä. Niinpä mietin voiko kyseessä olla kohdun ulkopuolinen raskaus? Tai voiko ihmisillä olla eläinmaailmasta tuttu valeraskaus?

todennäköisesti elimistö on vielä "käymistilassa" pillereiden lopettamisen jälkeen!
Kohdun ulkoinen raskus näkyisi myös raskaustestissä (+ siihen liittyise kova vatsakipu).
Valeraskaudesta en tiedä.. mut kun toivoo KOVASTI raskautta, niin sitä kehittelee jos minkälaisia oireita!
sanoisin et maltilla eteenpäin.. jos menkkoja ei vuoden loppuun mennessä näy ota yhteyttä gynekologiin tai neuvolaa, et saat menkka kierron "käyntiin"
ONNEA YRITYKSEEN, TOIVOTTAVASTI SAAT PLUSSAN PIAN TESTIIN!

Mulla on vastaavanlainen tilanne, paitsi ettei hormonaalista ehkäisyä ole ollut 4 vuoteen ja synnytyksestäkin aikaa kolmisen vuotta.. Tänään teen uuden testi menkat jo melkei viikon myöhässä, olleet kuitenkin pitään säännölliset.

kettu77
Kiitos vastauksista. Lukiessa niitä tuli mieleen, että rintojen viikolla alkanut arkuushan voi jotenkin liittyä siihen pillereiden lopettamiseen. En ollutkaan pahemmin ajatellut, että myös se varmasti tuo oireita.

Harmittaa vaan todella paljon, kun ehdin jo innostua. Nyt tiistaina tekemäni clearblue testi oli negatiivinen, mutta kun olin testiä illalla heittämässä roskiin, niin huomasin, että oli muuttunut positiiviseksi. Olin sitten ihan varma, etä kun teen seuraavan testin se on positiivinen. Tokikin testissä luki, että ei luotettava enää 10min jälkeen, mutta järjellä ei ole mitään tekemistä vauvakuumeen kanssa. No, lauantaiaamuna tein sitten testin ja se negatiivinen. Pettymys tosi suuri. Tokikin helpottavaa kuulla, että kyseessä ei voi olla kohdun ulkopuolinen raskaus, sillä kun tuli tuo negatiivinen, niin aloin heti kehittää mielessäni seuraavaa vaihtoehtoa.

Kerrothan Ittnafele, mitä testi näyti -toivon, että plussaa :)

Kettu Kun oikeen toivoo raskautta, saattaa menkat myöhästyä, ja tulla vaikka mitä oireita. Mulle kävi just niin ekalla yk. eli viime kierrossa. Ovistestillä bongattiin plussa, ja viikko siitä alkoi kunnon nippailut, ym etomiset, ja kierto venyi ja paukkui. Tein miljoona clear blue testiä ja sain jopa yhteen viivanpaikan ja pariin roskishaamun, mutta niitä ne just oli. Clear blue on tutkitusti **ska. :D

Onnea ja plussatuulia!

Yhteistyössä