Hakutulokset

  1. K

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

    Muori Siis joo, ei kun ihan tosissaan aloin miettimään, että tosiaankin on voinut eskaristakin tulla, kun mainitsit tuon angiinan. Meillä pikku-ukkeli aina konttaa ja ryömii siellä lattialla, kun haen isommat lapset ja siellä kun on aina jotain tautia ja tosiaan eivät pahemmin ilmottele, mitä...
  2. K

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

    Muori No tuo on sitten voinut tulla mistä vaan, jos tosiaan on sama aiheuttaja kuin esim. angiinassa. No toivottavasti antibiootti nyt auttaa! Pesin tänään kaikki petivaatteetkin 60 asteessa ja vaatteet kanssa mitä pikku-ukkeli on käyttänyt.... ainakin lääkäri sanoi, että ne olisi hyvä pestä...
  3. K

    Tyttö kohta 1v5kk, EIKÄ VIELÄ KÄVELE!

    Meillä on nyt 1v1kk meitin poika ja oppi vasta vähänaika sitten konttaamaan, vieläkään ei ihan pelkästään konttaa vaan välillä edelleen ryömitään. On oppinut istumaan ja itse nousemaan istuma-asentoon, seisoo tukea vasten varpaillaan. Ei ota yhtään askelia. Meillä on lähete fysioterapiaan...
  4. K

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

    Rokotetutkimuksista, niin meilläkin ne on lentäneet roskiin ne laput. Epäilevästi suhtaudun niihin juttuihin, vaikka hyvällä asiallahan ne tutkijat varmaan on, mutta mä en lapsia koekaniiniksi laita. Kiva kuulla, että Jahvetin pikkuisen jalka voi paremmin =) Toivottavasti parannutte pian ja...
  5. K

    5- vuotias poika :)

    Meillä osaa "kirjoittaa" mallin mukaan, laskee sataan ihan sujuvasti, osaa aakkoset ja kellonajan osaa sanoa kellosta. Viikonpäivät osaa ja kuukaudetkin menee välillä oikein järjestyksessä. Osaa jonkun verran vähennys ja yhteenlaskua.
  6. K

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

    Huomenta :wave: Tulin vaan kurkkaamaan, mitä tänne kuuluu =) Meitin pikku-ukkeli lähti käymään lääkärissä isänsä kanssa tuosta naamasta, kun ihottuma taas tosi pahana. Märkii ja visvoo :/ Saa nähä mitä sanovat, ei kyllä minusta voi olla pelkkää atooppista ihottumaa tai sitten siihen on...
  7. K

    Höyrypesureista

    Nostan vielä, jos jollain olisi kokemusta :wave:
  8. K

    Höyrypesureista

    Onko kenelläkään? Mikä olisi paras? Onko tämä Anttilan tsydeemi hyvä http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=271465&shopId=10007&findPath=true&compartmentId=10058&categoryId=10276&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay#
  9. K

    Kauanko taloyhtiön kokoukset yleensä kestää?

    Meillä kestää yleensä tunnin, harvemmin menee kauemmin ja mun mies on isännöitsijä, mutta meillä on tässä talossa vaan neljä asuntoa, eli vähän väkeä.
  10. K

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 8

    Hei, eikö teillä muilla kiipeillä olleskaan? Vai onko meillään vaan tämmönen vuorikiipeilijän alku.
  11. K

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 8

    mammana Mä oon kotosalla, mutta ei tosiaankaan aika riitä.... itseasiassa mä en pysty nykyään tekemään mitään pikku-ukkelin ollessa hereillä ja jos mies on töissä :| Pikku-ukkeli kiipeilee taukoamatta, heti kun selkänsä kääntää on milloin keittiön pöydällä, sohvalla, vessanpöntön päällä jne...
  12. K

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 8

    Anno Mä oon koukussa liv ja ava kanaviin :p Mies lähti just töihin ja mä oon ihan väsynyt..... tultiin joku aika sitten poikien jalkapalloharjoituksista. En oo kauheesti jaksanut tänne kirjotella, kun remonttihommat puskee päälle ja pikku-ukkeli vie kaiken ajan kiipeilyharjoituksillaan...
  13. K

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 8

    Ja kaikille 1-vuotta täyttäville tasapuolisesti onnea!!!!!
  14. K

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 8

    Ei meilläkään, enkä edes älynnyt kysyä :| No jos sitten seuraavalla kerralla kattosivat.
  15. K

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 8

    Heips! Siellä lääkärineuvolassa käytiin ja ei tarvii ola huolissaan. Lääkärin mielestä ihan normaali on meitin pikku-ukkeli tosin laiskan puoleinen. Tykkää olla kovasti varpaillaan ja on lääkärin mielestä lähinnä tapa, ei mikään fyysinen vika. Saatiin kuitenkin lähete fysioterapiaan, jos...
  16. K

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 8

    Tänään on 13.00 pikku-ukkelin lääkärineuvola ja tuon varvastamisen takia mennään. Saa nähä mitä mieltä lääkäri on ja katsooko, että fysioterapia on tarpeellista. :wave:
  17. K

    ***Helmikuun Helmet 2008*** Vko 7 osa 2

    Liinamari On perinyt pikku-ukkeli unenlahjat isältään ja hyvä niin :D
  18. K

    ***Helmikuun Helmet 2008*** Vko 7 osa 2

    Meillä pikku-ukkeli heräilee nykyään noin 7 aikaan ja ekat päiväunet 9-10.00 ja nukkuu 2-3tuntia ja sitten noin 15.00 nukkuu taas ja 2 tuntia ja silti menee yöunille 19-20.00 aikaan ja nukkuu yön heräämättä.
  19. K

    ***Helmikuun Helmet 2008*** Vko 7 osa 2

    Mietin kun tuolla kysyttiin 1-vuotiaan päivärytmiä, niin kaikilla nukkui yhdet päiväunet :o Meillä nukutaan vielä kahdet, nukkuuko kenelläkään täällä kaksia päiväunia?

Yhteistyössä