Hakutulokset

  1. C

    Lapset käyttäytyät kuin häkkikanat :(

    No, mun lapsen päiväkodissa lapsia jaetaan eri huoneisiin pienempiin leikkiryhmiin, lisäksi isompi huone jaetaan sermeillä tai verhoilla. Mun mielestä se kyllä auttaa jonkin verran, ei ole niin paljon hälinää tai rauhattomuutta. Mutta kyllä siellä on aika monta lasta, jotka lyövät ja potkivat...
  2. C

    AHDISTAA tämmöset huutelijat " menkää töihin luuserit.töitä on kaikille " :(

    Älä anna noille huutelijoille sitä iloa, että pahoitat mielesi heidän sanoistaan. He eivät ole onnellisia eivätkä tahdo muidenkaan olevan. He eivät hyväksy omaa heikkouttaan ja siksi muiden heikkoudet ärsyttävät. Ehkä he eivät ole saaneet valittaa vaikeuksistaan tai antaneet itselleen siihen...
  3. C

    Tiedän että saan itselleni vain pahemman mielen tällä aloituksella, mutta toivoisin järkevää keskustelua.

    Riippuu tietenkin tuloistanne, mutta ei 240 000 kuulosta järkyttävän isolta lainalta. Ei sen takia kannata yöuniaan menettää. Joko laitatte vanhan asuntonne vuokralle tai laskette myyntihintaa, joskus sitä joutuu valitettavasti laskemaan paljonkin. Tiedän tapauksen, jossa loppukesästä laitettiin...
  4. C

    kun ekaluokkalaisella ei suju opiskelu

    Eikö ole hyvä, että ongelmien syytä ryhdytään selvittelemään?
  5. C

    Ottaisinko kaksi isompaa lasta pois päiväkodista, kun vauva syntyy??

    Tampereella on ollut vuoden alusta. Mutta siihen liittyy ehtoja, esim. paikka taataan vain elokuussa aloittavalle.
  6. C

    Mulla on niin kiltti mies.

    Sitä kutsutaan rakkaudeksi.
  7. C

    Päiväkotipaikka peruttiin! Lapsi pistetään perhepäivähoitajien sijaiskotiin, jossa muut lapset vaihtuvat päivittäin!!!

    Luitko nyt edes aloittajan viestiä? Aloittajalle: Todella ikävä tilanne. Itsekin olisin todella pettynyt, jos jo tehty päätös tuolla tavoin kumottaisiin. Ehkä haluamanne päiväkoti ihan oikeasti on täynnä. Tammikuussa aloittavien on yleensäkin vaikeampi saada mieluista paikkaa kuin elokuussa...

Yhteistyössä