Hakutulokset

  1. K

    Onko lähes 4v jo liian vanha perhepäivähoitoon?

    Mun lapset aina olleet pph:lla ja tuleevat olemaankin samalla eskariin ja kouluun saakka. Lapseni 4 ja 5v, lisäksi ryhmässä 4v, 1v ja 10kk lapset.
  2. K

    Hot Wheels autoradan omistajat.(joululahja juttu)

    meil on hot wheels seinärata ja siinä ei oikeestaa kunnolla pyörähdä ku ne omat autot.
  3. K

    mitä järkee pitää jouluvaloja marraskuusta maalliskuuhun?

    miulla on va huurrettuja kirkkaita valoja. ne on enemmänki tunnelmavaloja ja ne on olleet jo syyskuusta paikoillaan ;)
  4. K

    mistä kysellä sitä 70e lajakorttia jouluksi? avustusta siis

    mulle soitettiin perhetyöstä et haluanko saada kortin. Pitää noutaa sen viikon päästä. Täällä se oli 100e.
  5. K

    Kerrostaloelämää stana..

    Sanot vaan naapurille että teiltä ei ole kuulunut muuta kun normaalia elämisen ääntä. Voit soittaa ite isännöitsijälle ja kertoa turhasta valituksesta joten isännöitsijällä on tietoa jo sulta jos sattuu että tää turhasta vinkuja menee sanoo isännöitsijälle metelöinnistä..
  6. K

    Kerrostaloelämää stana..

    Meillälapset nousee seiskan pintaan ja kyllä saavat leikkiä silloin kun hiljaisuus on ohi. Toki meillä ei koskaan riehuta sisällä (hehe, ei vissiin..) mutta siis huutamiset jne toki on kiellettyjä aamusta. Tosin alakerrassa asuu lapsiperhe myös joka aloittaa aamunsa jo aiemmin joten ei stressiä...
  7. K

    Te joiden lapsilla hyvin pieni ikäero ( alle 2v ) Miten ihmeessä olette voineet olla niin nopeasti yhdynnässä synnytykse

    ikäero esikoisella ja tokalla 1v2kk... sit menikin tokaan ja kolmoseen liki 4v mutta kyllä siinä silti aiemminkin muta lohkes :D kolmosen syntymästä oli 3 vko kun tuntu et voishan tuota taas... Minä en aapeeta tajua oli provo tai ei. Minulle itselleni seksi on yhtä tärkeää kuin...
  8. K

    Miten te muut vastaavassa tilanteessa olevat pärjäätte henkisesti? Kun joutuu kaupassa miettimään, ostaako

    eipä se aut kun ajatell että loppuu se joskus. Itsekin vasta keräilen itseäni ja tavoite olis olla omilal jaloillani ensi vuoden puolella.. yritetään nyt eka selvitä joulusta jotenkin.. Erosta puolisen vuotta..
  9. K

    Ei tullut mies kotiin vaikka täällä oli hätä!!

    Miten löysällä ne on et jalka mahtuu läpitte oO? Joku nylonriimuhan ei anna periksi, mutta joku pehmee nahkariimu katkeaa tiukan paikan tullen paremmin, semmoset on pop. Omia ei tällä hetkellä oo, mut työpaikan hepat tarhaa nahkariimuissa, näin olul ilman ongelmia jo reilu 20 vuotta.
  10. K

    Mä oikeesti ihan vilpittömästi oon luullut että meillä on kaikki hyvin.

    Ihme vastauksia minusta täällä. Siis monelle teistä ois niin OK, että mies on aina illat töissä tai kavereiden kanssa ja sitten se yks sunnuntai-ilta on yhteistä aikaa, ja mies varmaa darrassa silloinkin.. Okei, mulle ei todellakaan sopisi. Eksä myös haukui minut aina kännissä ja anteeksi...
  11. K

    Ei tullut mies kotiin vaikka täällä oli hätä!!

    No mieki ymmärrän miks laskit irti kun ei ollu riimua päässä.. mie oon aina tarhannu riimut päässä ja sama tallissa ( esim jos tulee tulipalo).
  12. K

    Ei tullut mies kotiin vaikka täällä oli hätä!!

    ? Oikein tehty pihattohan on aivan paras vaihtoehto :)
  13. K

    Ei tullut mies kotiin vaikka täällä oli hätä!!

    Pihatto, ei silloin tarvii kaikille karsinoita :)
  14. K

    onko jollain uusin me naiset lehti ja katoisi sieltä ohjeen..

    itse olen hiilarilakossa toistaiseksi, mutta lapsista toi oli ainakin kuulemma hyvää ja söivätkin useemman palan joten ilmeisesti ihan OK. Kinuski epäilytti tuleeks liian makee mut pienten poikien suihin meni ainakin :)
  15. K

    Ei tullut mies kotiin vaikka täällä oli hätä!!

    öö miten sinne talliin vie kun karsinat oli täynnä (orit karsinoissa kuivattelemassa?)
  16. K

    onko jollain uusin me naiset lehti ja katoisi sieltä ohjeen..

    kiitti! nyt leipomaan <3
  17. K

    onko jollain uusin me naiset lehti ja katoisi sieltä ohjeen..

    sivu 70, kinuski-tiikerikakku. kirjoitin lapulle ja lappu katos ja leipoa tekis mieli :)
  18. K

    Näppylät vauvan poskissa?

    mulle on sanottu neukasta että voi laittaa puoliporosenttista kortisonivoidetta niihin ihan hyvin ohuelti.
  19. K

    Näppylät vauvan poskissa?

    joo ihopuhtiainenhan tuo selkeesti :)

Yhteistyössä