Hakutulokset

  1. K

    Sain MLL lahjakortin

    miulle soittivat perhetyöstä et haluanko saada sen. Pitäs hakea ens viikolla :)
  2. K

    Sterilisaation purku?!?

    tää todistaa minusta vaan sen että ne kriteerit pitäs olla tiukemmat sterilisaatioon, kun yllättävän paljon purkujakin kai tehdään.. Itsellä täyttyy vaan toinen kriteeri, ja lääkäri ei ideologisista syistä kirjoittanut mulle lähetettä.. oikeastaan varmaan ihan hyväkin vaikka itselle...
  3. K

    En halua antaa lasta exälle jouluaattona

    missä sanoin niin :DDD Ihanaa vähän heittää bensaa liekkehin kun palstamammat saa hepulin. Nyt mää lähen kattoo telkkaria, jatkakaa ;)
  4. K

    En halua antaa lasta exälle jouluaattona

    Mitä surullista siinä on jos lapset menee joulupäivänä isälleen? Jos eksä on itse sanonut että ei kykene lapsia aattoa pitämään? Lapsen jouluun kuuluu minusta tietyt asiat, sen läsnäolon lisäsi. Tai voisi kai itsekin apsien kanssa vaan käpylehmiä askarrella ja syödä näkkäriä mutta ei se minulle...
  5. K

    En halua antaa lasta exälle jouluaattona

    hitto näitä vastauksia (osaa..) Anna sit ensi viikoksi, vaikka se juhla jääkin väliin? Minä annan lapset isälleen joulupäivänä, en suostuisi että lapset aaton siellä. Onneksi eksäkin tajuaa ettei kykene lapsille kunnon joulua tekemään.
  6. K

    Täälä laskettiin toimeentulotukeen vammaistuki tuloksi.

    vammaistukea ei saa lain mukaan laskea tuloksi.
  7. K

    teen aika raukkamaisesti.mutta vaihtoehtoja ei ole

    mies ei ole ap:n asunnossa kirjoilla, joten jossain muualla kirjat = asuu muualla oikeasti? Lähde ite viikonlopun aikana, kuvaa missä kunnossa asunto muuttaessasi jne. Jätät pöydälle lapun että soronoo. Jos siis mies tosiaan väkivaltainen, arvaamaton jne
  8. K

    Tämän äidin toosa mahtaa olla tuusannuuskana (The Duggar Family with 19 kids)

    onkoha se dokkari tosta perheestä nähtävillä netissä jossain?

Yhteistyössä