Hakutulokset

  1. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    Heippa kaikille! En ole kovin aktiivinen kirjoittaja ollut tämän raskausaikana... Meille kuitenkin syntyi ihana pieni poika viikolla 36+4. Painoa oli kuitenkin aika kivasti 3245g ja pituutta 48cm. Jotenkin sen aavistin, että syntyy ennen aikojaan. Oli hirveä myllääjä masussa, ja nyt itse...
  2. S

    ***Huhti-Hiput 2008 Lokakuussa***

    Heippa taas pitkästä aikaa. Päivisin ei oikein ehi tänne kirjoitella kun touhuun tuon tytön kanssa, eikä oikeen aina jaksakkaan. Näin iltasin on paremmin aikaa ja mielenkiintoa. Mä tunsin ekat liikkeet tuossa 12 viikon paikkeilla. Neuvolassa vähän epäili sitä, että voisko niitä tuntea noin...
  3. S

    ***Huhti-Hiput 2008 Lokakuussa***

    Ultrassa on nyt sitten käyty. Kaikki oli hyvin ja pikkuinen kasvaa normaalisti. Vaikka toista ootellaan niin se ultra on vaan jotenkin niin ihmeellistä katsottavaa. Oltiin koko porukka, mies minä ja pikkuneiti. Onneksi kaikki on hyvin ja voidaan jatkaa odotusta hyvillä mielin. Neuvolassa...
  4. S

    ***Huhti-Hiput 2008 Lokakuussa***

    Jos nyt vihdoin ja viimein jaksaisin jotakin väkertää tänne. Viikkoja on nyt kasassa 12. Nyt vasta alkaa tuntua siltä, että olo on suht normaali. Aivan hirveä väsymys ja paha olo ollut pitkän aikaa. Tämmöistä ei kyllä ensimmäistä odottaessa ollut. Sitten kun olen vielä kaiken päälle ollut kipeä...
  5. S

    Huhti-Hiput 2008

    Mullakin on tosi väsynyt olo koko ajan. Varsinkin kun olen ollut viikon verran kipeä. Kuumetta, yskää ja nuhaa. Onneksi meidän neiti ei ole sairastunut. Ei vaan välillä meinaa millään jaksaa tehdä kaikkea mitä pitäis. Tosin yhden asian tässä tajusin, pelkästään toisen läsnäolokin riittää. Ei...
  6. S

    Huhti-Hiput 2008

    Minäkin liityn joukkoon. Laskettu aika olis 19.4.2008. Hassua olla taas täällä odottajien puolella. Silloin esikoisesta täällä kirjoittelin jonkun verran.
  7. S

    ETSINTÄ!!

    http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?cm=forums&mode=viewtopic&fid=4&tid=350380&page=2
  8. S

    HUono omatunto

    :wave: Täällä on kanssa yks laiska... oon antanu alusta asti purkkiruokia. Hyvin nuokin kelpaa tytölle. Eihän tässä enää kauan mene kun syö samoja sapuskoja kuin muu perhe, että en mä ainakaan siitä pode huonoa omaa tuntoa. Siellähän niitä on tarjolla sitä varten, että niitä käytetään :D
  9. S

    kummalisia parisuhteita

    En mäkään antaisi yöhoitoon lasta, tosin en oo antanu päivähoitoonkaan. Ihan siksi kun ei luonto anna periksi. En kyllä moiti niitä, jotka antaa. Jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee, ei oo minusta yhtä ainoota oikeeta tapaa hoitaa lapsukaisia. Jos joku haluaa kahden keskistä aikaa yöaikaan...
  10. S

    syysvauvat2006

    Täällä kanssa 13.9.2006 syntynyt tyttövauva. Meillä on syöty kanssa soseita jo reilu kuukausi. Menee jo pari lämmintä ateriaa päivässä sekä ilta ja aamupuurot. Näiden välissä vielä rintamaitoa. Neitokaisella on kovat ruokahalut =) Meillä oppi tyttö kääntymään 3kk iässä selältä mahalleen...
  11. S

    Isän tuki synnytyksessä

    En olis kyllä ilman vauvan isän apua pärjänny synnytyksessä alkuunkaan. Isukista oli niin iso tuki turva mulle. Mua ensinnäkin pelotti koko synnytys ihan hirveesti. Oli ihanaa kun toinen oli vieressä koko ajan ja piti kädestä kiinni. Olin ite niin sekopäinen, että oli ihanaa kun toinen oli niin...
  12. S

    alapää synnytyksen jälkeen

    Täällä ei ainakaan neuvolantäti oo kattonu alapäähän, olis minusta ollu kyllä vähän outoa. Noh, joka paikassa vähän eri hommat. Niin ei täälläkään sairaalassa katsottu nuita ompeleita kertaakaan. Kohtua vaan paineltiin. Mulla kävi sillain, että muutama tikki ilmeisesti lähti liian aikaisin pois...
  13. S

    Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

    Ajattelin kanssa, että onkohan ihan hullua haluta jo toista lasta vaikka ensimmäinen lapsi on vasta vajaa 2kk :whistle: Ja mikä parasta, mies on aivan innoissaan toisesta lapsesta. Eli mies pikemminkin "painostaa" minua toisen lapsen tekoon. Meillä on menny tosi kivasti pikkuneidin kanssa ja...
  14. S

    Hämeenlinnasta ystäviä?

    Heippa! Laitoin sulle yksityisviestiä. Vastaile sitten kun ehdit =)

Yhteistyössä