Hakutulokset

  1. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Minäpäs alottelen täällä. :) Toivon tosi paljon että imettäminen onnistuu, ensimmäisen kanssa loppui kahden kk:n jälkeen, kun maitoa ei enää tullut tarpeeksi. jotenkin tuntuu et tuskin onnistuu paremmin tälläkään kertaa.. :unsure: Alkaa niin ärsyttämään tämä huono ja vetämätön olo, liikunnat...
  2. S

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Voi vitsit kun pääsis jo neuvolaan tarkistaan, et onko täällä ketään edes kyyissä, mut vielä odotellaan kaks viikkoa.. :notworthy: eka neuvola vasta 10.11. jolloin viikkoja jo 9+. Mulla on tosi hankala kun ois yhet pikkujoulut 19.11. ja pitäis junalla tulla tunnin matka kotiin niin et pääsisin...
  3. S

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Täällä kans saa syyä vähintään kahen tunnin välein ja kaikki syöminen on aika pakkopullaa, parhaiten maistuu just satsumat ja kurkku :D mäkään en oo viikkoon treenannu ollenkaan, olo ollu sen verran väsähtäny ja huono, mut jospa tää kohta alkais helpottaan.. Maha on ihan järkyttävän turvoksissa...
  4. S

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Mä oon sanonu tytölle et äiti on vähän sairas, niin on vähän paremmin antanu mun rötköttää sohvalla, mut tosiaan viime viikon mies oli aamussa, eli nyt ois eka tällanen tilanne et oikeesti huono olo ja kahestaan tytön kans illat.. Saas nähä, onneks on lastenohjelmat ainaki keksitty :D täällä on...
  5. S

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Täällä on nännit alkanu kipeytyä ja huono olo vaivas koko viikonlopun. Mieskin sano et niinku joku krapulaviikonloppu, mut semmoset oli olotkin! :D Saas nähä miten tää työviikko menee ja illat, kun mies on iltavuorossa ja pitäis tytön kans (reilu 2v.) puuhaa keksiä. Viikkoja nyt 6+4.
  6. S

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Mulla supistukset tuntu nivusissa ja epiduraali toimi vaan toisella puolella, eli puoleksi ilman kivunlievitystä mentiin ekassa synnytyksessä.. :confused: Ja tosiaan ei sitä epiduraalin pistämistä paljon siinä kohti ajattele ku supistuskivut on järkyttävät :D
  7. S

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Mua ei ehkä pelota synnytys, mut on vähä sellanen fiilis että saapa nähä :confused: repesin nimittäin edellisessä synnytyksessä tosi pahasti, kun tyttö oli tulossa olkapää edellä ja ponnistusvaihe oli hidas ja erittäin raskas.. En nyt halua pelotella ensikertalaisia kuitenkaan :) Ääh, tää...
  8. S

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Ai niin 16.6./Skara/27/Oys/2. lapsi
  9. S

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Hei, liityn porukkaan :) Olen lueskellut täällä jo jonkin aikaa, mutta nyt uskaltauduin mukaan. :) Kyseessä toinen raskaus, viikkoja taitaa nyt olla tasan 6, laskettu aika netin mukaan 16.6. Ensimmäinen lapseni (tyttö) on nyt 2 v ja 3 kk. Riskiraskaus kyseessä, koska ensimmäisen raskauden...

Yhteistyössä