Hakutulokset

  1. A

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Voi kurjuuksien kurjuus! Sairaslomalla jälleen. Nyt sitten varmaan äitiysloman alkuun asti. Sunnuntaina sain niin mahtavia supistuksia että ihan varpaita kipristi ja en ole enää palannut ennalleni. Heti kiristää tai supistaa jos jotain yrittää tehdä. Rauhallisesti on kai otettava kun ei ihan...
  2. A

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Täälläkin sairaslomalainen. Me olemme koko perheen voimin sairastaneet urakalla. Mitä ilmeisimmin sikainfluenssan ja pitkän kaavan mukaan. Neljän viikon aikana olen ollut muutaman päivän töissä ja aina takaisin saikulle. Vielä huominen lomaa ja sitten yritetään taas paluuta normaaliin arkeen...
  3. A

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Täällä eräs rokotettu voi huonosti. Eilen sain sikainfluenssa rokotteen ja nyt lämpö nousee, käsi on pikkusen kipee ja olo on nujerrettu. Jalkojakin särkee. Kai se on pakko hakee taas saikkuu huomiselle jos vaan jatkuu. En tiedä mistä johtui, mutta aamulla kohtuviiltoja oli yli kolme TUNTIA...
  4. A

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Mun on pakko tulla hehkuttamaan, kun meillä on lunta sen verran että ollaan perjantaista asti ulkoilut vietetty pulkkamäessä. Ja tosiaan on ulkoiltu tuntitolkulla kun sitä lunta ja intoa nyt on. Ihanaa!!! Tehtiin mäkeen hyppyri, josta voi pulkalla pomppia. Kai se on turha valitella supisteluja...
  5. A

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Neuvolalääkärillä käyty keskiraskauden tutkimuksissa ja kaikki ok. Painoa on tullut kaikkiaan 8 kg, perkele! Paino nousee tarkalleen samanlailla kuin aikaisemmissakin raskauksissa. Toivottavasti myös lähtee samanlailla eli kuudessa viikossa kaikki pois, kiitos. Valittelin lääkärille supistuksia...
  6. A

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Heissan! Jospa minäkin saisin taas ilmastua että remmissä ollaan edelleen. Viimeksi olen kirjotellut joskus lokakuun alkupuolella, muistelisin. Ihmeitä ei kuulu. Lapset sairastaa ja olenkin ollu heidän kanssaan kotona jo kaksi viikkoa ja nyt sitten itsellä mahtava flunssa. Onneksi oli pyhä...
  7. A

    *Helmikuun hurmaajat lokakuussa*

    Voi kääk! Mun supistelut on paljon samanlaisia kuin sinulla Zuh, mutta on niissä aina joku pieni "kipu" mukana eli ei ole kivuttomia. Mulla olisi vielä kaksi kuukautta raakaa työtä ja opiskelua edessä ennen kuin helpottaisi ja mun "työviikot" on aina kuusi päiväisiä. Täytyy vissii miettiä että...
  8. A

    *Helmikuun hurmaajat lokakuussa*

    Zuh, mulle voi laittaa poikaolo. Tää ihan vaan villi arvaus. Ei mitään faktaa. Ja te ketkä ootte saikulla supistusten takia niin millasia supistuksia teillä on? Mua supistelee pitkin päivää nii liikkuessa kuin levossakin. Ei kipeesti (kun vertaa KIPEÄÄN supistukseen), mutta ei...
  9. A

    *Helmikuun hurmaajat lokakuussa*

    Neuvolassa ei ihmeitä. Hb on nyt 123 kun on ollu n. 110 eli parempaan päin. Syke n.140 eli poikaa veikkaan meille. Kaksi poikaa kun jo on ja raskaus sujuu aivan samalla tavalla ja syke on samaa luokkaa niin kai se sukupuolikin pysyy samana. Uskottava teoria, eikö? Muutenkin poika olo. Kai se on...
  10. A

    *Helmikuun hurmaajat lokakuussa*

    Heipä hei! Minulla on tuota raajojen puutumista. Istun melkein aina lattialla ja silloin varsinkin jalat puutuu ja nukkuessa puutuu kädet. Muistaakseni näin on ollu kaikissa raskauksissa ja joku on joskus sanonu jotain mahan painamisesta isoihin verisuoniin. Aika uskottavalta kuulostaa ettei...
  11. A

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Hei taas! En ole juurikaan kirjotellut, kun ei ole ollut oikeen mitään asiaa. Masu kasvaa vauhdilla. Samaa kokoluokkaa olen yykaakoo:n kanssa. Painoa ei onneksi ole viimeviikkoina tullut, kun alkuun sitä tuli niin huimaa vauhtia. Vauvan potkut tunsin eilen ensimmäisen kerran käteenkin...
  12. A

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Laiskiainen taas täällä. Zuh, mulla on ollu vaunuissa/ rattaissa sekä metallisia että kankaisia koreja ja molempiin olen ollu ihan tyytyväinen. Kankaisen pohjalla on kuitenkin levy ja mä olen joskus tunkenut sen täyteen maitotölkkejä ja hyvin on kestäny. Tosin kankainen kerää enemmän likaa...
  13. A

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Pojatx2, missäs olet? Kiireitä kenties? Zuh, Kun ensimmäistä odotat ja mahdollisesti lisää lapsia tulee, niin osta uudet. Kerran kirpaisee, mutta pääset nauttimaan täysin uusista vaunuista. Käytetyissä on aina jotain pikkuvikaa ja suuri osa (ei kaikki) on likaisia enemmän tai vähemmän...
  14. A

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Avilla taas on sekoillut. Tänään oli neuvola ja täti kertoi että viikkoja olisi nyt 19+1. Minä kun luulin että niitä on 18+1. Luotan enemmän neuvolan tätiin kuin itseeni, kumma juttu. Neuvolasa ei ihmeitä, painoa on tullut yhteensä 4 kg (pahus), syke oli 130 ja ei kuulunut kovin hyvin ja...
  15. A

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Vielä palaan painon nousuun. Ystävälläni (hyvin hoikka ja pieni) paino nousi koko raskausaikana n.6 kg ja hän imetti niin pitkään kunnes siirtyivät lehmän maitoon. Edelleen siis rauhoittelen. Zuh, sinäkö pohdiskelet vaunuja? Sama vika täällä, mutta mulla asia on sen verran hyvällä mallilla...
  16. A

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    temple, ei painon tarvitse nousta ollenkaan (riippuen lähtöpainosta). Joillain nousee vain muutaman kilon. Nauti, ettei ole turvotusta ja pääset vähemmällä synnytysen jälkeen kun ei ylimääräistä painoa ole. Mäkin taidan ihan turhaan nillittää painosta, kun aina ennen se on lähtenyt muutamassa...
  17. A

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Avilla ilmoittelee olemassa olostaan. Ei mitään uutta, muuta kuin paisun kuin pullataikina. Ruokaa menee järkyttävät määrät ja ulkonäkö on sen mukainen ja etenkin olo. Käsivarretkin on tuplannut paksuutensa, ei sen vauvan kai siellä pitäs olla??? Painon nousua en tiedä, enkä haluakkaan. Niin...
  18. A

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Matami ja Pöppiäinen, yksityinen äitiysneuvola tekee rakenne ja 3/4D ultria. Netissä 4D ultra hinnaston mukaan oli jotain 170 ekee ja sieltä hinnastosta näkee myös paljonko kela korvaa. Muistaakseni kela orvaa jotain 79 ekee. En muista tuleeko tuohon vielä joku perusmaksu päälle. Ystäväni...
  19. A

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Opiskelut ei ota sujuakseen, joten tulenpa tänne hengailee. Tosi hyvä idea!!! Temple, kiitti vinkistä, mutta meiän vaunut saa ihan maksimissaan maksaa 400 ekee. Ne on niin vähällä käytöllä, kun tää arkinen aherrus monen lapsen kanssa on tässä kotikulmilla. Esikoisella minäkn halusin...
  20. A

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Viikot tarkistettu! Avilla 16+5

Yhteistyössä