Hakutulokset

  1. A

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Matami-mimmi, mun kuopuksella oli matalat sykkeet kun hän oli pari päivää vanha. Olimme yhden ylimääräisen päivän sairaalassa ja vauvalta otettiinsydänfilmi ja neliraajapaineet. Kaikki oli ok ja normaali neuvola seuranta on riittänyt. Lääkäri sanoi että toiset vaan "käynnistyy" hitaammin. Sen...
  2. A

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    Hei, mistä toi silmää iskevä hymiö hyppäs mun tekstiin? Mä en sitä laittanut! Hölmistynyt Avilla
  3. A

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    Hei taas pikästä aikaa. Pikkusen opiskelu kiireet jo helpottaa, stressi tosin ei yhtään. Kyllä joka päivälle vielä puuhaa riittää, sitä ylimääräistä siis. Pojatx2, mulla ihan sama että tästä kolmannesta olen ihan onnesta sekaisin. Toki olen jokaisesta ollut, mutta aikaisemmin olen ollut vähän...
  4. A

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    Tervetuloa piipi pöppiäinen joukkoon kummaan! Minä katoan nyt opiskelujen ihmeelliseen maailmaan ainakin muutamaksi päiväksi, kun mulla ei meinaa tunnit vuorokaudessa riittää. Kun vielä jaksaisi pusertaa puolivuotta niin voisi sitten ottaa lunkisti. Nyt kyrsii ja rankasti kaikki ylimääräinen...
  5. A

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    Hoh hoijaa! Hyvä että täällä on muitakin raatajia kuin minä. Mulla kaksi työtä ja opiskelut ja joskus tuntuu ettei tässä ole mitään järkeä. Noiden lisäksi pitää vielä koluta sieni- ja marjametsät ettei mitään vaan jää keräämättä. Olenkin aina maanantaina TODELLA väsynyt. Nytkin on jalat niin...
  6. A

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    Terveisiä neuvolasta. Hb on 114 eli mulle ihan ok. Rautaa popsin edelleen kun muistan. Sydän äänet kuuluivat hyvin ja ne pelotti kuopusta joka oli neuvolassa mukana. Hän halusi lähteä kotiin. Painoa on tullut 2,8 kg (ärräpäitä!!!). Mulla on seuraava neuvola neljän viikon päästä. Täällä on aluksi...
  7. A

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    Olen vihreä kateudesta niille joille ei aamupala maistu. Mulle maistuu TODELLA hyvällä ruokahalulla aamupala, joku pikku napostelu, lounas (noin kolmen henkilön annos), napostelua, valipala (se kolmen), napostelua, ruokaa ja pikkusen lisää, iltapala ja pientä napostelua ennen nukkumaan menoa...
  8. A

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    Mä liikun aika aktiivisesti, mutta ihan vain lenkkeillen ja hyötyliikuntaa. En saa aikaiseksi että lähtisin jumppatunneille tai muuhun toimintaan mikä olisi tiettyyn kellon aikaan. Haluan liikkua täysin oman rytmini mukaan, tosin se on vähän hankalaa kun on pienä lapsia. Mä kävin uimahallissa...
  9. A

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    Pojatx2, Onnea ultra helpotuksesta. Kirjotettiinkin ihan yhtä aikaa. Avilla
  10. A

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    On ollu kaikenaista kiirettä, etten ole ehtinyt koneelle istahtaa pariin päivään. Oli tullu paljon juttua, mutta nyt en taas yhtään muista mihin piti kommentoida. Minä sieni ja marjahullu olen viettänyt kaiken liikenevän ajan metsässä. Eilen masu jo vähän ilmoitteli liiallisesta kyykistelystä...

Yhteistyössä