Hakutulokset

  1. Nasuliini

    Tyttö kohta 1v5kk, EIKÄ VIELÄ KÄVELE!

    Onneksi löysin tämän ketjun =) :heart: Meillä tyttö täyttää pian vuoden, eikä ryömi, konttaa tai kävele! Lattialla vatsallaan ollessaan liikkuu taaksepäin itseään työntäen ja istuallaankin on jonkinlainen tapa liikkua aina pari metriä johonkin suuntaan :D Konttausentoon hän kovasti olis...
  2. Nasuliini

    vauvani hakkaa minua!

    Ihanaa että on muitakin, olen ollut kovasti huolissani kun tyttäremme repii minua, "lyö", nipistää ja hakkaa päätään päähäni. Myös lattiaan ja pöytään tms, etenkin kun harmittaa.. Tyttö on 11kk
  3. Nasuliini

    Onks jollain painonvartijoiden pistekirjaa? Kertoisitko paljon näissä on?

    Olihan kauheat pisteet avokadolla, onneks en tykkää siitä :saint:
  4. Nasuliini

    Onks jollain painonvartijoiden pistekirjaa? Kertoisitko paljon näissä on?

    En löytänyt Avokadoa, mutta vihossa sanotaan, että jos luettelossa ei erikseen sanota, niin 100g on 1 piste :| Sitten tässä jotain sushiin liittyvää, niistä kun en tiedä mitään, eli muutama piste ja ruoka tässä: Makisushi 1kpl/20g=0,5p, Futomaki 1kpl/50g=1p Oliko yhtään sitä mitä tarkoitit? =)
  5. Nasuliini

    Lastani sanotaan "omituisen näköiseksi" tai "oudon näköinen" Onko muka?

    MITEN JOKU VOI SANOA TOLLASTA!!????? Ei ole ollenkaan sopiva sana kuvaamaan suloista lastasi :heart: Mutta itse en ainakaan enää moisen ihmisen kanssa tekemisissä haluaisi olla!
  6. Nasuliini

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    :wave: Tulin pitkästä aikaa katsomaan onko täällä lisää plussanneita siitä kun viimeksi kävin, mutta ei ole. Onnea kuitenkin vielä heille, jotka ovat sen plussan saaneet :heart: Hirmuisesti olette tekstiä saaneet aikaan, mutta en kaikkea ehtinyt lukea. On paljon uusia, joita on myös suru...
  7. Nasuliini

    Te joilla kaksi autoa, kumpi teillä ajaa sillä paremmalla ja uudemmalla?

    Mies ajaa uudemmalla ja paremmalla, koska ajelee töihin edestakaisin päivässä 140 km ja itse olen kotona :D Mutta, kun ajelen ja mies on kotona, mies ei päästä ajamaan tuolla vanhemmalla =)
  8. Nasuliini

    Ihanaa <3

    Heh, ihan meni spaghetti ja jauhelihakastikelinjalle. Kun mies tulee illalla töistä, on vuorossa itsetehtyjä jauhelihapihvejä kera pottujen ja mausteisen kastikkeen :hug:
  9. Nasuliini

    töktöktök

    Täällä toimii kerrankin hienosti, muuten tökkii tosi usein (*koputtaa puuta*) =)
  10. Nasuliini

    Voiko saada potkut koeajalla??

    whisnefka; unohdin onnitella uudesta työpaikasta, hieno juttu =) Ja oikein paljon plussatuulia sinne teidän suunnalle :heart:
  11. Nasuliini

    Voiko saada potkut koeajalla??

    Kyllä ikävä kyllä pystyy irtisanomaan, irtisanomiseen koeajan puitteissa/päättyessä, ei tarvita kummankaan puolelta mitään syitä/perusteluja.
  12. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Hei, ja todellakin pitkästä aikaa tulin lukemaan kuulumisianne ja katsomaan onko plussanneita, mitä toivon aina kovasti kun tänne tulen. Ainakin Mimmuli ja malttamaton olivat plussanneet, hirmusti onnea :heart: :heart: Ja Eliisa, toivon kovasti että sinulla on kaikki hyvin ja saat hyviä...
  13. Nasuliini

    näin rumaa jälkeä tuli (sis. linkin, ei heikkohermoisille)

    Jestas että minä hermostuisin jos minulle olis sanottu noin tarhassa :headwall: Siis en kyllä hyväksyis että syytetään lapsen villiyttä, hitto mitä touhua :attn:
  14. Nasuliini

    Huhti-Hiput 2008

    Saniaisneiti Ihanaa että teillä on onnistanut noin monen vuoden yrityksen jälkeen :heart: Tervetuloa ja paljon tarrasukkia pikkuselle matkaan! =)
  15. Nasuliini

    Huhti-Hiput 2008

    Tao :hug:
  16. Nasuliini

    Huhti-Hiput 2008

    Tao :hug: Itse olisin kanssa koko viikon ihan helisemässä. Tuo viikon odottelukin tuntuu ikuisuudelta tuollaisessa tilanteessa :'( Pidän peukut pystyssä että siellä on pikkuinen, joka on viikon päästä jo sitten kasvanut :heart: :hug:
  17. Nasuliini

    Huhti-Hiput 2008

    Moona Mullakin on tosiaan valkovuotoa niin paljon, että tuntuu välillä oikein että lorahtaa housuun ja on pakko juosta katsomaan vessaan mitä se oli. Eilenkin oli outoja alavatsakipuja, niin oli koko ajan paniikki mitä sieltä tulee :( Koskahan tässä pystyis hieman rauhoittumaan :/...
  18. Nasuliini

    Huhti-Hiput 2008

    mussu Minä odotan kolmatta lastani, jos jaksat/viitsit laitella etusivulle =) Kiitos!
  19. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Minut voinee ottaa haamuilijoista pois, eli siirtää plussanneisiin :heart:
  20. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Hah, mä arvasin että sä plussaat. Miljoonat halionnittelut :heart: :heart:

Yhteistyössä