Hakutulokset

  1. Aurora72

    Kuvia plussatesteistä

    UP!
  2. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Heipä hei, Kävin sitten aamulla neuvolassa ja eivät suostuneet veritestiä ottamaan. :kieh: Ensin ottavat pissasta testin ja sitten vasta veritesti. Neuvolassa noi pissatestistä otettavat testit ei ole niitä herkimpiä joten siirsimme testin oton perjantaiksi kun ei se näkyisi siinä vielä...
  3. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Taikakuu: Myöhästyneet synttärionnittelut. Olen nyt viimeaikoina keskittynyt vaan omaan napaan :ashamed: On niin jännät paikat tässä ollut.. :p Kyllä siinä haamujen haamu on. :D
  4. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Heikosti näkyy..kamerassa näkyy paljon selkeämmin. Toivottavasti en kuvittele noita viivoja.. :laugh: Niin kova vauvakuume päällä ettäs.. :laugh:
  5. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    http://www.aijaa.com/v.php?i=2683970.jpg
  6. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    [URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=2683908.jpg][IMG] Kokeillaanpas onnistuuko..
  7. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Valokuvasin tuon saamani haamun..(yöllä täällä testailin/kuvasin kun isäntä kuorsasi onnellisena :p ) Ei se mikään vahva haamu ole, mutta jotain ..Oireita on jonkin verran esim.öisin vessassa käyminen (en koskaan normaalioloissa käy öisin vessassa), alavatsa juilinta ja maku/hajuaistin...
  8. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Mulla huomenna neuvolaan aika raskaustestiin. Kuinka herkkä se neuvolan testi on? Jos se otetaan verestä..koska tulokset saa?
  9. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Huomenta kaikille. R Pikkumyykin on aikaisin jalkeilla. Minä heräsin puoli viisi kissaa kiskittelemään, kun oli jäänyt ulos yöksi. Noh..raskaustesti odotti tuolla kaapissa ja tietenkin malttamattomana rupesin testaamaan silloin aamu yöstä :whistle: Aconin kasettitesti..se herkkä. Siihen tuli...
  10. Aurora72

    Pino alkuraskauden hermoilijoille

    Minkälaisia tuntemuksia teillä oli kiinnitymisen aikoihin..tunsitteko sen? Mulla pitäs olla se aika just..jos raskauduin tuosta ovisplussasta. Mitä oireita ennen plussaa?
  11. Aurora72

    Pino alkuraskauden hermoilijoille

    Iltaa Mä sitten kävin ultrassa eilen ja epävarmuus sen kuin jatkuu..raskaana ei ainakaan todistettavasti olla. Nyt kp 40, mutta bongasin oviksen kp32 :o Kohdunnipukka näytti lääkärin mielestä sellaiselta että oisin raskaana..kohdussakin näkyi jokin pieni piste..muttei osannut sanoa oliko se...
  12. Aurora72

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Hei pitkästä aikaa.. Täällä ei edellenkään menkkoja (Kp40). Ultrassa käyty ja raskaana en ollut.. Lääkäri sanoi että kohdunnipukka näytti siltä kuin olisin raskaana.. :o ja kohdussa näkyi jokin piste.. Bongasin oviksen vasta kp32..ja nyt ootellaan jos olisin siitä raskautunu. sehän olisi...
  13. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Heippa, Kirjoitin pitkät pätkät ja sitten se katosi.. :headwall: Ärsyttävää... R pikkumyy: mulla ei ollut noin selkeät haamut..vois sanoa haamujen haamu :D tai kangastus ehkä :laugh: Kiva kun jaksat tsempata muita vaikka itselläsikin ollut vaikeaa. :hug: Mutta eipä se murehtimalla...
  14. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Mullahan se ovulaatio testi näytti plussaa viime viikon ke..sehän ei vielä ultrassa näkyisi. Mitähän ne mun raskaustesti haamut oikein on..muutkin on ne nähnyt. Ei ymmärrä..
  15. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Heipä hei kaikille.. Ultrassa on nyt käyty..epäselvyys jatkuu. :ashamed: Ensin ultrattiin ja lääkäri löysi kohdusta jotain, mutta se oli niin pieni ettei osannut sanoa oliko se jotain vai yhtään mitään. Kohdunsuu/kohdunnipukka kuulemma näytti sellaiselta että olisin raskaana. Limat ja...
  16. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Kiitos kovasti onnitteluista..mutta kovin on epävarma olo. :ashamed: Tulisi edes kunnon plussa, mutta haamuja vaan. Toivottavasti ultrassa selviäisi jotain. Ettei vaan olisi kystia tai jotain muuta..mieskin jo nauraa minulle kun olen aivan hermoheikko :laugh:
  17. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Hei, Testasin aamulla apteekin omalla ja siihen tuli viivanpaikka tai haamujen haamu. Hyvänen aika kun ärsyttää tämä epätietoisuus. :kieh: Ollakko vai eikö olla. Mulla ultra huomenna iltapäivällä, mutta eihän siellä mitään näy jos aivan alussa.
  18. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Huomenia, Täällä ei ole vieläkään kuukautiset alkanu..en ymmärrä. En testannut viikonlopun aikana ollenkaan. Huomenna vois testata vielä kerran. Oisko se ovis ollu vasta kp32..kummallista. Sitä raskaustestiä missä se haamu..näytin sitä työterveyshuollossakin ja hoitaja sanoi sen olevan...

Yhteistyössä