Hakutulokset

  1. Aurora72

    Millä kiertopäivällä teitte plussa testin?

    Sain plussan kp 44 clearbluen herkällä ja kun en uskonut tein vielä apteekin omalla samana iltana plussan. Samana päivänä otettu testi neuvolassa pissasta ja näytti tavallaan negaa. Hoitaja kyllä sanoi aivan kun näkisi siinä jotain väriä. :D Hedelmöitys oli tapahtunut noin kp 33-34. Nyt...
  2. Aurora72

    35v+ odottajat, vol 2

    Anjamarita: minunkin tytön nimi Sara tai oikeastaan sara-sofia mutta kutsutaan saraksi vaan. :D pian 14v. Nätti tyttö sinulla.. :flower:
  3. Aurora72

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Täällä voidaan pahoin kokopäiväisesti Sairaslomaa taitaa tulla ties minne asti..saattaa kestää 3-4 vkoa. Mua myös huimaa jatkuvasti. Ruoka pysyy iltasella joten kuten sisällä..päivällä pysyy hetken ja sitten juostaan pöntölle. Tänäänkin oksentanu ties kuinka monta kertaa. Vatsa on kipeä ja...
  4. Aurora72

    35v+ odottajat, vol 2

    Täällä voidaan pahoin kokopäiväisesti :ashamed: Sairaslomaa taitaa tulla ties minne asti..saattaa kestää 3-4 vkoa. Mua myös huimaa jatkuvasti. Ruoka pysyy iltasella joten kuten sisällä..päivällä pysyy hetken ja sitten juostaan pöntölle. Tänäänkin oksentanu ties kuinka monta kertaa. Vatsa on...
  5. Aurora72

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Iitu2: Sun pitää täyttää se kerhohakemus ja kerhon pitäjän täytyy hyväksyä se ennen kuin pääset keskusteluihin mukaan. Kysyin eilen aivan samaa nimittäin :D
  6. Aurora72

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Missä se kerho puoli on? Oliko tyhmä kysymys..olen käynyt vain näillä yleisillä sivuilla. :xmas:
  7. Aurora72

    35v+ odottajat, vol 2

    Voi ei.. :ashamed: Haleja sinulle Maijamette :hug: Nevi: Joo kyllä raskausoireet rauhoittaa ja oksettaa :laugh: Minulla on se aina ollut niin paha että masennun ja vihaan kaikkia miehiä :D :D Praha oli tosi kaunis kaupunki. Kannattaa mennä. Ekaa kertaa oltiin siellä. Käveltiin...
  8. Aurora72

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Haleja Nirtsulle :hug: Voi ei.. :ashamed: Täällä alkanut olemaan kuvotusta. Töissä aamupäivällä tuli sellainen olo että oksennus lentää..mutta pinnistelin ajatusta vastaan. Täällä töissä ei tiedä kuin yksi työkaveri että odotan. Mies voittoista nämä työkaverit.. :D Ei nyt tuu heti mieleen...
  9. Aurora72

    35v+ odottajat, vol 2

    Heippa kaikille! Kotiuduttiin Prahasta eilen puolen yön aikaan. Aamulla menin reippaana töihin.. |O Olin kyllä aivan toisen asialla. RvaPikkumyy..voih..olisi tosi hienoa jos siellä pikkuinen masussa näin pian menetyksen jälkeen olisi :D :flower: Toivotaan parasta! Minulla alkanut...
  10. Aurora72

    pohojanmaalaiset äidit tänne!

    Nurmosta hei, lapset -94,-98,-00. LA 21.5.09 (ensimmäinen yhteinen) :wave:
  11. Aurora72

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Heipä hei :wave: Prahasta ollaan kotiuduttu viime yönä ja nyt olen jo töissä. Väsy meinaa olla.. |O Täälläpäs on huonoja uutisia, voimia kaikille keskenmenon saaneille :hug: Sitä kun ei kellenkään toivois.. Olotila täällä aika hyvä..etovaa oloa on ilmennyt muutamana päivänä. Saas...
  12. Aurora72

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    6. raskausviikon lopulla alkio on neliviikkoinen ja vasta noin 6 millimetrinen, mutta tarkimmilla ultraäänilaitteilla voidaan jo havaita, että sen alkeellinen sydän sykkii 140-150 kertaa minuutissa. Pää ja selkänikamapylväs erottuvat nyt selvästi, ja alkio on voimakkaasti vatsapuolelle...
  13. Aurora72

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Sydämmensyke näkyy 6 viikon loppupuolella. 7 + 5 pitäisi joko pomppia kiivaasti :D Minä lähden miehen kanssa huomenna Prahaan 4 päiväksi. Nyt hyvä mennä kun ei ole masu tiellä ja vielä kun päästään kahestaan jonnekin. :D :heart: Palailen palstailemaan loman jälkeen.. :wave:
  14. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Kiitos kovasti Lumi-Marja :D Toivotaan että siellä pussissa on jotain.. :D Onnea sinullekin että pian sinullakin tuollainen pieni ihmisen taimi masussa olisi. Huomenna Lähdetään sinne Prahaan. Mukava päästä vähän jonnekin. Vielä kun kahdestaan päästään. :heart: Keskiviikkona sitten...
  15. Aurora72

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Halauksia taaperotx4 :hug: Se on just kamalin pelko että alkaa vuoto ja menee kesken. On niin tätä odottanut... Mullakaan ei kamalasti ole oireita.. turvotusta lähinnä. Luin jostain että jos saanut hormonaalista lääkitystä ennen raskaaksi tuloa..oireet ei ole niin vahvat, koska hormoonit...
  16. Aurora72

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Hei, Ultrassa tuli sitten käytyä ja selvis että mennään 4+5 :D Pari päivää mentiin takapakkia. Sikiötä ei voi vielä nähdä kun niin pikkuinen, mutta sikiöpussi löytyi. :D Laitan teille kuvan http://www.aijaa.com/v.php?i=2748715.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=2748717.jpg Kaksi...
  17. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Parin viikon päästä pitäisi näkyä jo kaikki selvemmin..ehkä tilaan ultran sinne kahden viikon päähän. Oman mielenrauhan takia.. :D
  18. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Hei, Ultrassa on käyty. Sieltä löytyi sikiöpussi ja lääkäri arvio viikot 4 + 5 eli muutama päivä mentiin takapakkia. Sikiötä ei voi vielä nähdä..on niin pieni :heart: :D Tässä kuvat http://www.aijaa.com/v.php?i=2748717.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=2748715.jpg
  19. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Hei, Tässä ultrakuvat http://www.aijaa.com/v.php?i=2746027.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=2746020.jpg Eli tämä on ultrattu kiinnittymisen aikoihin tai kun juuri kiinnitynyt. Pieni musta piste siellä näkyy.. :D Naisen kroppa voi tehdä vaikka minkälaisia temppuja :laugh...
  20. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    RvaPikkumyy: Mähän kävin ultrassa just siihen aikaan kun kiinnityminen on tapahtunut. Näki siellä jonkin mustan pisteen..muttei olut varma oliko se jotain vai ei. Lääkäri sanoi minulle että raskausviikolla 4 näkyy jo jotain ultrassa. Muttei sikiötä..kait joku pussi :D Limakalvo oli mulla...

Yhteistyössä