Hakutulokset

  1. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Ei vaan lupaat niille uuden hienon hiuspampulan tai jotain jokaisesta kilosta jonka äiti pudottaa, niin ne pitää sut ruodussa jatkossakin! :stick: :laugh:
  2. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    ^ Kurja juttu tuo jalka :(. Hyvä sentään että hoitokeino tukee laihdutusta niin saat kaksi kärpästä yhdellä iskulla kun lenkkeilet jalkaa paremmaksi ;) Tosi hyvin on mennyt, olen tosiaan korvannut ne pastat, riisit, perunamuussit ym. kasvisvaihtoehdoilla, ja vaikka ne maistuu tosi hyvältä...
  3. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Ei tämän päivän syömiset onneksi vielä tuohon kaadu, kokonaisuus kuitenkin ratkaisee niin voit vielä tasapainottaa tilannetta loppupäivän syömisillä :)
  4. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Mä käytän usein vedenkeitintä hyväkseni kun laitan aamu- tai iltapuuroja. Kun laittaa lautaselle niitä minuutin "pikahiutaleita" ja päälle vedenkeittimestä kuumaa vettä, puuro valmistuu ihan siinä lautasella sillä aikaa kun teen muita aamutoimia. Välillä voi käydä sekoittamassa ja lisätä...
  5. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Miksi sä syöt illalla liikaa? Onko sulla liian kova nälkä, tylsää, muuten vaan joku naposteluhimo...? Kannattaa lähteä miettimään sitä syytä, niin on helpompi löytää keinot millä taistella vastaan :) Tervetuloa!
  6. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Tervetuloa mun puolesta! :wave: Mä ihan perinteisesti lasken kaloreita, käytän kiloklubin ruokapäiväkirjaa. Hiilihydratteja rajoitan. Paljon siis kasviksia ja marjoja, sopivasti pehmeitä rasvoja ja runsasproteiinista ruokaa, hieman kuitupitoisita viljatuotteita (esim. puuroa) ja hedelmiä...
  7. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    En tiedä vielä otanko myöhemin käyttöön jonkin herkkupäivän, mun ei varsinaisesti tee mieli esimerkiksi karkkia tai muuta makeaa, vaan yleensä vedän just jotain pastaa ja muuta ruokaa liikaa... Kun saan tän kunnolla käyntiin, pidän ehkä lomaa kaloreiden laskemisesta ym. joku päivä ja otan vähän...
  8. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Mehän ei ollenkaan onnitella sua vauvan syntymästä, vaan kysytään heti, että ET KAI SYÖNYT SYNNÄRIN SOKERIKIISSELEITÄ! :laugh: No ei, ei sitä nyt heti tarvii olla kaloreita laskemassa (ainakaan vielä synnytyssalissa :xmas: ). Mä jouduin lisäämään yhden välipalan tän päivän syömisiin mutta...
  9. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Mullakaan ei ole mitään ongelmia saada juotua riittävästi, mulla on niin usein jano että olen jopa epäillyt diabetesta, mutta selvisin sokerirasituksesta puhtain paperein, arvot oli kyllä lähellä rajaa.. Mulla on jo ollut rd ja sukurasitus ja omenavartalo lisää riskiä entisestään, niin nyt on...
  10. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Mä koitan nyt jonkin aikaa vähentää hiilareita, koska mulla on ihan mahdoton pasta/pitsa/riisi/leipäriippuvuus. Kohtuudessa pysyminen on niin vaikeaa, että on helpompi olla ilman, ainakin näin aluksi. Lisäksi hiilaritankkaus tuntuu aiheuttavan turvotusta ja väsymystä, ja kärsin pahasti...

Yhteistyössä