Hakutulokset

  1. A

    Aikamoinen puutarha

    Veikkaan että tuo K:lle kirjoittanut henkilö on se, joka ei toivonut näkevänsä häntä lavalla ollenkaan.
  2. A

    Aikamoinen puutarha

    Noh noh, eikö se mennyt niin, että negatiivinen valittaminen pilaa ketjun kivan ilmapiirin!? Tsot tsot
  3. A

    Aikamoinen puutarha

    Hei! Pirts pirts! Muista olla vain iloinen, positiivinen ja pirteä!
  4. A

    Aikamoinen puutarha

    No juu ei ole ei tiedän sen totta kai mutta helpottaa vähän kun saa äristä!
  5. A

    Aikamoinen puutarha

    Älä koita määräillä täällä kuka tänne saa kirjoittaa. Hypi yli jos herkkähipiäsi ei kestä kritisointia.
  6. A

    Aikamoinen puutarha

    No, pieleen menivät vain Ei ole siitä kysymys. Vaan siitä, että oikeasti tuota keikkaa sattui katsoa. Sinä siinä pistät omia luulojasi toisen päähän, jos oletat, että fani pitää artistia toiveautomaattina. Se vaan, että KAIKKI BIISIT SOITETAAN NYT NOILLA KEIKOILLA, miksi ei soitettu Nordic...
  7. A

    Aikamoinen puutarha

    Mua kyllä kyrsii se, ettei Suomessakin kuultu kaikkia biisejä, mutta en tosiaan oo tuo kirjoittaja, joka oli siihen myös pettynyt. Meitä oli kaksi tosifania, joille tuon keikan katsominen oli ennemmin kuin puukon kääntöä haavassa, kuin ilo. Tämä toinen on viestitellyt K:lle, en minä.
  8. A

    Aikamoinen puutarha

    Mä en sitten ollut tuo, joka oli kirjoittanut K:lle ja saanut vastauksen. Enkä pommittanut kymmenillä viesteillä Jokereita.
  9. A

    Aikamoinen puutarha

    I was watching the same... Well fitting, indeed!
  10. A

    Aikamoinen puutarha

    Mä en kestä miten tää nyt tänään taas tällaiseksi meni, mun ois pitänyt pystyä tänään kotitöihin! 😅

Yhteistyössä