Hakutulokset

  1. A

    Aikamoinen puutarha

    Kuten?
  2. A

    Aikamoinen puutarha

    Noup
  3. A

    Aikamoinen puutarha

    Nytkin suutuitte VAIN, koska kirjoitin, että prkl kun J O ei soittanut kaikkia viisejään Suomessa!!!! Se loukkasi teitä :D
  4. A

    Aikamoinen puutarha

    Ei ole. Se on joku toinen.
  5. A

    Aikamoinen puutarha

    Eihän ole, vaan joku toinen.
  6. A

    Aikamoinen puutarha

    No en todellakaan ole. Ihan harhaista kun täällä tosiaankin on toinen kirjoittaja. Plus eivät artistit varmaan sen perusteella fanejaan hylkää, jos joku siellä on hankala.
  7. A

    Aikamoinen puutarha

    Ihan turhaan oot huolissasi, näitä ilkeitä kommentoijia ei voi samalla mitalla vastailu satuttaa
  8. A

    Aikamoinen puutarha

    Mä oon näköjään laittanut K:lle viestejä (1/päivämäärä) 2.6. (”Oliko lunta?”) 3.6. (kehunut miten hänessä on ihmeellinen taika - tuo ihmisille energiaa) 9.6. (kysellyt saisko liveä suoratoistopalveluihin + kysellyt Kovista ja Morgania niihin) 5.7. (”Tää on kyl niin paras!”) 21.9. (Ihastelua kun...
  9. A

    Aikamoinen puutarha

    Niin? Mä en oo laittanut Kärtsälle ”samaan aikaan” viestejä, vaan joitain kertoja. Ja ei ole ihme että ainakin kaksi ihmistä kokee fyysistä kipua seurata konsertteja, joissa tulee itsen hartaasti toivomia biisejä. OT on mulle oikeasti tärkeä biisi
  10. A

    Aikamoinen puutarha

    Tällä tasolla on järkevä keskustelu jos joku ei oo silleen et ihanaa
  11. A

    Aikamoinen puutarha

    K:lle oon laittanut 4-5 viestiä ikinä ja ne on lähes kaikki reaktioita stooreihin.
  12. A

    Aikamoinen puutarha

    Mun viestejä ei ole ottanut kuin yhden kesäkuussa. Se oli Tolkieniin liittyvä.
  13. A

    Aikamoinen puutarha

    Ja siis ei tämmöinen ole mun koko elämä, kun tunteen purkaa niin sen saa käsiteltyä ja sitä ei sitten tartte märehtiä kuukausikaupalla.
  14. A

    Aikamoinen puutarha

    Silti on todella ikävää katsoa nyt täysiä keikkasettejä, kun Suomessa saatiin vajaa. Ja nimenomaan valitin jo kesällä setin lyhyyttä (toki perustuen UK:n keikkoihin, missä se oli vielä lyhyempi). Ettepä te besserwisserit silloinkaan nähneet, että se setti oikeasti voi olla pitempi. Keksitte vain...
  15. A

    Aikamoinen puutarha

    Se vaan on tyhmä pointti, koska ei ollut asia mistä valitin.
  16. A

    Aikamoinen puutarha

    Halusin! Mä oon tässä näiden kahden takia nimenomaan mukana. Pääasiassa.
  17. A

    Aikamoinen puutarha

    En mäkään ole aiemmin kokenut näin, mutta en ole aiemmin muiden artistien osalta siis ikinä seurannut mitä muilla keikoilla on. Ja useimmilla artisteilla vaihtelee 1-3 biisiä, ei näin, että niitä voi olla 5-6 enemmän.
  18. A

    Aikamoinen puutarha

    Ehei, mä nimenomaan halusin nähdä K:n lavalla mukana!
  19. A

    Aikamoinen puutarha

    Vähä-älyiset valittaa, aivottomilla kommenteilla. Jos joku sanoo, että miksei Nt:lla soitettu kaikkia biisejä, niin siihen nyt vaan on tyhmää vastata, että toivo yksityiskonserttia, kun ei noi muutkaan keikat, joilla kaikki biisit on soitettu, ole sellaisia olleet!!!
  20. A

    Aikamoinen puutarha

    Kellä niistä on Apple watch? :P

Yhteistyössä