Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Vähä-älyiset valittaa, aivottomilla kommenteilla. Jos joku sanoo, että miksei Nt:lla soitettu kaikkia biisejä, niin siihen nyt vaan on tyhmää vastata, että toivo yksityiskonserttia, kun ei noi muutkaan keikat, joilla kaikki biisit on soitettu, ole sellaisia olleet!!!
 
vierailija
Olen laittanut 21.9 neljä viestiä, 22.9 kaksi viestiä, 23.9 (vastauksen jälkeen, sama päivä, jolloin Jokerit lähtivät) 4 viestiä, 24.9 yhden viestin, 26.9 kolme viestiä, 28.9 (taas vastauksen jälkeen) 2 viestiä, 8.10 3 viestiä, 1.11 seitsemän viestiä, 2.11 viisitoista viestiä ja 3.11 neljä viestiä. Näiden jälkeen en ole laittanut mitään, on nähnyt. Ei viitsi nähdä vaivaa vastatakseen ja en tiedä onko vttu edes lukenut kunnolla. Se niistä hehkutetuista SOSIAALISISTA taidoista ja siitä että kaikilla on vain hyvää sanottavaa. No, mulla on vaan huonoa!!
 
vierailija
Olen itse fanittanut yhtä bändiä yli kaksikymmentä vuotta ja käynyt kymmenillä heidän keikoilla. Kiertueet vaihtelee. Se on ihan normaalia. Joskus keikat on superimpia kuin toisinaan syystä tai toisesta. Mutta jos oikeasti tykkäät bändistä saat kyllä jokaisesta keikasta paljon vaikka et saa kaikkea mitä toivot. Ensikerralla sitten vaan uudestaan. Ikinä en kehtaisi vaatia bändiltä yhtään mitään.
 
vierailija
Olen laittanut 21.9 neljä viestiä, 22.9 kaksi viestiä, 23.9 (vastauksen jälkeen, sama päivä, jolloin Jokerit lähtivät) 4 viestiä, 24.9 yhden viestin, 26.9 kolme viestiä, 28.9 (taas vastauksen jälkeen) 2 viestiä, 8.10 3 viestiä, 1.11 seitsemän viestiä, 2.11 viisitoista viestiä ja 3.11 neljä viestiä. Näiden jälkeen en ole laittanut mitään, on nähnyt. Ei viitsi nähdä vaivaa vastatakseen ja en tiedä onko vttu edes lukenut kunnolla. Se niistä hehkutetuista SOSIAALISISTA taidoista ja siitä että kaikilla on vain hyvää sanottavaa. No, mulla on vaan huonoa!!
Ei jumankauta mitä??
 
Olen itse fanittanut yhtä bändiä yli kaksikymmentä vuotta ja käynyt kymmenillä heidän keikoilla. Kiertueet vaihtelee. Se on ihan normaalia. Joskus keikat on superimpia kuin toisinaan syystä tai toisesta. Mutta jos oikeasti tykkäät bändistä saat kyllä jokaisesta keikasta paljon vaikka et saa kaikkea mitä toivot. Ensikerralla sitten vaan uudestaan. Ikinä en kehtaisi vaatia bändiltä yhtään mitään.
En mäkään ole aiemmin kokenut näin, mutta en ole aiemmin muiden artistien osalta siis ikinä seurannut mitä muilla keikoilla on. Ja useimmilla artisteilla vaihtelee 1-3 biisiä, ei näin, että niitä voi olla 5-6 enemmän.
 
vierailija
Olen laittanut 21.9 neljä viestiä, 22.9 kaksi viestiä, 23.9 (vastauksen jälkeen, sama päivä, jolloin Jokerit lähtivät) 4 viestiä, 24.9 yhden viestin, 26.9 kolme viestiä, 28.9 (taas vastauksen jälkeen) 2 viestiä, 8.10 3 viestiä, 1.11 seitsemän viestiä, 2.11 viisitoista viestiä ja 3.11 neljä viestiä. Näiden jälkeen en ole laittanut mitään, on nähnyt. Ei viitsi nähdä vaivaa vastatakseen ja en tiedä onko vttu edes lukenut kunnolla. Se niistä hehkutetuista SOSIAALISISTA taidoista ja siitä että kaikilla on vain hyvää sanottavaa. No, mulla on vaan huonoa!!
Herranjumala sä olet sekaisin. Hae oikeasti apua, tällainen ei ole tervettä fanin käytöstä!
 
vierailija
En mäkään ole aiemmin kokenut näin, mutta en ole aiemmin ikinä seurannut mitä muilla keikoilla on. Ja useimmilla artisteilla vaihtelee 1-3 biisiä, ei näin, että niitä voi olla 5-6 enemmän.
Kyllä vaihtelee. Ja kun on vanhempi bändi välillä tulee niitä just omia lemppareita. Välillä semmoisia ihan ok vaan ja uudempia. Voi olla kappaleiden määrästä eroa. Voi olla fiiliksestä eroa ja vaikka ja mitä. Ei kannata olla katkera ihminen. Pilaat itseltäsi kaiken
 
vierailija
Jos olisit fiksu, pyytäisin ensinnäkin anteeksi noita todella epäsopivia kommentteja vähäisestä älystä ja vammaisuudesta. Etkö oikeasti tajua, miten ilkeältä ja törkeältä kuulostat? Vastaa nyt tähän äläkä ohita kuten yleensä.
 
vierailija
Olen laittanut 21.9 neljä viestiä, 22.9 kaksi viestiä, 23.9 (vastauksen jälkeen, sama päivä, jolloin Jokerit lähtivät) 4 viestiä, 24.9 yhden viestin, 26.9 kolme viestiä, 28.9 (taas vastauksen jälkeen) 2 viestiä, 8.10 3 viestiä, 1.11 seitsemän viestiä, 2.11 viisitoista viestiä ja 3.11 neljä viestiä. Näiden jälkeen en ole laittanut mitään, on nähnyt. Ei viitsi nähdä vaivaa vastatakseen ja en tiedä onko vttu edes lukenut kunnolla. Se niistä hehkutetuista SOSIAALISISTA taidoista ja siitä että kaikilla on vain hyvää sanottavaa. No, mulla on vaan huonoa!!
Eli 43 nopeasti laskettuna. Herranjumala, neljäkymmentäkolme.
 
vierailija
Olen laittanut 21.9 neljä viestiä, 22.9 kaksi viestiä, 23.9 (vastauksen jälkeen, sama päivä, jolloin Jokerit lähtivät) 4 viestiä, 24.9 yhden viestin, 26.9 kolme viestiä, 28.9 (taas vastauksen jälkeen) 2 viestiä, 8.10 3 viestiä, 1.11 seitsemän viestiä, 2.11 viisitoista viestiä ja 3.11 neljä viestiä. Näiden jälkeen en ole laittanut mitään, on nähnyt. Ei viitsi nähdä vaivaa vastatakseen ja en tiedä onko vttu edes lukenut kunnolla. Se niistä hehkutetuista SOSIAALISISTA taidoista ja siitä että kaikilla on vain hyvää sanottavaa. No, mulla on vaan huonoa!!
No en minäkään vastais tai ees lukis jos joku sekopää tunkis tollasen määrän viestejä. Ja voin vaan kuvitella millasia ne viestit on ollu. Järkyttävää ja hemmetin pelottavaa myös.
 
Kyllä vaihtelee. Ja kun on vanhempi bändi välillä tulee niitä just omia lemppareita. Välillä semmoisia ihan ok vaan ja uudempia. Voi olla kappaleiden määrästä eroa. Voi olla fiiliksestä eroa ja vaikka ja mitä. Ei kannata olla katkera ihminen. Pilaat itseltäsi kaiken
Silti on todella ikävää katsoa nyt täysiä keikkasettejä, kun Suomessa saatiin vajaa. Ja nimenomaan valitin jo kesällä setin lyhyyttä (toki perustuen UK:n keikkoihin, missä se oli vielä lyhyempi). Ettepä te besserwisserit silloinkaan nähneet, että se setti oikeasti voi olla pitempi. Keksitte vain syitä miksi niin oli ihan ok ja HYVÄ.
 

Yhteistyössä