vierailija
Eli sinä.Veikkaan että tuo K:lle kirjoittanut henkilö on se, joka ei toivonut näkevänsä häntä lavalla ollenkaan.
Eli sinä.Veikkaan että tuo K:lle kirjoittanut henkilö on se, joka ei toivonut näkevänsä häntä lavalla ollenkaan.
Ehei, mä nimenomaan halusin nähdä K:n lavalla mukana!Eli sinä.
ja nyt on Ao3 semmoinen uusi fan artti missä ollaan päästy itse asiaan. Mä painun sinne Tommyn kellariin öitä.Upottaa huulet Boitsun pehmeään kaulaan.
Älä yritä nyt.Veikkaan että tuo K:lle kirjoittanut henkilö on se, joka ei toivonut näkevänsä häntä lavalla ollenkaan.
Et halunnut, sen tietää kaikki.Ehei, mä nimenomaan halusin nähdä K:n lavalla mukana!
Ei jumankauta mitä??Olen laittanut 21.9 neljä viestiä, 22.9 kaksi viestiä, 23.9 (vastauksen jälkeen, sama päivä, jolloin Jokerit lähtivät) 4 viestiä, 24.9 yhden viestin, 26.9 kolme viestiä, 28.9 (taas vastauksen jälkeen) 2 viestiä, 8.10 3 viestiä, 1.11 seitsemän viestiä, 2.11 viisitoista viestiä ja 3.11 neljä viestiä. Näiden jälkeen en ole laittanut mitään, on nähnyt. Ei viitsi nähdä vaivaa vastatakseen ja en tiedä onko vttu edes lukenut kunnolla. Se niistä hehkutetuista SOSIAALISISTA taidoista ja siitä että kaikilla on vain hyvää sanottavaa. No, mulla on vaan huonoa!!
En mäkään ole aiemmin kokenut näin, mutta en ole aiemmin muiden artistien osalta siis ikinä seurannut mitä muilla keikoilla on. Ja useimmilla artisteilla vaihtelee 1-3 biisiä, ei näin, että niitä voi olla 5-6 enemmän.Olen itse fanittanut yhtä bändiä yli kaksikymmentä vuotta ja käynyt kymmenillä heidän keikoilla. Kiertueet vaihtelee. Se on ihan normaalia. Joskus keikat on superimpia kuin toisinaan syystä tai toisesta. Mutta jos oikeasti tykkäät bändistä saat kyllä jokaisesta keikasta paljon vaikka et saa kaikkea mitä toivot. Ensikerralla sitten vaan uudestaan. Ikinä en kehtaisi vaatia bändiltä yhtään mitään.
Halusin! Mä oon tässä näiden kahden takia nimenomaan mukana. Pääasiassa.Et halunnut, sen tietää kaikki.
Herranjumala sä olet sekaisin. Hae oikeasti apua, tällainen ei ole tervettä fanin käytöstä!Olen laittanut 21.9 neljä viestiä, 22.9 kaksi viestiä, 23.9 (vastauksen jälkeen, sama päivä, jolloin Jokerit lähtivät) 4 viestiä, 24.9 yhden viestin, 26.9 kolme viestiä, 28.9 (taas vastauksen jälkeen) 2 viestiä, 8.10 3 viestiä, 1.11 seitsemän viestiä, 2.11 viisitoista viestiä ja 3.11 neljä viestiä. Näiden jälkeen en ole laittanut mitään, on nähnyt. Ei viitsi nähdä vaivaa vastatakseen ja en tiedä onko vttu edes lukenut kunnolla. Se niistä hehkutetuista SOSIAALISISTA taidoista ja siitä että kaikilla on vain hyvää sanottavaa. No, mulla on vaan huonoa!!
Se vaan on tyhmä pointti, koska ei ollut asia mistä valitin.Pointti on se, että VAIN SILLOIN VOIT EDES YRITTÄÄ PÄÄTTÄÄ SISÄLLÖSTÄ.JOLTAIN OSIN. Muuten sisältöön vaikuttavat muut ihmiset ja tekijät.
Ja todellakin olet tuo aiemmin tänne kirjoittanut
Kyllä vaihtelee. Ja kun on vanhempi bändi välillä tulee niitä just omia lemppareita. Välillä semmoisia ihan ok vaan ja uudempia. Voi olla kappaleiden määrästä eroa. Voi olla fiiliksestä eroa ja vaikka ja mitä. Ei kannata olla katkera ihminen. Pilaat itseltäsi kaikenEn mäkään ole aiemmin kokenut näin, mutta en ole aiemmin ikinä seurannut mitä muilla keikoilla on. Ja useimmilla artisteilla vaihtelee 1-3 biisiä, ei näin, että niitä voi olla 5-6 enemmän.
Eli 43 nopeasti laskettuna. Herranjumala, neljäkymmentäkolme.Olen laittanut 21.9 neljä viestiä, 22.9 kaksi viestiä, 23.9 (vastauksen jälkeen, sama päivä, jolloin Jokerit lähtivät) 4 viestiä, 24.9 yhden viestin, 26.9 kolme viestiä, 28.9 (taas vastauksen jälkeen) 2 viestiä, 8.10 3 viestiä, 1.11 seitsemän viestiä, 2.11 viisitoista viestiä ja 3.11 neljä viestiä. Näiden jälkeen en ole laittanut mitään, on nähnyt. Ei viitsi nähdä vaivaa vastatakseen ja en tiedä onko vttu edes lukenut kunnolla. Se niistä hehkutetuista SOSIAALISISTA taidoista ja siitä että kaikilla on vain hyvää sanottavaa. No, mulla on vaan huonoa!!
Sinähän mesosit siitä ettet halua K:ta lavalle ennen NT:tä. Kyllä täällä muistetaan. Hyi kuinka ilkeä olet ja vielä häiriköit artisteja. Mene jo itseesi.Halusin! Mä oon tässä näiden kahden takia nimenomaan mukana. Pääasiassa.
No en minäkään vastais tai ees lukis jos joku sekopää tunkis tollasen määrän viestejä. Ja voin vaan kuvitella millasia ne viestit on ollu. Järkyttävää ja hemmetin pelottavaa myös.Olen laittanut 21.9 neljä viestiä, 22.9 kaksi viestiä, 23.9 (vastauksen jälkeen, sama päivä, jolloin Jokerit lähtivät) 4 viestiä, 24.9 yhden viestin, 26.9 kolme viestiä, 28.9 (taas vastauksen jälkeen) 2 viestiä, 8.10 3 viestiä, 1.11 seitsemän viestiä, 2.11 viisitoista viestiä ja 3.11 neljä viestiä. Näiden jälkeen en ole laittanut mitään, on nähnyt. Ei viitsi nähdä vaivaa vastatakseen ja en tiedä onko vttu edes lukenut kunnolla. Se niistä hehkutetuista SOSIAALISISTA taidoista ja siitä että kaikilla on vain hyvää sanottavaa. No, mulla on vaan huonoa!!
Moni fani laittaa viestejä jatkuvasti!!Eli 43 nopeasti laskettuna. Herranjumala, neljäkymmentäkolme.
Silti on todella ikävää katsoa nyt täysiä keikkasettejä, kun Suomessa saatiin vajaa. Ja nimenomaan valitin jo kesällä setin lyhyyttä (toki perustuen UK:n keikkoihin, missä se oli vielä lyhyempi). Ettepä te besserwisserit silloinkaan nähneet, että se setti oikeasti voi olla pitempi. Keksitte vain syitä miksi niin oli ihan ok ja HYVÄ.Kyllä vaihtelee. Ja kun on vanhempi bändi välillä tulee niitä just omia lemppareita. Välillä semmoisia ihan ok vaan ja uudempia. Voi olla kappaleiden määrästä eroa. Voi olla fiiliksestä eroa ja vaikka ja mitä. Ei kannata olla katkera ihminen. Pilaat itseltäsi kaiken
Ja kehtaa vielä postata sen tänne, siis mitä hele? Harmi, et tää yks pilaamassa suomalaisten fanien mainetta, ei oo normaalia käytöstä, vaan häiriköintiä ja vainoamista, jota toki nähty ihan riittämiin palstallakin.Eli 43 nopeasti laskettuna. Herranjumala, neljäkymmentäkolme.