Hakutulokset

  1. Crystal83

    Hoitountuvikot Alkukäynnille menossa 2013

    Tännehän on tullut paljon juttua. Kiitokset tervetulotoivotuksista! :) StellaI Saa kysyä. Eli sairastuin epilepsiaan viime vuonna. Kohtauksia ei ole tullut sen jälkeen kun sain lääkityksen. Mutta tilannetta seuraillessa vierähti vuosi. Epilepsialääkityshän voi aiheuttaa sikiövaurioita, mutta...
  2. Crystal83

    Hoitountuvikot Alkukäynnille menossa 2013

    Täältähän löytyikin sopivalta tuntuva ketju! :) Eli meillä alkoi vauvan yritys kesällä 2011. Vuoden verran yritettiin kunnes sairastumiseni takia yritys piti keskeyttää vuodeksi. Nyt on lääkitys kunnossa ja tällä viikolla saatiin lupa jatkaa yritystä. Ehkäisynä meillä on ollut pelkkä keskeytetty...
  3. Crystal83

    Esikoista yrittämään 2012

    Voi harmi että tää alkaa kuivua kasaan. :( Itsekään ei tule käytyä kun ollaan yritystauolla. Mut mielelläni oisin tänne palannut takaisin loppuvuodesta.
  4. Crystal83

    Esikoista yrittämään 2012

    Oon aina välillä käyny kurkkimassa mutta ei oo tullu kirjoiteltua. pikkumy Kovasti jaksamisia! Varmasti teit oikean ratkaisun. Hennu Onpas sulla jo raskaus pitkällä! :heart: Niin hieno juttu. lenkkari En oo tainnut vielä onnitella, joten kovasti onnea sinne!! :heart: Mircea...
  5. Crystal83

    Esikoista yrittämään 2012

    Oon käyny täällä välillä aina kurkkimassa, mut ei oo tullu kirjoiteltua. Vissyliini Onnea! :) Oikeastaan ajattelin infota, jos joku ei vielä oo huomannu. Eli Yle Fem -kanavalla alkaa tänään ruotsalaissarja Hartain toive: lapsi. "1/6. Lapsettomuudesta kärsivät nuoret ovat valmiita...
  6. Crystal83

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Taustailijat olikin näköjään tuolta hävitetty. Mutta tulin nyt kertomaan että meille tuli puolen vuoden yritystauko lääkärin määräyksestä minun sairauden takia. Harmittaa, mutta eihän tälle mitään voi. Ja välillä ollut niin kova stressi yrityksestä että ehkä tää on ihan hyväkin juttu. Siihen...
  7. Crystal83

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Hennu Tosi paljon onnea! Ihania uutisia täällä! :heart: Piti tulla kurkkimaan, mutta nyt oikeasti pidän jonkin aikaa palstataukoa. Palstailu kun lisää vauvakuumetta ja sitten ei voi muuta taas ajatellakaan. Ja jatkuvasta vauvakuumeesta tulee vaan paha mieli.
  8. Crystal83

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Täti on täällä taas. :| Ja tasan 28 päivää oli taas kierto. Vaikka oviskin tuli 1-2 päivää myöhemmin kuin viimeks. Gyne niin väitti että oviksen ja kuukautisten väli on AINA sama. Joopa joo. Minut voi varmaan siirtää taustalle. Ensi kierto ainakin jää välistä. Katsotaan nyt milloin jatkuu taas...
  9. Crystal83

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    another Voi harmi. Mutta sitten tosiaan vapun viettoa suunnittelemaan! :) puuhis Toivottavasti ne menkat älyäis tulla ihan omin avuin. ON Tänään ei mitään tuntemuksia alamahassa. Pientä vuotoa on tullut. Oishan se kiva jos ne menkat alkais heti kunnon vuodolla. Sit kun tuhruttelua jatkuu...
  10. Crystal83

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Hennu Hienoa että ehditte talletella kuitenkin. :) Se on niin tylsää jos jää kierto välistä. puuhis Harmi että jäi ovis välistä. :( Mutta nyt sitten kunnon juhlintaa vappuna! Pionia Pieni nollaus tekee kyllä hyvää välillä, varsinkin kaiken yritysstressin keskellä! another Voi harmi jos...
  11. Crystal83

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    bonus Jännä tilanne siellä. Hyvät hermot sulla jos jaksat vappuun asti odotella. :laugh: ON Normaalit PMS-oireet alkaa pikkuhiljaa hiipiä paikalle. Tää kierto on todennäköisesti 29-30 päivää. Voishan sitä ehkä perjantaina testailla jos ei oo tiputtelu alkanu kun la tai su pitäis alkaa kunnon...
  12. Crystal83

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    melassi Oli varmasti hieno hetki saada varmistus että pikkuinen sieltä löytyy. :heart: Vissyliini Aina hyvä juttu jos ovis sattuu vapaapäiville. ;) ON Mulla on siis kyse aika pitkäaikaisesta lääkityksestä ja joudun sitä raskaana ollessakin käyttämään. Mutta jos ei nyt tärppää niin ainakin...
  13. Crystal83

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Hennu Toivottavasti isäntä on huomenna pirteämpi, eihän se välttämättä ole liian myöhäistä ollenkaan. :) ON Ei täälläkään aina nuo yritykset ihan putkeen mene. Tällä kertaa talletuksia oli 2-4 päivää ennen ovista. Meni testailutkin sekaisin oman sairastumisen takia. Ja ensi kierto pitääkin...
  14. Crystal83

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Miramei Ihan kamala juttu! :( Kovasti jaksamisia sinne!! :hug: ON Eilen sain hymynaaman digitestiin. Mutta perjantaina jäi testaamatta kokonaan, joten en tiedä oisko silloin jo näkynyt. Oon ollut sairaana joten viime talletukset oli torstaina. Ei ihan nappiin menny tää kierto. Kattoo jos...
  15. Crystal83

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    millimolli ja puuhis Pahoittelut menkoista. :( Tosi kurjaa puuhis kun haamut muuttui negaksi. :hug: Mutta ehkä ensi kerralla tärppää oikeasti! ON Ei vielä tänään tullut hymynaamaa digitestiin. Viimeks oli tää kiertopäivä kun ovisplussan sain. Pitää jatkaa huomenna testailua. Ja tänään pitäis...
  16. Crystal83

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    puuhis Eihän toisilla tuossa vaiheessa välttämättä vielä edes näy mitään! Eli aika hyvältä vaikuttaa nuo haamut. :) Liv Onnea! Itse en oo ikinä saanut mihinkään testiin edes haamuja. Täälläkin on muuten nyt Royal gelee käytössä sekä miehellä että mulla. :D
  17. Crystal83

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Pamsku Hyvän viestin laitoit naapureille. :laugh: Ei kyllä jaksais jatkuvasti tollasta kuunnella. puuhis Hyvältä vaikuttaa tilanne! :heart: Jos se päättäminen nyt auttoi! :D Hyvä tuo siiderihuijaus. Pitäis varmaan alkaa säästää tyhjiä pulloja ettei sitten tarvii kaadella siideriä viemäristä...
  18. Crystal83

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    melassi Onnea!!! :heart: Mikäs oli tän kierron taktiikka?? :D Vois ottaa mallia.
  19. Crystal83

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Ei kai se alkoholi voi niin paha olla siittiöille? Juopotkin lisääntyy vahingossa vähän väliä. :$ Itse oon aika vähän ottanut, mutta kyllä välillä tulee juotua. Nyt pari kiertoa oon vältellyt juomista oviksesta asti. Mut ihan hyvää vois toisaalta tehdä joku viinilasillinen. Rentoutuminenkaan ei...
  20. Crystal83

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Mulle voi päivittää: yk9 kp1/27-30 jännäpäivä 27.4. Ja tietenki poistaa piinailijoista. Aamulla vielä testasin negatiivisen ja menkatkin alkoi tuossa vähän aikaa sitten. Monta kiertoa jo takana, mutta ei se nyt auta kun vaan yrittää. Itkin jo tiistaina valmiiks kun testasin negan ja tuhrut...

Yhteistyössä